2015. február 12., csütörtök

Sziasztok!

Itt reagálnék a kommentekben felmerülő kérdésre, mert a válasz mindenkit érint.
Mivel nemsokára megjelenik a könyv, a tartalom innentől védett,
tehát nem szabadon hozzáférhető.
Ne keressétek, sajnos csak a 6. részig maradhatott fenn,
ami a könyv beharangozójaként elérhető.
Nagyon szorítsatok, még mindig sok a buktató, és napi szinten adódnak újabb problémák,
de remélem minden szépen elrendeződik.
Minden információt megtaláltok a facebookon:
https://www.facebook.com/AtanitvanyEgyregenyszuletese?fref=nf

Készült egy csodálatos fantrailerünk,
fogadjátok szeretettel (annyira imádom<3)
Hálás köszönet Silver Breeze-nek!



Várlak Benneteket a Wonderlab-en, és a More Than Friendsen.
http://larrywonderlab.blogspot.hu/http://www.nevertellthem.blogspot.hu/
Nagyon, nagyon hiányoztok.

xxxBecca


24 megjegyzés:

  1. NAGYON várom már a könyvet :3.
    Rossz ,hogy itt már nem lehet olvasni..:/
    REMÉLEM SIKERED LESZ A KÖNYVES DOLOGBAN ÉN TUTI MEGVESZEM .:*
    U.i:Mi a zene címe a fantrailerben ? /Csodás lett az is !:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zene: Adam Lambert - Whataya Want From Me
      Gondoltam segítek! ^^

      Törlés
  2. Wow, Becca
    Gratulálok!!!!
    Csak még annyit, hogy elképesztõ vagy, a példaképem!!!!
    Mégegyszer gratulálok:
    Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Beccám!
    Az elsők közt leszek, aki megveszi a könyvet ha végre megjelenik! Alig várom már! *-* Szorítok, hogy minden tényleg rendben menjen!
    Annyira imádom A tanítványt!! :3 Tényleg naon várom már a megjelenést! (Dedikálás is lesz?:D:33)
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
  4. A 2. könyv itt fent lessz, vagy csak könyv formájában lessz elérhető? :)
    Adam Lambert ♥•♥

    VálaszTörlés
  5. Annyira szomorú vagyok,hogy itt nem olvashatom...:(
    Pedig annyira izgultam miatta,hogy mikor teszed fel és hogy hamarosan lesz,de akkor megint várhatok, hogy megírd a könyvet és hogy kiadják?
    Nem akarom,hogy ezt úgy értelmezd,hogy haragszom vagy ilyesmi,csak annyira szeretem a sztorit!
    Nem győzök megülni a fenekemen...:D
    A trailert most nézem mindjárt,biztos nagyon jó!
    Szerii ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú...A trailer csodálatos volt!eszméletlen!!!!!oda és vissza vagyok érte!!ahwww. Csodás mint az alkotó Breeze❤❤

      Törlés
  6. Óh így már minden érthető!:) már azt hittem hogy az telefonom őrült meg hogy nem mutatja ki a részeket.. gratulálok,nagyon tehetséges vagy<3 remélem majd a 7. résztől már könyv formájában olvashatom tovább a történetet..egyszerűen eszméletlenül tetszik a történet*-* szorítok hogy kevesebb gond legyen:)
    Puszi.
    Brigi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia bocsi hogy zavarlak csak érdeklödnék ha meg van neked a Tanítvány sorozat el e tudnád küldeni köszönöm
      marcsif88@gmail.com

      Törlés
  7. Így már minden értelmet nyert számomra.
    A fantrailer pedig óriási. És olyan... Olyan... Nem találok rá szavakat. Pontosan tükrözi azt ami megtalálható a sztoriban.
    Ahogy elolvastam amit írtál fentre, gondolatban egy csomószor vállon veregettem magamat amiért még időben rádtaláltam. Rájuk találtam. Rátaláltam erre az egészre. El sem tudom képzel mennyit vesztettem volna ha nem találok ide. Nem csak a tanítvány miatt, hanem az összes többi történet miatt is. A Sinister például nagy hatással volt rám.
    Hát nem vagyok velejéig romlott, önző, egocentrikus barom, hogy már megint magamról beszélek?! Ajj. De. Úgyhogy nem húzlak tovább
    Köszönjük az infót, nem izgulok hogy lett valami a telómmal, és mostmár tuti könyvesboltba fogok szaladgálni akkor is ha tudom hogy esélyem sincs meglátni egy tanítványt a polcokon mert még nem jelent meg. De hát nem a remény hal meg utoljára? Ez esetben mondjuk jóval előbb született mint bármi más de mindegy. Ajj annyit tudok dumálni.
    Valamit még akartam... Nemtudom mit de valamit. De mindegy.
    Puszi.
    Cassy

    VálaszTörlés
  8. Hát szomorúan hallom hogy itt már nem tudom befejezni :( attól függetlenül minden jot kivánok neked,légy sikeres,remélem összejön a könxv ,<3
    Eddig a blog fantasztikus volt,szerintem csodálatosan irsz,és,hogy ennyire jól irj,hát az valami fantasztikus!! Rettenetesen szomoru vagyok,hogy vége,de örülök,hogy eddig is elolvashattam,és,hogy rátaláltam!! Sok,-nagyon nagyon sok sikert,és sikereket kivánok,nagyon tehetséges író vsgy,abba ne hadd,és természetesen fel ne add!! Hisz Harry és Louis sem tenné!!!;):)
    Viki T. Rajongód

    VálaszTörlés
  9. Beccaaa*0*
    Naszoval iszonyuan elmondhatatlanul buszke vagyok rad h a konyvesboltba(nagyon remelem vagy bajlesz:D) kerul ez a csoda *0* imadom es nagy szerelmem lett ez az egesz tortenet es annyi mindent adott nekunk olvasoknak szoval igazabol annyira sajnalom hogy mar nem olvashatom itt online vissza a kedvenc reszeimet ha rossz kedvem van (tudod milyen kis nyafi vagyok:D) de kis ar ez azert hogy megjelenik konyvbe:) amuugy most onzo leszek de muszaj megkerdeznem hogy esetleg a masodik kotet mikortol kezd el felkerulni....vagy ezt azutan dontod el h az elozo mekkora sikert arat konyv formajaban?...nem szenvedek csak nagyon hianyzik
    Amuuuuugy eddigis imadtam a konyvesboltokat szoval ha megjelenik megjobban fogom:D
    Befejeztem a felrebeszelest es kerlek szolj ha rohanhatunk megvenni
    Puszillak❤
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
  10. Hú de rég nem kommenteltem ide...... De... Nagyon magával ragadott ez a történet! Esküszöm ha egyszer a kezeim közt lesz ez a könyv sose fogom letenni! Ráadásul muszáj még lennie abból a bögréből!!! Lényegében minden "Tanítványos" dolgot be fogok gyűjteni!
    Na! Nagyon büszke vagyok rád, hogy ki tudod adatni ezt a történetet.(jössz nekem egy dedikált kiadással) Remélem minél hamarabb a könyvesboltok polcain találhatom. Már nagyon várom!
    Xoxo:~SoniaMechael /DayDreamer/

    VálaszTörlés
  11. baszkii pont most akartam ujraolvasni mert mar annyira hianyzik..:(
    de nagyon nagyon buszkek vagyunk rad es szukolunk h minden jol menjen..:*
    de remelem h a masodik reszt ott online is ellehet olvasni mert mar alig varom...:D
    puszii: Dóri <3

    VálaszTörlés
  12. Szia.
    Tudom, hogy valoszinuleg nem tudod, de amikor ramegyek egy fejezetedre, akkor csak a kepet adja ki es a szoveg nincsen ott. Nem tudom mitol van, es megol a kivancsisag hogy elolvassam a blogod de igy nem tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de igen, tudom:)
      A blogot kiadták könyvben, így már csak akkor olvashatod el, ha megveszed. :(

      Törlés
  13. Szia
    arra lennek kivancsi hogy pdf-ben megtalalhato lesz a konyv? Mert a szuleim tudjak hogy olvasom de nem engedik hogy megrendeljem a konyvet es egyenesen kikeszulok attol hogy nem olvashatom.
    Stoval kerlek vslaszolj. :)

    VálaszTörlés
  14. Úristen most le vagyok sokkolódva, hogy nincsenek fent a részek :O :(
    Ahh...
    Egyébként meddig lesz rendelhető az első rész?:)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Érdeklődnék, hogy a későbbiekben lesz-e arra lehetőség, hogy ebook formátumban megvásárolni? Az utóbbi időben már minden könyvet így veszek a hely szűke miatt.
    Előre is köszi a választ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. A tanítvány csak és kizárólag kömyv formájában lesz kapható, ahogy a folytatásai is.
      Nálam mindig van hely a könyveknek és ha nem lesz, inkább kidobom az ágyam és alszom könyveken :))

      Sajnálom. Becca

      Törlés
    2. Nem. A tanítvány csak és kizárólag kömyv formájában lesz kapható, ahogy a folytatásai is.
      Nálam mindig van hely a könyveknek és ha nem lesz, inkább kidobom az ágyam és alszom könyveken :))

      Sajnálom. Becca

      Törlés