2015. február 7., szombat




Sziasztok!

Remek hírrel érkeztem, és itt az ideje, hogy ismét köszönetet mondjak, mert az, hogy az álmom valóra válik, csakis NEKTEK köszönhető.
Nélkületek, a kitartó biztatásotok nélkül soha nem történt volna meg, ami most megvalósulni látszik.

KÖSZÖNÖM!

Úgy tűnik egy fiatal befektető fantáziát lát A tanítványban, így az első rész hamarosan nyomtatásba kerül.
De persze ahhoz, hogy a folytatás is megszülessen, először nagyobb olvasóközönség elé kell kerülnie az első kötetnek.

Ehhez szeretném a segítségeteket kérni.

A készülő könyvnek van egy facebook oldala,
ahol majd nyomon követhető, hogy mi történik a kiadásig, és lehet nyerni Tanítványos cuccokat, könyvet is (gondolom), és értesülni a szervezendő programokról, olvasói találkozókról.

https://www.facebook.com/pages/A-tan%C3%ADtv%C3%A1ny-Egy-fanfiction-reg%C3%A9ny-sz%C3%BClet%C3%A9se/796578913803790


Tudom, hogy eddig is mennyit segíttettetek, de még mindig szükségem van arra, hogy támogassatok.

Kérlek, lájkoljátok be a facebook oldalt, és még mindig drukkoljatok, hogy simán menjen minden, és hamarosan kezünkbe vehessük a könyvet!

Imádlak Benneteket, és nagyon izgulok.

xxxBecca

14 megjegyzés:

  1. Wáó Becca; őszintén gratulálok!!! Hihetetlen, hogy valószínűleg meg fog jelenni könyv változatban is ez a csodálatos sztori... Elgondolkodtat, hogyha nekem felfoghatatlan, akkor neked mennyire???!!
    (Természetesen likeoltam az oldalt, teljes mértékben melletted és a Csodád mellett állok.)
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül kedves vagy, Naomi. Nekem szó szerint sokkoló...de igyekszem megbarátkozni a gondolattal. Nagyon hálás vagyok a támogatásodért.Iszonyatosan izgulok.
      Köszönöm a lájkot, és mindent.

      <3

      Törlés
  2. Ez csodálatos!Gratulálok!!!!!
    Annyira örülök a sikerednek,és abban biztos lehetsz,hogy rám számíthatsz!
    Tudod nem vagyok ám ilyen tájékozott,úgyhogy ha van valami és a könyveddel kapcsolatos,vagy bármi infó az e-mail címem: violinkulcs05@gmail.com
    Szóval már halálra izgulom magam a folytatás miatt és őszintén remélem az következő köteteidnek is ilyen óriási sikere lesz!(hacsak nem nagyobb..)
    Úgyhogy várom az e-mailt és a folytatást!!
    Imádlak és szurkolok!!❤❤❤❤❤❤❤
    ~Csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Csenge!

      Nagyon köszönöm a támogatást, végtelenül hálás vagyok érte.
      Nem ígérhetem, hogy mindenről beszámolok, és hogy nem felejtek el e-mailt írni, mert jelen pillanatban kissé szét vagyok csúszva. Ha be tudod jelölni a facebook oldalt, vagy követed majd a twittert, ha készen lesz, akkor biztosan nem maradsz le semmiről!
      Szerintem a legtöbb dologról én is ezeken a fórumokon fogok értesülni, mert profi csapat gondozza a könyvet:))

      Hihetetlenül izgatott vagyok, és még el sem hiszem ezt az egészet.
      Ölellek: Becca

      Törlés
  3. Úristen Becca!! Tiszta szívből gratulálok!! Mindig is szorítottam, hogy sikerüljen ez a vágyad és most már nem sok választ el tőle!! Már belájkoltam az oldalt, és minden nap figyelni fogom van-e valami hír!:) Mikor leírtad, hogy minden bizonnyal megjelenik könyvben én elsírtam magam az örömtől. Esküszöm!! Annyira boldoggá tett a gondolat, hogy a kedvenc történetem olvashatom majd könyv formájában is és így sokkal jobb, mintha a neten olvasnám. Nagyon izgulok mi lesz a közeljövőben, pláne,hogy miképp lesz a történet folytatása!:) Már repesve várom az új sztorikat! Minden nap csak egyre jobban vágyom rájuk! :) Mégegyszer gratulálok és sok sikert a továbbiakban!
    Puszil és imád egy örök olvasód♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imádlak, és milliószor köszönöm azt, hogy végig mellettem álltál, és drukkoltál, és biztattál...
      Igazából Ti hittetek ebben helyettem, és most is úgy érzem, mindenki más el tudja hinni, csak én nem.

      Ilyen olvasói senkinek nincsenek, és tudom, ez olyan közhelyes, de annyira igaz, hogyha tehetném mindenkinek külön köszönném meg személyesen... most is itt bőgök, mint egy idióta....

      <3<3 Becca

      Törlés
  4. Becca! :))

    Te jó ég!!! Úramisten, annyira örülök neked, a könyvnek meg pláne! <3 Most ez lehet, hogy anyáson fog hangzani, de olyan büszke vagyok Rád!! :)) Amit elértél... az nem mindenkinek adatik meg. Bár teljes mértékben megérdemled, ez nem kétség! :* Több száz blogot olvastam míg rátaláltam A Tanítványra, de ez be is került a kedvenceim közé, (úgy mint Silver blogja) amit 10 percenként nézem, hogy van e új rész!! :) Végtelenül hálás vagyok hogy megírtad a részeket, és izgatottan várom a folytatást! :) Gratulálok a sikerhez, ne feledd, örökké itt leszek mint hűséges olvasód ♥ :D
    Nina ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Percek kellenek, mielőtt egy-egy ilyen kommentre tudok válaszolni, amíg kitisztul a látásom, mert bőgök, mint egy nemnormális...
      Köszönöm szépen a dicséretet, és a drukkolást, hidd el, nagyon rám fér.

      Ölellek <3. Becca

      Törlés
  5. Áááááááá!
    Gratulálok Becca! Őszintén, tényleg! El se hiszem! Hiszen ez csodálatos! Olyan mintha álmodnék esküszöm! Adhatok át neked egy kicsit neked az örömömből, mert én nem bírom már tovább! Vagy neked is megtelt a boldogságtárad? El tudom sem képzelni milyen érzés lehetett amikor megtudtad, hogy ez a fenomenális történetet kinyomtatják! Bár szerintem senkinek sem kéne meglepődni ezen, csak akkor ha nem így lenne! Hiszen ez az egyik legeslegeslegjobb történet a magyar interneten ( legalábbis eddigi ismereteim szerint, ami hidd el hogy nagyon nagy mert naponta olvasok blogot és a könyvjelzőim között már alig találok valamit) és igazából az lett volna furcsa ha senki sem vélekedik úgy a történetedről mint egy kiadható csodairományról! Nem is furcsa hanem felháborító!
    Természetesen amiben csak tudok segítek majd neked és melletted állok majd ahogy szerintem itt mindenki más is!
    Olyan boldog vagyok most!
    Hűha nagyon várom már hogy a kezemben tarthassam!
    Sok szerencsét a továbbiakban is számíthatsz ránk!
    Puszi: Cassy.

    VálaszTörlés
  6. Ui: bocsi lemaradt:
    Mi az hogy fantáziát lát!? Ez nem fantázia kéremszépen ez földöntúli teljesítmény!!
    Szóval csak ennyi.
    Szió

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A boldogságtáram még nem telt meg...egyelőre még nem tudom elhinni. Valószínűleg csak akkor fogom, ha már a kezemben tartom a könyvet.
      Addig csak a reményteli várakozás fázisait élem meg:
      - nem ez nem történhet meg velem
      - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ kiadják a könyvemet
      - kizárt, hogy elég jó vagy ehhez
      - basszus...a kezembe foghatom, és lesz aki pénzt ad érte
      - úgyis bukás lesz
      - lehet, hogy mások is olvassák majd, nem csak Larrysek, és akkor mi lesz???
      - úgyse olvassa senki....

      na körülbelül így néznek ki most a napjaim, és ezek más sorrendben...

      Túlélem, csak tartanánk már ott, hogy készen van ....

      Imádlak, és mindent köszönök. Úgysem hiszed el, mennyire hálás vagyok.

      <3 Becca

      Törlés
    2. Jajj te!
      Akkor sem lehetne ebből bukta ha szilvalekvárt tennénk bele, úgyhogy nem kell idegeskedned. Kevés ennyire nagyszerű, lélekkel átitatott, hihetetlen blog van mint ez úgyhogy emiatt nem kell izgulnod ( tudom hogy úgyis fogsz mert ki ne tenné, de csak éreztetni akarom hogy amúgy abszolút szükségtelen).
      Egyetlen egy dolgot bánok az pedig az hogy - akarva, akaratlanul - de elvetted tőlem a lehetőséget hogy negyedjére is elolvassam a soraidat, mivel nem nyitja meg egyiket sem csak a képig amiből minden fejezethez beraktál egyet. Utána rögtön jönnek a kommentek. Lehet hogy az én készülékeimmel van a probléma (mert eddig minden lehetségesen megnyitottam) de már nem tudok mit csinálni, hogy betöltsön rendesen. Tudom, hogy most biztos sok dolgod van de ha van egy szabad perced amit rá tudsz szánni a problémára kérlek tedd meg, mert már nem sokáig bírom. Természetesen minden lehetséges történetet elolvastam már amit találtam de nekem kell hogy újraolvashassam a tanítványt. Szükségem van rá.
      Ennyi lett volna, hiszen gondolom már így is lassan eleged van belőlem meg az állandó pattogásomból úgyhogy elköszönök.
      Puszi: <33 Cassy

      Törlés
  7. Szia,nem tudom hogy mi van,de a 38resztöl egyiket se tudom elolvasni:( pedig imádoü ezt a fantasztikus blogot!! Larryt imádom,és azt is ahogy irsz/forditasz!! Örülök hogy rátaláltam erre a csodálatos blogra <3
    Viki T. Rajongód

    VálaszTörlés
  8. Szia, nem tudom miért, de a hetedik résztől nem hozza be a részeket :( pedig eddig nagyon tetszik a blog!

    VálaszTörlés