2015. január 16., péntek

42. rész


Sziasztok!

És eljutottunk idáig...ez a vége az első kötetnek.
Nem gondoltam volna, mikor nekifogtunk ennek a hosszú útnak, hogy ennyien, és ilyen lelkesen végigkísértek.
Nagyon, NAGYON köszönöm a kitartásotokat, a támogatásotokat.
Úgy tűnik, új utak is megnyílnak számomra a közeljövőben, és mindezt NEKTEK köszönhetem. Nem szeretném elkiabálni, így konkrétumot csak akkor, ha már 100 %, de tudnotok kell, nélkületek nem sikerült volna. Ezek nagy szavaknak, és közhelyeknek látszanak, de mind a szívemből jön, és szeretnélek egyenként is megölelni Benneteket, ha tehetném...
Az utolsó részhez jó olvasást kívánok, és arra kérek mindenkit, aki idáig elolvassa ( Ez 400 oldal nyomtatott könyv formátumban) hagyjon egy kommentet, hogy tudjam, kik szántak ennyi időt a történetemre az életükből.

Örök hálával, és végtelen szeretettel:

xxxBecca





62 megjegyzés:

  1. ahjjjj nem lehet így vége nem nem nem :( :(

    VálaszTörlés
  2. én ezt nem bírom:(( ŐK KETTEN NEM VÁLHATNAK EL!! pont annyira törtem most össze mint ők! bár az ő fájdalmuk sokkal erősebb:(:(:(:((

    VálaszTörlés
  3. Drága Becca!
    Azt kell, hogy mondjam, hihetetlenül csodálatos ez a blog! Annyira, hogy hihetetlenül! Minden egyes részt úgy olvastam, hogy nem érdekelt hol vagyok, hogy kivel, ha rész volt, én olvastam és senki nem szólhatott hozzám. Volt, hogy sírtam, volt, hogy nevettem, és bevallom, mindig elöntöttek az érzelmek olvasás közben, legyen az jó, vagy rosszt. Én nagyon szeretnék neked gratulálni, de tényleg, tiszta szívemből, mert annyira hihetetlen jó író vagy, hogy ámulok! Felnézek rád emiatt a tehetséged miatt és repesve fogom várni a következő részeket! Én mindig itt leszek és türelmesen várni fogok, ha már Sinisternek is mindjárt vége!!
    Sok sikert kívánok neked!! ♥♥

    VálaszTörlés
  4. Becca,
    most kellett egy kis idő, hogy összeszedjem magamat. Csodálatos ez a történet, sokszor könnyeztem rajta. Még régen, mikor a blog még az elején járt, nem olvastam el, mert furának találtam. Erre tessék... Ez lett az egyik kedvencem. Egyszerűen csodálatos ahogy írsz, remélem, még sokat olvashatunk tőled. Másrészt, bevallom, a te irományaid is hozzájárultak ahhoz, hogy és is Larry shipper lettem. Ezt nagyon köszönöm neked! Én itt leszek és olvasni fogom a történeteidet. Sok sikert a továbbiakban is!
    Kíra

    VálaszTörlés
  5. Oh. Te. Jó. Ég.
    Becca, egyszerűen nem találom a szavakat. Tényleg nem tudom, mit mondhatnék.
    Ez a történet, azt hiszem sok embernek hatalmasat jelent; a kisebb-nagyobb bukkanók, aztán a sikamlós utak átélése felért egy hatalmas kalanddal mindannyiunknak.
    Naivan még mindig reménykedek egy boldog befejezésben, mert a szívem megszakad a két szerelmes madárra.
    Nagyon, NAGYON szépen köszönöm Neked, hogy olvashattam ezt a csodás sztorit. Köszönöm.
    Ha pedig megjelenik könyv változatban (őszintén remélem, hogy így lesz), biztosan az elsők között leszek, kik megveszik.
    Még egyszer köszönöm, Becca.
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
  6. Beccám!Édes, drága Beccám, hogy tudtál ilyen szinten megríkatni? Kérlek, nem, könyörgök, hozd újra össze ezt a két kis tüneményt. Annyira szívszaggató volt ezt a fejezetet olvasni, mégis, annyira csodálatos az írásod, hogy valami hihetetlen. Nem tudom szavakba önteni, mennyire tisztellek és felnézek rád, mert egy ilyen remekművet, mint a tanítványt, megírtad. Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy köszönjük szépen, amiért ennyi csodás fejezetekkel leptél meg minket.:33 :* Azt még el kell, hogy mondjam, remélem sikerül kiadni könyv formájában, mert ez valami klassza siker lenne,és az elsők között lennék, aki megvenné.:))
    Alig várom azt ezt követő részeket és sok sikert:)))
    Judit.xx

    VálaszTörlés
  7. Becca :)
    Zseniális vagy :D Őszíntén szólva nemtudom mit írjak :) Imádom, ahogy a többi 41 részt is. Fogalmam sincs mennyit ér neked ez a pár sor, de szeretném ha tudnád, a végelláthatatlan hétköznapjaimba viszel boldogságot!! :) Rengeteg szerencsét szeretnék kívánni a folytatáshoz!

    Na most hogy ezt a néhány költőire sikerült sort leírtam,(ami teljes szívemből jött :D) néhány szó a történetről...: Most komolyan?!?! Ne már :( Lou te bolond, szaladj Harry után és maradj vele :))

    VálaszTörlés
  8. Tudod jól, hogy imádom, már amikor megmutattad nekem az első részt teljesen beleszerettem! Igazából a címe elég volt ahhoz, hogy boldogan ugráljam körbe a szobámat :) Csodálatos amit művelsz, ilyen tehetséggel még nem találkoztam, pedig elég sok blogot olvastam. És a legtöbb írót is lepipálod! ;) Minden tökéletes benne, amit csak te tudsz ilyen fantasztikusan leírni, Imádom a részletességed, mindig is csodáltalak emiatt. :3 Gyönyörűen leírtad a szerelmet, a szenvedést és a szenvedélyt. :3 Tudod, hogy szeretlek, és én vagyok a legboldogabb, hogy én lehettem az első, aki elolvashatta a MTF-et majd A tanítványt! Köszönöm :3 <3
    A részről pedig annyit, hogy a szívem hasad szét, ás őszintén megmondom bőgtem, még most is könnyes a szemem. Fáj, nagyon, de ez kell! Nem lehet minden happy, és nem lehet mindent tündérmese :)
    A legnagyobb csodálód, Dreamy!
    Ui: Ilyet soha a büdös életben senki se fog írni! <3 :D
    <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  9. Becca,
    Eddig nem írtam, érzem el jött az idő. Még csak a téli szünetben kezdtelek nézni, és meg kell hogy mondjam olyan jól sikerült, hogy éjjel nappal ezt olvastam. Végig imádtam a történetet. Igaz nem vagyok olyan nagy Larry shipper (vagy minek hívják), de ez a történet fenomenális :D

    Imádom ahogy írsz ne hagyd abba! Nagy tehetséged van hozzá!! <3
    ezzel a résszel megríkattál, de ez a történet része.
    N.

    VálaszTörlés
  10. Becca,
    Nem is tudom mit mondjak. Eddig nem irtam kommentet, de az utolso resznel kotelessegnek erzem. Csodalatos. Az egesz tortenet nem megjatszott tundermese szeru, hanem hiheto tortenet. Gyonyoruen le tudod irni az erzelmeket. Ez volt az egyik legszebb tortenet amit olvastam. Koszonom, hogy megirtad, es remelem lesz folytatasa.😊
    Nem tudom, hogy mikor jelenik meg komyv formaban, de biztos az elsok kozott vennem meg. Meg egyszer koszonom.
    Puszi: Csilla xo

    VálaszTörlés
  11. Draga Becca <3
    Csomókban téptem ki a hajam olvasas közben, en meg ennyire nem zokogtam összetörtem,minden fájdalmat egyszerre érzek még most is remegek a sirástól.Nagyon remelem,hogy hamarosan folytatod es nagyon,nagyon varom az uj részeket, fogalmam sincs hogy fogom kibírni, újra fogom olvasni nem nem fogom kibírni kérlek kerlek szepen Becca hamarosan jöjjön a folytatás Nagyon kerlek.
    A tanitvany megváltoztatta az életem szó szerint, megnyugtatott, megmutatta,hogy egy rész egyetlen egy mondat mennyi érzelmet kepes kihozni belőlem...fangörcs rohamok millióit elhettem át es fogom ujra es ujra átelni,mert lehetetlen,hogy en kibírom.
    Millionyi élmennyel gaudagodhattam neked hala A tanitvanynak hala <3 Sirtam a boldogsagtól,sírtam a kíntól, a szenvedéstől vagy eppen a szenvedélytől az érzelmektől, a bonyodalmaktól,a szomorusagtol es a fajdalomtól, de minden egyes könnycseppet egy CSODA ezen CSODA miatt hullajthattam ...az eletem teljesebb lett ...mi lesz így velem a Sinisternek is azonnal vége bele fogok őrülni... Türelmesen varok es nagyon remelem nem kínzol nagyon sokaig,mert mar most üresseget érzek a szivemben. Köszönöm! Köszönök mindent! <3 <3

    VálaszTörlés
  12. Becca !
    Nem tudom kifejezni most magamat szavakkal.
    Imádom mind a kettő blogodat .
    Remélem lesz folytatása a tanítványnak és ugyan ennyit fogunk nevetni és sírni .:˝3
    Sajnálom ,hogy nem kommentáltam mindig de valamikor túl lusta voltam hozzá.
    Csak így tovább és nagyon várom a folytatást ! :}

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +vár egy kis semmiség a blogomon: ( http://hetolivemylife.blogspot.hu/2015/01/1dij.html )

      Törlés
  13. Kedves Becca azt hiszem apró, ici pici darabokra torted a szivem (itt is) mert ez amnyira csodalatosan van megirva hogy teljesen beléltem magam és enis zokogok mert nem tudom feldolgozni hogy MIERT kell elvalniuk?:( de nem haragszom mert szornyen szepen megirtad es tudom hogy ugyis osszehozod Larryt megint*o* (De azert Lou egy seggfej mert Hazza sosem hanyna őt el)
    Es nagyon remelem hogy egy konyvespolcra elég Tanitvány kötet van, amin ha kedvem van sirhatok vagy nevethetek:)
    Köszönöm hogy irod nekünk ezt az oriasi csodát <3
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
  14. Vége.
    És én megszűntem létezni.
    Nem tudom hogyan vagy képes erre…Egyszerűen csodálatos vagy. Több mint csodálatos.
    Egy kibaszott idegen vagy ,mégis te vigasztalsz a műveiddel ,ha lemondtam mindenről,és te éred el ,hogy jobbnak találjam a szürke életet ,mint ahogy valójában tenném.
    Egy másik dimenzióba kerülök ,ha olvaslak..Egy másik világba ami a legelkeserítőbb helyzetekbe is képes egy pillanat alatt magával ragadni elfelejtetve mindent.Annyira imádom.
    Többet adtál ezzel a 42 fejezettel ,vagy 400 oldallal mint bárki eddig.
    Itt voltál .Mindig.
    Ha sírtam,ha nevettem,ha költöztem ,ha szerelmes voltam,ha dobtak,ha eltűnt a cicám,ha majdnem meghalt a legjobb barátnőm…Itt voltál amikor hetekig a korházban szenvedtem begipszelt végtagokkal.Itt voltál amikor vagdostam magam,itt voltál amikor arra sem vettem a fáradságot ,hogy írjak neked.Minden vagy!
    És még csak nem is tudsz róla…
    2014.agusztus nyolcadikán egy gyönyörű szombati napon szerelembe estem ebbe a történetbe.És azóta folyamatosan dobog érte a szívem…Komolyan még az akkori naplómba is bele írtam…Pedig olyan csekéjségeket mint egy kis blogocska nem nagyon szoktam egy három lakatos láthatatlan tollal íródott széfben őrzött könyvbe nagybetűkkel beleírni,ami mellesleg a legnagyobb titkaimat őrzi.
    Egyszerűen csak köszönöm. Tényleg. Mindent.
    A legjobb feleség vagy. Annyira szeretlek.
    Millió puszi és ölelés
    ~B

    VálaszTörlés
  15. Sziaa :3 Imádom a sztorit az elejétől fogva csak jelezni akartam :*
    Rebi x

    VálaszTörlés
  16. Drága, egyetlen, utánozhatatlan Beccám!
    Nem tudom, mit mondhatnék még....nagyon jól tudod te is, és én is mit érzek most.

    Mikor ráakadtam erre a blogra, az első szavába beleszerettem. Vártam a részeket, azt, hogy átélhessem amit Harry és Louis átérez. Mikor sírtak én is sírtam/most is, pont ahogy megjósoltam./, mikor boldogok voltak én is mosolyogtam, és mikor a vágy felülkerekedett rajtuk, még azt is éreztem.
    Imádom a történetet, minden betűje egy csoda, itt vagyok és itt is leszek és olvasom majd újra és újra.
    Nem tudok már több dolgot megfogalmazni...hiszen tudod.!

    Ölellek és köszönöm, hogy megírtad és hogy olvashattam.


    Most pedig megszakad a szívem.<3

    VálaszTörlés
  17. Drága Becca!!

    Köszönöm neked ezt a csodálatos történetet! Erre nincs más szó csak egy a tökéletes!! Imádtam az elejétől a végéig :) Isten tartsa meg a jó szokásod hogy írsz :)

    Ölel és puszil hűséges olvasód: Szasza :*

    VálaszTörlés
  18. menjetek a picsbe.
    egyetlen egy olyan részt szeretnék végre, ami úgy alakul, ahogy azt én szeretném... csak egyet. egy pici részlet is elég.
    jó, a 18as részek általában olyanok, sőt, jobbak. :DDD
    oké, hogy én akartam mindig olyat olvasni, ahol a vége nem "jee összeházasodtunk és van hatszáz gyerekünk és boldogan élünk míg meg nem halunk" de azért azt nem úgy gondoltam, hogy az alap, tinédzserkori hangulatingadozás háromszorosát kapom közben!!!
    de tudod mit?
    ezekkel együtt sokkalta jobb volt, mint amit én egy larrys blogtól anno vártam.
    a Te történeteid ültették el bennem Larry magjait, és ma már ott tartok, hogy még ha nem is igaz Larry, Elounor 100% fake. (de szerintem azért barátok, mint a mtfben).
    így, hogy sírva búcsúzkodnak, furcsa belegondolni, hogy az elején meg voltak győződve arról, hogy a másik utálja őket.
    nem emlékszem, hol kapcsolódtam be a történetbe, de az volt életem második legjobb döntése. az első az mtf. a harmadik pedig a sinister.
    lesz második évad?
    ugye lesz?
    BECCA NEM TEHETED MEG HOGY ITT ABBAHAGYOD
    vagyis de
    legfeljebb lecsuknak tömeggyilkosságért
    :)
    de ugye azért folytatod?:))))))))
    az összes történetben amit olvasok most jött meg a feszültségadag
    pont jó ilyeneket olvasni a felvételi előtt
    nehogy megnyugodjak amúgy, neeem, minek is az?:D
    imádtam, téged meg még most is <3
    xxHöri

    VálaszTörlés
  19. Ezt nem hiszem el! EZT NEM HISZEM EL!! Ennek nem lehet ez a vége! Nem, nem és nem!! Annyira, de annyira... ki vagyok borulva. Nem fogtam még fel, hogy szét lettek választva! Ez… nem. Nem találom a szavakat! Nem lehet így vége! Kérlek! Könyörgöm! Mondd, hogy lesz második kötet, kérlek! Belehalnék, ha így lenne vége! Nem bírnám ki! Annyira tökéletes volt az úgy!
    Persze megértem Louis álláspontját, de... Most ürességet érzek. Az életem része lett a történetük, nem tudom, hogyan fogom kitölteni az űrt a második kötet kezdetéig (már ha lesz olyan)!
    Csak kérleeeek!!
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
  20. Kedves csodálatos írónő!

    Egy kicsit belehaltam ebbe a részbe...borzasztóan várom a 2.kötetet,és az biztos,hogy majd kónyv formájában is elolvasom!
    Rám számíthatsz,hű olvasód/rajongód/fanod (ahogy tetszik)vagyok.
    Nagyon izgultam ettől a résztől,de kellemesen csalódtam:)
    Nagyon sok érzelem van benne,amit különösenszeretek.Nagyon kevés az ilyen igaz szerelem amiről te írsz,és mivel én ezt nem ismerem csodás ismertetőt adsz.Ez a történet nagyon perf.Tűkön ülök a következő részek miatt,mikorra várhatóak?O.o
    Pusziii Csenge!❤❤❤

    Ui.: a bioszom 94%-os lett...:D

    VálaszTörlés
  21. A szivunkben ez a Larry paros orok. Mindenek felett orok. Gyonyoru volt irono , es minden elismeresem. Most pedig, megyek sirni

    VálaszTörlés
  22. Kesz vagyok. Megsemmisultem. Az arcomon patakokban folynak le a konnyek. Csodalatosan irsz,koszonom h szebbe tetted ezzekkel a reszekkel a mostanaban eleg szurke hetkoznapjaimat. Csak azt ne mondd h vege,mert en abba belehalok de elotte depresszios leszek. Ennek a sztorinak folytatodnia kell.nem biirom aaaaa. Gyonyoru volt mint mindig. De nemakaromh szomoruak legyenek ;( Louis maradj itt vagy valami aaaaa. szerintem hajnalig ezen fog jarni az agyam. Na jo ez az en bajom ugyhogy abba is hagyom a panaszkodast:/ puszi neked x imadtam <3 noncsi*

    VálaszTörlés
  23. Csak a mai nap te vagy a negyedik aki megairattatok... Keérlwk mondd hogy ennek nem így van vége és van még folytatása!! Nekik nem szabad elválniuk!! Én nem akarom hogy ez csak ennyi legyen!! Szóval ha van ha nincs, én a folytatását várom!! Már éreztem hasonló helyzetben magam pedig nálam mindenki tapasztaltabb szerelwm terén... De ahogy ezt olvastam mardosott a fájdalom
    Már a rész közepét alig bírtam olvasni, sőt még minsig zokogok!!
    De a SINISTER-ben is most olvastam el a 40. fejezetet és zokogni kezdtem!! Ott sem akartam elhinni hogy ilyen borzalmas véget érjen! Olvasni kettejük szenvedését elevborzasztó, de úgy főleg hogy nagyon ggyenge vagyok és olyannyira bele tudom élbi magam a szereplők szerepébe hogy úgy érzem én magam is ott vagyok.. Borzasztó!! Nekem akkora fájdalom hogy ilyet kellett olvasnom mint amekkora fájdalmat éreznek a szereplők!!!
    Puszil és ölel: Rebecca 😍😍😘😘💕💕💜💜💝💝

    VálaszTörlés
  24. Szia! Sikerült ennél a történetednél is behoznom a lemaradást! :) Igazad volt, imádom, hogy két szemszögből van írva a regény, nem is tudom melyikőjüket szerettem jobban. :) Nem is tudom melyik történeted tetszik jobban, ha lehet inkább nem is választanék. :) Az elején annyira aranyosak voltak mikor még egyik se tudta mit gondol a másik, totálisan félreértették egymást míg közben megvesztek egymásért. Zayn-t itt is imádtam, egyébként tök vicces, hogy itt Harry legjobb barátja az MTF-be meg Louisé. :D Ami nagyon tettszett, hogy egyik szereplő se lett lányos, úgy értem észre vettem mikor olyan történetet olvasok ahol két fiú szerelme áll középpontban ott az egyik szereplő általában tök olyan lesz mint egy lány, na nálad ez nem állt fent, tökre lehetett érezni, hogy itt mindketten férfiak. :) Pont előbb fejeztem be az MTF új fejezetét és ha ott sírtam, na itt konkrétan zokogtam. Úramisten hát éreztem ahogy összeszorítod a szívem majd az utolsó mondatokkal kitéped. Annyira hiteles volt, annyira gyönyörű, hogy a lélegzetem is elállt. Megértem Louist miért szakított, minden érve reális, de én biztos, hogy megpróbálkoztam volna a távkapcsolattal, ebben Harryvel értettem egyet, és valahogy úgy érzem kicsit talán bátrabbnak kellet volna lenni, és jobban bízni a szerelmükben. Persze ezt így könnyű mondani :D Nagyon kíváncsi leszek honnan fogod folytatni a második részt, eltelik már az az egy év vagy pontosan innen ahonnan ez véget ért. Meg tökre kíváncsi vagyok Harry mit írt abba a levélbe amit elküldött Louisnak, jaj hát én az ilyen húzásokat imádom, azzal meg vettél kilóra. :D Annyira örülök, hogy rátaláltam a blogjaidra, köszönöm, hogy megosztod ezeket a csodás történeteket a nagyvilággal!
    Ui.: Megjegyzem az írásaid függője lettem, elolvastam a Stay Strongot is. :) Na hát az meg aztán úgy meg melengette a szívemet, hogy azt nem tudom elmondani. Irtó aranyos volt a gyerekekkel a fogorvos fóbiával egyaránt. Annyira sajnálom, hogy nem karácsonykor találtam meg, de így is tökéletes volt. Kedvenc jelenetem meg egyértelműen a "fiúkérés" volt :D
    Puszi Lia

    VálaszTörlés
  25. Kedves Becca! Sajnálom ha most hülyeséget irok de még mindig a hatása alatt állok. Zseniális vagy. Sosem bőgtem még ennyire blogon (max Sinister) csodálatos írónő vagy. Elképesztően tehetséges. Soha senkinek sem fog sekerülni mégegy ilyen fantasztikus blogot irni.
    Megmondom őszintén kicsit csalódott.... Na jó... Nagyon csalódott vagyok hogy vége.
    Viszon ez volt a legszebb befejezés amit valaha irhattál volna.
    Eszméletlen!!
    (Nem tudok összefüggő mondatokat irni mert annyira sokkos állapotba vagyok). Amikor rátaláltam a blogra, az első részektöl kezdve a kedvencemmé vált. Egyfolytába frissitettem hogy nem e jött ki új rész.
    Harry és Lou kapcsolata álomba illő. És te ezt csodálatosan le is írtad.
    Hatalmas rajongód vagyok ( nem tudom hogy mi van a könyvel de minden képp tudni szeretnék róla hogy áll)
    És őszintén remélem hogy már dolgozol az ugyan ilyen fantasztikus folytatáson.
    Fáj a szivem hogy ezt most befejezted (és basszus a sinisternek is mindjárt vége... Meg fogok halni)
    Tisztellek és Szeretlek!
    Csenge x

    VálaszTörlés
  26. Te lány pont ezt kellett írod nekem meg felvételi napján el olvasni :( nagyon nagyon utálak hogy ezt így fejeztedbe. Ajánlom hogy folytasd és az ne legyen szomorú mert meg kereslek és Twistedes Harryne odadlak és jaj neked :) Siess!!!!!

    VálaszTörlés
  27. szia Becca!
    én még sosem írtam neked (igazán röstellem), de most azt akartam, hogy tudd, hogy végig itt voltam, imádtam a történeted. Nagyon sok napomat aranyoztad be. Mikor hazaértem, és úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, te megnevettettél vagy megríkattál és ezt hálásan köszönöm
    :P

    VálaszTörlés
  28. Drága Becca!
    Sosem írtam kommentet, sosem iratkoztam fel, de végig itt voltam. Már az első rész óta olvasom a blogot, de még sosem vettem rá magam, hogy írjak neked, amit szörnyen bánok.
    Csak egy valamit szeretnék mondani.
    Köszönöm. :) Köszönöm az élményt, köszönöm a könnyeket, köszönöm a nevetést, köszönöm. Én vagyok a leghálásabb ember a világon. Nagyon remélem, hogy még sok irományodat olvashatom.
    Tudod mit imádok ebben a blogban? Azt, hogy (a More Than Friends-el ellentétben) mindig nyugodtan aludtam utána. Este lefekvéskor olvasom a blogokat, amik a könyvjelzőim közé vannak mentve a telefonomon, és bármi is történt ebben a blogban, mindig mosolyogva aludtam el utána.
    Olyan érzelmeket váltanak ki belőlem az irományaid, amiknek a létezéséről sem tudtam, pedig olvastam már egy pár száz könyvet.
    Imádlak és még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
  29. Sajnálim h vége ... Mindig izgatottan vártam a következő részt , minden nap tobbszor is jártam a blogon .... Azt írtad fent h vège az első résznek, de mikor jön a kovetkezo? Nem hiszem h sok időt kibírnék :) nagyon jól irsz ez az első kommentem itt ...
    BB:)

    VálaszTörlés
  30. Édesem.... Most törted össze a szívem.
    De nem volt igazad... Képtelen voltam sírni.
    Az előző fejezet végén úgy bőgtem, mint ahogy most kellett volna, ezt a fejezetet viszont már abban az állapotban olvastam végig, amibe Harry is beleesett a végén. ("... a pillantása kiürült. Eltűntek az érzelmek, a helyüket szívszaggató melankólia vette át.")
    Az elején megindultak a könnyeim, mikor "Arra ébredtem, hogy hideg és üres mellettem az ágy.", de utána már csak zsibbadtan olvastam tovább.
    Végtelenül imádtam, és ezzel a csodálatos befejezéssel újra bebizonyítottad, mennyire fantasztikus írónő is vagy valójában.

    ..Tudom, hogy ezt már vagy százan, százszor írták neked, de KÖSZÖNÖM!
    A Tanítvány csodássá tette a napjaim. Vagy megnevettetett, vagy megsiratott, vagy újra és újra szerelembe ejtett, de mindig kiragadott a valóságból, és mindig elragadott ez a különleges, gyönyörű világ.
    Köszönöm neked, hogy részese lehettem ennek a csodának. Ennek a történetnek, ennek a szerelemnek. Ezeknek a hihetetlen, mély érzéseknek. Ennek a gyönyörű kapcsolatnak.
    Köszönöm, hogy beléphettem ennek a külön, saját kis világnak a kapuján, "ahol az érzések sokkal mélyebbek, a színek sokkal teljesebbek, a hangok sokkal finomabbak és a testem önálló életet él".

    Szeretlek, és hihetetlenül hálás vagyok, hogy itt lehettem.
    xxSilke

    VálaszTörlés
  31. Kedves Becca!
    Az elején kezdeném. Egyszer kommenteltem a MTF-hez, ahol aztán ajánlottad nekem ezt a csodát. Belefogtam és magával ragadott. Annyi szép pillanatot adott nekem. Most pedig hihetetlen, hogy vége. De ugye van/lesz folytatás? Nem akarok így búcsúzni! Összességében hálás vagyok mindazért, amit a Tanítványtól kaptam, amit tőled kaptam! Remélem egyszer a kezemben tarthatom, nyomtatott formában egy művedet. Sok sikert kívánok a továbbiakban a MTF-hez és a Sinisterhez! <3
    Hatalmas rajongód: Babycakes

    VálaszTörlés
  32. Atyám....Becca úgy megsirattál! Ma délelőtt írtam a felvételit és minden vágyam az volt, hogy mire hazajövök tudjak olvasni. És teljesült!:) Imadtam a blogodat, egyik fő kedvencem ès mindig is az lesz! Olyan fantasztikus író vagy, teljesen elvarázsolsz minden egyes szavaddal!:) Nagyon várom az új részeket, nem szabad, hogy egymás nélkül éljenek, nemnemnem!! Egy ilyen nagyszerű történetnek nem szabad, hogy ilyen szìvszaggató vége legyen!:( De nagyon Imádlak, csak így tovább! Puszillak:)♥

    VálaszTörlés
  33. Ezt nrm hiszem el!Ìgy nem lehet vége!

    VálaszTörlés
  34. Jézusom.
    Becca, most nem találom a szavakat. Nem lehet így vége... :'( Ők egymásnak vannak teremtve!
    Hihetetlenül csodás ez a blog! Az alapsztori is nagyon érdekes volt. Volt néhány olyan rész, amin sírtam a röhögéstől, de olyan is, amin a szomorúságtól bőgtem el magam... Most eszembe jutott a történet eleje. Mikor Louis jött a suliba, mikor fociztak, és összefutottak a tusolóban, mikor kirándultak, és egymás mellett ültek a buszon... Vagy mikor Louis tusolt, Harry pedig a kilátóból kukkolta... :D Vagy mikor az erdőben bevallották egymásnak az érzéseiket... Egyszerűen imádtam ezt a fanficet <3 :') Nagyon köszönöm neked, hogy meg- és végigírtad a történetet, annyiszor feldobtad a napomat vele! <3 Köszönöm <3 Puszillak :*
    U.i.: lesz folytatás?

    VálaszTörlés
  35. Sziia Becca :))
    Imádom!Alig várom a kövit <3 Nagyon nagyon sokat jelent nekem ez a sztori :3 És bocsi,hogy csak ritkán írok...
    Puszil: Réci

    VálaszTörlés
  36. Hello :))
    Egy hete találtam rá a sztorira....minden éjszaka ezen lógok :D Imádom.Tényleg nagyon jó..
    Bár nem vagyok Larry shipper...sőt még a One Directionról is keveset hallok,ez mégis megfogott.Mindig is érdekeltek a melegek.És mostmár a történet rabja vagyok :)
    Amúgy mi egy suliba járunk ,csak még sose mertelek megszólitani mióta tudom ,hogy ilyen jól írsz :DDDDD De majd valamikor biztos :)
    Névtelen ;)

    VálaszTörlés
  37. Istenem te lány, kikészítesz!! Nemrég találtam rá a blogjaidra de ejjel nappal azokat olvastam es akarahanyszor meglattam h uj resz van korberohantam a lakast...soha nsemmilyen irononek nem sikerult szerintem meg ennyire atadnia ennyi szerelmet fajdalmat szenvedelyt mint amennyit neked sikerult csupan ebben az egy részben. ..es akkor meg ne is beszeljunk a tobbi 41rol...*-* fantasztikus vagx koszonom az elmenyt!!!
    puszi: Dori <3 :*

    VálaszTörlés
  38. Úristen!
    Nee, mondd, hogy ez csak az első kötet vége, mert már amikor megláttam, hogy azt írod, hogy ez az utolsó rész, könnyek gyűltek a szemembe.
    Akkor már meg sem említem, hogy nézhettem ki, amikor a résztnis elolvastam. Tényleg gyönyörű lett, és ennél fájdalmsabbat el sem tudtam képzelni.
    A MTF-nél is bőgök, itt is bőgök, már előre rettegek, hogy mi fog fogadni a Sinister következő részénél.

    VálaszTörlés
  39. SÍROK
    KURVÁRA SÍROK
    BAZDMEG BECCA
    MOST NAGYON UTÁLLAK

    VálaszTörlés
  40. Szia Becca!
    Eddig nem írtam neked.
    Ennek az az egyik oka hogy csak három napja találtam rá a történetedre és a következő napra már el is olvastam. Egyszerűen nem tudom kifejezni mennyi érzést keltettél bennem olvasás közben és ezt mindig is fontosnak tartottam egy könyv vagy egy blog olvasása közben mert úgy érzem ettől él a történet. Él, mozog, lélegzik, eszik, az egész történet az összes szereplővel együtt. És oké hogy valahol Harryék is éppen élnek meg esznek meg minden de tudod hogy értem. Nem tudom elégszer megköszönni neked, hogy elénktártál egy ilyen érzelmes, komoly, szívfacsaró történetet amivel az esetleges unalmas hétköznapokat bearanyoztad. Nem is. Olyan színessé tetted mintha lehányta volna egy szivárvány. És ezért nem tudom elégszer elmondani Neked mennyire hálás vagyok.
    A történet pedig... Nem tudom hogy hogy van ez az egész folytatás. Vagy hogy gondoltál-e rá hogy folytasd, mert egy kicsit össze vagyok zavarodva. A fejezet elején azt mondtad hogy ez a vége az ELSŐ kötetnek. Ebből arra engedek következtetni hogy lesz MÁSODIK. De ha nem gondoltál rá akkor most azt ajánlom hogy gondolj. Sőt! Ne csak gondolj hanem írd is meg! Nem teheted azt velünk hogy így abbahagyod. És remélem nem is teszed. Most lehet hogy fölöslegesen könyörgök a folytatásért mert már elhatároztad hogy lesz vagy épp ellenkezőleg : hogy nem lesz. De mint mondtam összezavartál ezzel kapcsolatban. Ha viszont az utóbbi eset kerül ki győztesként akkor... Nem tudom mit csinálok. Nem tudnék mit. Csak különféle képeket gyártanék arra, hogy ezek után, hogy fognak összejönni, hogy hogy lehet ebből happy end. Eddig csak egy blog végénél sírtam, ahol ugyanígy nem lett happy end. De annál sajnos reménytelen lett volna a folytatáson gondolkodni mert a lány meghalt. Itt viszont... Van remény. És ha van nem engedem hogy rossz legyen a vége. Ennyire legalábbis nem.
    Szóval: nem engedheted meg magadnak hogy így kínozz minket! Nem engedheted meg magadnak hogy ne folytasd!
    Mindenesetre ha mégis így döntenél akkor is olvasnám az irományaidat a továbbiakban, mert kevés ilyen tehetséges bloggerina van. És légy büszke magadra hogy hozzájuk tartozol!
    Köszönöm neked azokat a pillanatokat amiket a te történeted olvasásával tölthettem. Nem is tudod milyen hálás vagyok neked ezért! És most ezek nagy szavaknak tűnhetnek -de ahogy te is mondtad a fejezet elején hogy a szívedből jönnek - úgy mondom én is hogy minden a szívemből szól.
    Puszillak Téged!
    Ezer hála és szeretet.
    <3333

    VálaszTörlés
  41. uuuuu csajszi en most naon sirok :"((( buuuu nem akarom lesirni a sminkem o.o kerem a koviit most!!! aheww nagyon lavcsizlak ^^ Mikor lesssz kovi??

    VálaszTörlés
  42. Drágám!
    Ennyi idő után is bőgök, még az én esetemben is.... Pontosan tudod mit jelentett nekem ez a történet, mit jelent még most is. Mint egy drogos remegek érte, és kívülről tudom, mindenhol ezt olvasom, ahol módom van rá, mert mióta az eszemet tudom le van töltve a telefonomra.
    Már volt, hogy rehabra kellett volna mennem, mert teljesen megőrültem tőle, még most is így vagyok ezzel. Ebből nem lehet kigyógyulni, ez betegség, ez egy függőség. És, hogy őszinte legyek nem is akarok kigyógyulni a tanítványszexulatitásból. Néha már az életem függ tőle. Annyira tökéletes, hogy néha csak csapkodom éjszaka a takarót magam mellett és diszkréten őrjöngök hajnali 1 körül, mert imádom, és sohasem elég belőle. Volt már, hogy miután ezt olvastam továbbálmodtam, elképzeltem, hogy folytatódhatna, csak hogy csökkentsem a hiányát. Még emlékszem, hogy mit sem sejtve hallgattam az első sorait, oldalait, miközben rajzoltam a falra. Nem tudhattam, tudhattuk előre, hogy utána már egy hónappal később fejből fogom tudni, és miután szinte minden mondatot tudok belőle, még így is heti rendszerességgel újraolvasom, mert imádom. És jó drogosként soha nem vagyok elégedett, mindig csak többet és többet akarok. El se merem képzelni, mi lesz a 4. kötet végén, mikor valóban az utolsó ismeretlen betűt is elolvasom. Valószínűleg most még ismeretlen űr lesz bennem, de majd megpróbálom befoltozni a lyukat a könyvvel.
    Imádok minden szereplőt, mindegyik egy komplett személyiség, nincsenek túlzott tulajdonságaik, nem beszélnek virágnyelven.
    Őszintén nem tudom jól kifejezni magam szavakkal.
    Csak KÖSZÖNÖM! Nem tudok cserébe ezért a tüneményért felajánlani, pedig megérdemelnéd, hogy létrehoztad ezt a csodát!
    Nagyon szeretlek Becca és Becca/2:
    Lilly <3
    Ui.: Bye bye Hollywood Hills! NEm tudom miért de ezt énekeltem végig közben! :)

    VálaszTörlés
  43. Most haragszok. Nagyon. Öri hari van!! Szét választottad őket, és összetörted a kicsi szívüket, ezek után pedig még tudsz aludni??
    Na jó, csak viccelek. Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy így lett vége az első kötetnek:( Happy endet akartam. Amúgy meg alapból a történeted olyan ASSJDKSBWKYBDHEKBDDBSKNS.SJSJS....érted..szóval tökéletes. Leírhatatlanul jó.
    Csodálattal, Lana.

    VálaszTörlés
  44. Én is a happy endek híve vagyok, és nálam is öri hari van! :-) Ennek ellenére nagyon tehetséges vagy és gratulálok ehhez a csodához amit megosztottál velünk! Rengeteg fantázia kell egy ilyen történet kitalálàsàhoz és türelem a megírásához... Remélem meggondolod magadat és lesz tanítvány2! De bármelyik másik új sztoridat is ugyanúgy habzsolnám! ;)

    VálaszTörlés
  45. ugye lesz folytatás?kérlek szépen,mond,hogy lesz...nem bírom ki.miért kellett itt abba hagynod?!kibaszottul kegyetlen vagy.de azért szeretlek <3

    VálaszTörlés
  46. Hali!! :)
    Sajnálom, hogy nem írtam, de minden részt elolvastam és alig bírtam kivárni az új részeket. Egyszerűen imádom a történeteidet. :D Nagyon várom a folytatást(!!!!!!!). :)

    VálaszTörlés
  47. Drága, egyetlen Becca!
    Imádlak a történeteddel együtt, tudnod kell hogy össze tört ezzel a zárással a szívem. Egyszerűen bele halok a fájdalomba, hogy külön utakon folytatják az életüket. Végig bőgtem az egészet mint egy ovodás, akitől elveszik a nyalókát. Azért köszönöm hogy boldoggá tettél részekkel.
    Imádlak, és sok sok puszi a legeslegnagyobb rajongódtol ♡♡

    VálaszTörlés
  48. Drága Becca!
    Az elmúlt 4 napom és éjszakám azzal telt, hogy elolvastam ezt a csodálatos a blogot, a MTF-et és a Sinistert is. Nagyon nehéz bármit is írnom, mert ez egy hihetetlen befejezése volt az első kötetnek. De elkezdem az elején. :) Már nagyon rég óta kerestem egy olyan Larry sztorit ami magával ragad, át tudom élni a benne történő eseményeket és nem utolsó sorban romantikus és kellően perverz néhány helyen (a Larry-ség "átka" :D). Soha nem gondoltam volna, hogy ezeket egy helyen meg fogom találni, márpedig a Te történetedbe minden megvan ami egy olvasónak kell. Az írásod csodálatos. Nagyon szépen fogalmazol és minden amit írsz teljes mértékben átjön és magához láncol. Ha a szereplők boldogok nekem is muszáj mosolyognom, de ha szomorúak vagy sírnak nekem is sírnom kell. Ezt az érzést még egyetlen blognál sem tapasztaltam pedig olvasok egy pár sztorit. Úgyhogy gratulálok Neked ehhez.
    Most pedig a részről: Nem tudom elhinni, hogy így van vége. Már fél órája itt ülök a gép előtt és csak nézek a semmibe azt mondogatva, hogy nem ez nem történhet meg. És tudom, hogy nem tudnál minket happy end nélkül hagyni és majd a legvégén (a remélem még sokára lesz és még sokáig élvezhetjük ezt a sztorit) minden jó lesz, és a szereplőink is ráébrednek arra hogy képtelenek egymás nélkül élni. És tessék már el is kalandoztam, tovább gondoltam az egészet.
    Szóval visszatérve a részre. :) Az előző nagyon jól indult (khmm :D), de mégis ahogy elértem a végére, Harry gondolatai teljesen elszomorítottak. Ez a rész pedig a maga csodálatosságával együtt szintén szomorú volt és kétségbeesett. Még az utolsó pillanatig reménykedtem a boldog befejezésben. De enélkül is hihetetlen volt és nem bírtam ki, hogy ne eresszek el egy-két könnycseppet a szereplőkkel együtt.
    Összességében köszönöm Neked, hogy írod ezt a történetet, hogy elolvashatom ezt a történetet és részese lehetnek ennek az egész varázsnak ami a Te gondolataidból jön. Köszönöm, hogy egy kis boldogságot hoztál a szürke hétköznapokba. Köszönöm, Köszönöm és még végtelenszer Köszönöm!!!
    Egy új, és mostantól levakarhatatlan olvasód és csodálód
    Dalma xx

    VálaszTörlés
  49. Drága egyetlen Becca!
    Túl vagyok mindenen és egy óriásit zokogtam a történeten. Az elejétől fogva olvastam a legtöbb rész többször sírtam nevettem pirultam rajta az életem része volt. Sajnálom hogy vége sajnálom hogy így lett vége de reménykedek a folytatásban. Imádlak és fantasztikusan írsz. 400 oldal.... hihetetlen! Számomra nem volt nehéz elolvasni de nagyoon büszke vagyok rád hogy megírtad ilyen csodálatosan :)
    Imdádlak <3

    VálaszTörlés
  50. Becca ó Becca nem.is tudom hogy mit mondhatnék eggyütt sírtam velük pedig nem vagyok az a síros fajta :'( annyira hihetlenül jó a Tanítvány hogy lassan a drogommá válik ^^ csak annyit tudok mondani hogy a könyv biztos hogy ott fog víritani a polcomon <3 millió és milliárd puszi és ölelés Beki

    VálaszTörlés
  51. Drága Becca!
    Nem is tudom hogyan kérhetnék bocsánatot azért, hogy csak így eltűntem :( Nincs mentségem, és nem is szeretnék kifogásokat keresni, viszont azt mindenképpen tudnod kell, hogy továbbra is itt vagyok veled, és mindenben számíthatsz rám! :)
    Ez a mostani rész... Amikor először elolvastam tegnap, bőgni kezdtem, és az ágyamban fekve csokit zabáltam, de úgy sem lett jobb... Becca, hogy tehetetted ezt velük?! És velem?! Én nem élem túl, ha nem hozod őket össze! Te, és ez a blog tettetek Larry-shipperré... Igen, amióta nem írtam, szerintem már tényleg azzá váltam, és ez neked köszönhető! :D Arról nem is beszélve, hogy folyamatosan velem vagy(tok), nincs olyan, hogy egy nap legalább ötször ne jönnék fel az oldalra, és ha meglátom hogy van új rész... Olyankor mindig úgy vigyorgok, és annyira feldobsz, hogy az már számomra is hihetetlen.. de így van! Volt már, hogy nagyon szar napom volt, de te pont aznap raktál fel új fejezetet, és amint elolvastam, minden bajom elszállt :D Függő lettem, veszélyes mértékben függő! :DD Imádlak téged, imádom a blogot, imádom Harryéket :3 Szóval, lényeg a lényeg, hozd őket össze, mert különben megkereslek! :D Velük sírtam, velük nevettem az elmúlt 42 fejezetben, Larryssé váltam miattuk, nem teheted meg, hogy így van vége, még ha ez csak az első kötet is! :D
    A könyvről pedig csak annyit, hogy szeretnék gratulálni, nagyon megérdemled, és biztosan számíthatsz arra, hogy sorban állok érte a könyvesboltnál, amint megjelenik! Fantasztikus író vagy, a példaképem, és az, amit véghezvittél eddig, az egyszerűen lenyűgöző! És tudom, hogy ez még csak a kezdet, alig várom, hogy még többet olvashassak tőled! ;)
    Még annyit szerettem volna mondani csupán, hogy a hétvégén végre volt annyi időm, hogy végigolvassam a More Than Friends-et is... és... Hogy is mondjam? Még inkább függőd lettem! :D Viszont ott is muszáj összehoznod őket, mert ezt én már így nem bírom... Most végeztem azzal a résszel, amit ma tettél fel és úristen... Louissal együtt zokogok! Így nagyon nem leszünk jóban, te lány, csinálj valamit, kérlek! :'))
    Egyébként pedig biztosan itt leszek a folytatásnál is, már alig várom, hogy olvashassam! ;) Imádlak! <3 Továbbra is a legnagyobb rajongód: Agirlintheworld

    VálaszTörlés
  52. Azt se tudom, mit mondjak. Olyat káromkodtam, mint életemben soha. Nem tudok mit írni. Csodálatos vagy, a sztorival együtt:D<3

    VálaszTörlés
  53. Szia.
    Tudom nem irtam eddig, de minden nap felneztem hat ha van uj resz. Iiiiiiimaaaaadoooooom. Tuti elolvasom majd megint elolrol. Nagyon-nagyon szeretnek gratulalni, mert nagyon jol irsz, hihetetlenul izgalmas, es annyi erzelem van benne mindig. Amugy tervezel folytatast????? Tamogatnam az otletet. ;)

    VálaszTörlés
  54. Drága Becca!
    Én az első szavadtól kezve olvasom a történeted és egyszerűen fantasztikus ahogyan írsz. Mint már említettem én nem vagyok Larrys de ez a történet annyira magával ragadott, hogy nem tudom nem olvasni. Nagyon Megszerettem a történeted!
    Puszil:
    Eszti :*

    VálaszTörlés
  55. Édes istenem... Erre nem tudok mit mondani. Ez annyira fájdalmasan tökéletes lett, hogy azt nem tudom szavakba önteni. Megcsömörlöttem és csak a csodára tudok várni, hogy újra egymáséi lehetnek. Ez... hihetetlenül tökéletes. Kész. Ennyi. Ne várj tőlem többet, mert nem tudok mit mondani. :') Örök hálám, hogy olvashattam tőled ezt a történetet!
    Imádlak! Mindennél jobban! ❤

    VálaszTörlés
  56. Drága Becca! <3
    Annyira sajnálom hogy igy lett vége de remélem hogy majd folytatod mert érdemes lenne de NAGYON!!!
    Puszi: Csak Én...

    VálaszTörlés
  57. Jujjci ez az egész annyira jó:)
    Durva hogy máris vége van.
    És 1000 oldalig is kitartanék melletted!:)
    lesz folytatás?
    Ölellek!! <3

    VálaszTörlés
  58. Szia! :)
    JÉZUS ÚRISTEN, MILYEN RÉGEN ÍRTAM!
    Ezer bocsánat érte, de nem volt túlzott kedvem elolvasni..és..én..Csak annyit tudok mondani, hogy sajnálom!
    Nem olvastam ezt a fantörpikus ff-t, és már bánom is, hogy nem olvastam, hiszen vége! :(
    Tényleg NAGYON sajnálom! Remélem megbocsájtod e bűntettem! :3
    A befejezés...hát...amiket Louis mondott...Uh... Ha minden távkacsolat ilyen lenne, vagyis ahogy beszélt róla...Juj...Úgy érzem szétfolyok a széken, informatika órán!
    Alig várom a folytatását! :)
    És fogom olvasni azt rendszeresen! :)
    Sok sikert hozzá, és sok-sok puszi és bocsánat!
    Imádód
    N

    VálaszTörlés
  59. Ne már !!!!!!!!!!! Rendszeres olvasód voltam, de közbe jött a kolis élet így csak két hetente tudtalak olvasni, de most miért nem tölti be az utolsó két részt ??????????? Itt sírok már egy ideje , hisz ahogy olvasom a komikat ez egy iszonyat jó rész volt ahogy az előző is ! MI LETT A VÉGE ? TT-TT

    VálaszTörlés
  60. Kedves Becca! Kérlek valamit...nem tudom mit de, csinálj a bloggal mert nekem egy részt se tölt be... vagyis amit az elején irsz azt igen meg a képet is de utána se telefonról nem se gépről nem éss nagyooon roooosssz :(

    VálaszTörlés
  61. Drága Becca!
    Nem is tudok mit mondani csak annyit hogy köszönöm.
    Köszönöm a könnyeket, a nevetést,és mindent amit ez a könyv kihozott belőllem. Mikor vége lett a könyvnek csak ültem és sírtam. Már az elején teljesen beleéltem magam a történetbe de az utolsó 30 oldalt sírva olvastam el. Nem hittel el, hogy így van vége ennek a résznek. Mégegyszer nagyon köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet és, hogy ilyen élményben lehetett részem.❤

    VálaszTörlés