2015. január 11., vasárnap

41. rész

Sziasztok!

Bár mostanában ahogy elnézem nincs időtök olvasni, gondolom mindenkit sokkol a félév és a karácsony utáni visszarázódás, azért hoztam egy részt, hátha feldobja az estét, vagy a holnap reggelt.

Ha van kedvetek, ti pedig dobjatok fel azzal, hogy írtok egy kommentet, hogy még itt vagytok, nem kell egyedül kuksolnom a sötétben. Úgyis tök depis időszak van... nálatok nem? Írni sincs kedvem lassan hetek óta... és ilyen még nem volt velem. Jöhetne a tavasz, vagy egy jó kis coming out:)))

Ölellek Benneteket. Becca



37 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! OOOOMMMMMMGGGGG!!! oké, asszem végem van, századszorra is, mentem meghalni! Gyomorgörcs, KO! (ahogy te mondanád) Ez a rész ez ÚRISTEN!! Meg a többi is :D Imádom, egyszerűen zseniális, még így depressziós napjaimon is :) De aztán jött a vége... :( Itt is és a MTF-be is... :( Jajjj, nem tetszik ez nekem... szegénykéim... Neeeeem akarom! Neeem!
    Imádlak <3
    Ui. már beszélünk ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy pont egyszerre értünk ezekhez a részekhez a két blogon.... nem számítottam rá, de így alakult:(

      De te szoktad mondani, depiben jó a bőgés... :))

      Örülök, h már beszélünk:)) <3

      Törlés
  2. OMG! Erre csak ezt tudom mondani, semmi mást. Imádtam minden sorát, hamarosan elvonási tüneteim lesznek ha nem olvashatom tovább ezt a történetet! Csak gratulálni tudok hozzá, istenien fogalmazol, és egyszerűen imádom ahogy a szexjeleneteket írod le(kicsit sem vagyok perverz, dehogy...) ez nekem például soha nem ment, de nem is baj, ha itt vagy te hatalmas fantáziával és tehetséggel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bettina!

      Nagyon szépen köszönöm a dicséretet, még mindig, változatlanul nagyon jól esik, és ez ad kedvet a folytatáshoz.
      Köszönöm, hogy végigkísérted a történetet, és örülök, hogy így megszeretted.
      A szexjelenetek az egy nehéz kérdés, és boldog vagyok, hogy elégedettek vagytok vele.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. Ennyire már nagyon régóta nem zokogtam. Alig kapok levegőt, a könnyeim patakokban folynak az arcomon, és mégsem létok tőlük semmit.
    Istenem... *újabb hullám*
    Annyira hihetetlenül, kibaszottul gyönyörű lett. Annyira... Nincsenek rá szavak.
    Az egész Tanítvány egy csoda, de ez a fejezet... A leggyönyörűbb és legszörnyűbb.
    Imádtam, és annyira fájt az egész, hogy most nem tudom abbahagyni a sírást, és a mellkasom is összeszorult.
    ..Nézzetek hülyének, de már a szeretkezésük közben is gombóc volt a torkomban, és nehéz volt a fejem a felszín alatt rejtőzködő könnyektől.

    Köszönöm ezt a gyönyörűséget.
    Szeretlek.

    Silke voltam...
    A hátsókertben megtalálsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit köszönnöd. Én köszönöm, hogy még mindig itt vagy, és szeretsz:)

      Ez a jelenet különösen kedves számomra, főleg Harry szemszöge, ami szándékosan lett csak pár soros. Most már úgy érzem, annyira összehangolódtak, hogy kettejük látószöge között vajmi csekély a különbség, így felesleges lenne még egyszer leírni...

      A gombóc... igen.

      Nemsokára kiteszem a következő részt, aztán megyek utánad. A gödörben találkozunk.

      Megrendelted a konténernyi gyalogságit??:DDD

      Nálatok is vetítik a filmet? Megnézed?

      Puszillak. Becca

      Törlés
  4. Te jó ég! Még úgyis hogy álmomból felébresztve szó szerint tudnán idézni, úgyis elképesztő hatással van rám még mindig! És nem tudom megmondani mily olyan zseniális benne hogy az egész első második könyvet 200x olvastam, minden utolso mellekszereplő nevét tudom( Cintia figyellek!). Ha kívülről szemlélném nem ismerve a két főszereplők, akkor valószínüleg egy érzelmekkel megspékelt durva erotikus rész lenne de így még többet jelent! Egyszerűen érzem! Fantom érzéseim vannak vele kapcsolatban! Szinte ki tudtam tapintani a homlokomon a kendő szélét éreztem a csomó nyomását a tarkómon! Mindig azt érzem A tanítvány olvasása után hogyezt én is át akarom élni (talán ez hiányzik a magánéletemből is, az ilyen felkavaróan mély érzelmek)
    Egyszóval elképesztő és imádom és még mondhatnék ezer másik elcsépelt jelzőt de csak .... KÖSZÖNÖMM! <3
    Lilly <3 (hamvasztásos temetést kérek)
    Ui.: Ha ugye Grace mindent lát, akkor ezt is? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mondtam neked, de ha egyszer ebből színdarab lesz ( merjünk nagyot álmodni:P) akkor te leszel a súgó, mert tényleg képes vagy bárhol, bármikor idézni belőle....szerintem elnyerted a legtöbbször olvasó címet, már hónapokkal ezelőtt. Mindig lenyűgöz, hogy szeretheted ennyire, és vajon mi az ,ami ennyire megfog benne, de mára rájöttem, nem is kell tudnom. Csak boldoggá tesz a tudat, hogy szereted, és örömöt okoz neked.

      Imádlak, nélküled mire mennék???

      <3

      Törlés
  5. Istenem Becca!!! Gyönöyrű, szenvedélyes, elsöprő...ez a három szó votl az első ami eszembe jutott. csodálatos.....újra morzsolhattam e la könnycseppjeimet a végén...
    Újra meg újra le kell írjam, hogy az a vizuális élmény, amit a szavaiddal elém társz észveszejtő! Mintha közben peregne le előttem filmként...ó igen egy film!:D Bárcsak...:D

    Alig várom a következőt....mint mindig.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vizuális élmény nem az én érdemem. Azt azok kapják, akik képesek olvasással tölteni az idejüket, és nem sorvasztják el a fantáziájukat...hanem használják, fejlesztik, és kiélvezik a csodát, amit a saját agyuktól kapnak. De ha a történetem olvasásába úgy bele tudsz feledkezni, hogy eléd varázsolódik minden, akkor én elégedett vagyok, és boldog.

      Most már én is mondhatom, hogy én is várom nálad a következőt, és rohadt büszke vagyok rád!!!

      <3 B.

      Törlés
  6. Drága Becca!
    Azt hiszem ez a rész lett a kedvencem. Egyszerűen, olyan mély érzéseket keltett bennem, hogy végigbőgtem az egészet. Ilyet még életemben nem éreztem.
    Ezer puszi és ölelés a legnagyobb rajongódtol ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ramim!

      Meglepődtem, hogy ennyi komment, és hozzád hasonló észrevétel érkezett. Hogy mennyire meghatódtatok és mennyire szerettétek ezt a részt. Nem számítottam rá, de nagyon jól esik. Mindig félek a szexjelenetektől, és sokszor nem is váltják ki azokat az érzelmeket az olvasókból, amit én szeretnék....de ennél úgy látszik, mégis sikerült.
      KÖszönöm, hogy még mindig itt vagy. Puszillak, ölellek. Becca

      Törlés
  7. Persze, Becca, hogyne. Teljesen normalis, hogy egy resz alatt hatszazezer erzelmet kicsikarsz az olvasoidbol. De mi ez, hogy a legrosszabbat hagyod a legvegere?????? Ugye nem fognak (fogunk) sokat szenvedni? Ugye nem? En nem akarom hogy szakitsanak:( olyan kibekukilt aranyosak hogy odahalok, erre szetszeded oket? Hat milyen ember vagy te?:((( es akkor meg zsarolsz is minket :D jaj ugy imadom ezt is, koszonom hogy irod!!! Nagyon szeretlek<3 xxHori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ígérhetek semmit....
      Igen, én egy ilyen elvetemült, gonosz dög vagyok. De imádlak. És mindenért hálás vagyok, remélem ezt is tudjátok .

      Hogy mi lesz ezután, az most, ebben a pillanatban rengeteg dologtól függ.
      De bízzunk a legjobbakban.
      Puszillak. Becca

      Törlés
  8. Szia Becca!v
    Sajnálom, hogy sehol sem komizok sajnálom hogy a csoportban sem aktívkodok de egy hét és felvételi plussz félév is van, és egy szabad percem sincs. Nagyon imádlak kérlek ne legyen szünet..... Csodásan írsz, te is tudod nem kell hozzá 1000000000000 komment hogy bebizonyítsuk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom, hogy alig látlak Virágom, de nem haragszom. Soha nem is haragudnék rád. Annyi csodás kommentet kaptam tőled, amit soha nem felejtek el... Kitartást a nehéz napokhoz, egyszer mindennek vége van!

      Puszi: Becca

      Törlés
  9. Szia Becca:) nem is tudom hol kezdjem,most irok eloszor kommentet,mert ez volt az a resz amit teljesen vegig bogtem. Nem tudom miert,lehet hulye vagyok ,de ez a resz csodalatos volt. Egyatalan nem vagyok Larry s.er de annyira fantasztikusan irod a blogjaidat hogy muszaj olvasnom mindegyiket ���� szerintem ez lett az eddigi legjobb resz amit irtal. Annyi erzes kavarog most bennem h huha. Remelem vissza jon a kedved az irashoz :) xxx Noncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Noncsi!

      Nagyon, de nagyon örülök neked. És annak pláne, hogy írtál is nekem. Tudod, majdhogynem név szerint ismerem az olvasóimat, (akik írnak, azokat egészen biztosan)
      A kedvem visszajött, írok is, és közben zajlik az életem, és változnak körülöttem a dolgok. Reméljük minden a legjobban alakul.

      Kérlek, ha van időd, és kedved, írj máskor is, mindenhol, ahol olvasol.

      Puszillak, és legyen nagyon szép hétvégéd. Becca

      Törlés
  10. Drága Becca!Annyira szeretleeek!!
    Kössz,a részt,csodás volt!Harry annyira awwww*..*
    Lou olyan szerencsés:)de persze Hazz sem panaszkodhat;)
    Imádtam/ezt is...!

    Ui.:Tudod én holnap vizsgázok biológiából,de én mindig fordítok időt az olvasásra..(általában a tanulási időmből megy.sőt...)
    Nekem is épp akkor kezdődött a depresszióm,amikor elkezdted írni a Tanítványt.Hihetetlen szerencse,hogy rátaláltam a Love&Pain-re,onnan meg rád!
    Nektek köszönhetően nincs időm a kis saját depis életemmel törődni.(meg persze a sűrű órarendemnek is.)
    Szóval ti segítettetek át ezen a nehéz időszakon,amikor minden mindegy...
    De köszönöm neked Becca!❤❤❤
    Remélem hamarosan megjön a kedved az íráshoz,és és csak a rossz időjárás beszélt belőled:D❤❤
    ~Csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Csengém!

      Remélem a bioszvizsga remekül sikerült. Dr. Tomlinson biztosan segített volna, ha ott van....
      A depresszió alattomos egy dög. Nagyon örülök, ha olvasással kordában tudod tartani. És nálad csak én örülök jobban, hogy rátaláltál a L&P-re, majd onnan rám...

      Vannak ilyen időszakok, de egyszer csak kisüt a nap, nem igaz?

      Ölellek: Becca

      Törlés
  11. Megint később írok, pedig már 6 percel a feltöltés után én már olvastam a részt :D Nem is tudok mit mondani..egyszer úgy megnézném a Mastert (azaz téged) munka közben, hogy hogy tudod ilyen jól leírni az érzelmeket..
    Most amúgyis kétes érzelmeim vannak ezzel kapcsolatban. Egyrészről szomorú vagyok, mert szenvedni fognak, másrészről pedig irígykedek rájuk. Ők érzik azt a szerelmet, amit a legtöbb ember talán soha nem fog. Jelenleg itt ülök otthon betegen, holnap megyek vérvételre, és konkrétan a Tanítvány tartja bennem a lelket. Reményt ad, hogy talán egyszer én is leszek ilyen felhőtlenül szerelmes.:')
    Én azért mégegyszer megköszönném, hogy írod, mert nem tudom mi lenne velem nélküle(d)...
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Mestert
      Na már írni se tudok :D

      Törlés
    2. Bármikor írsz, nekem pont ugyanolyan jól esik...
      Igen, ilyen szerelem, lehet hogy csak a könyvekben van, és az álmainkban. A valóságban ennél sokkal több kompromisszumot kell kötni, és ritka, hogy a másik felével találkozzon az ember, aki mellett ő maga is egésszé válhat...
      Remélem már jobban vagy, és a vérvétel csak egy rossz emlék... de sose legyen rosszabb! :)

      Köszönöm, hogy itt vagy, és úgy mindent...

      xxx Becca

      Törlés
  12. Uristen Becca imadtam es nekem is kell egy Harry vagy egy Louis vagy a Tanitvány könyv egyben es ipari mennyisegu papirzsepi
    Remelem hamar elmulik a depis hangulatod es lesz kedved az irashoz (bar ez igyis tokeletesen csodalatosan gyonyoru)
    De ha Louis le mer lepni utanna megyek es vissza cipelem Harryhez hogy boldogok legyenel aww:D
    Remelem itt nem torod ossze a szivem mint a MTF-ben (bar neked es Larry-nek megengedem:D)
    Imádlak *o*
    ~Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, drága Zsófim, amiért gyötröm a ki szívedet.... ezek a részek, a MTF és ez is, még hónapokkal ezelőtt születtek... én nem tartozom azok közé, akik képesek az utolsó pillanatra hagyni a részek megírását,,akkor túl nagy lenne a nyomás, és azt nem bírom.

      A folytatásról nem nyilatkoznék, ha nem baj.

      Imádlak, köszönök mindent. puszi:Becca

      Törlés
  13. Ugye happy end lesz a vége?kérlek,mond,hogy az lesz,én ezt nem bírom...
    nagyon jól írsz,magával ragadó a történet és a 18-as jelenetek sem semmik :D
    hány rész lesz még?
    Imádlak :* *-* T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek a könyvnek az utolsó része következik. Hogy mi lesz ezután, az most kérdéses,,,,meglátjuk.

      Köszönöm a dicséretet. Puszillak. Becca

      Törlés
  14. Édes Istenem érzelmikavalkad Hogyan? Ez egyszerűen Isteni lett Istenem Becca <3 Sirtam en annyira sajnaltam Harryt Edes Istenem Nem nem lehet,hogy elmenjen Louis nem lehet vagy jöjjön vissza kerlek Istenem Vegem nem birok magammal Ez a resz egyszerűen fenomenalis lett,remegek,sirok, vegem kivagyok ahhh *-* Jaj de varom a kövit, de nem akarom,hogy Louis elmenjen nem fogom kibirni nem Istenem ahh :'( "Mit tett velem? Eddig erinthetetlen szivemet,hogy hajthatta ilyen könnyen igaba?Mivel láncolt magához olyan erősen,hogy az eletemet is odaadnam,csak még egy kicsit kaphassak belőle?" Vegleg vegem :'(
    Imadlak Becca <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De egy tündér vagy, hogy ennyire beleéled magad...
      Az a mondat az előolvasóknak is nagyon tetszett, és én is szeretem, bár kicsit túl irodalmira sikerült:))

      Én is imádlak! <3

      Törlés
  15. Oooh, mamám, mamám, mamám......... Becca, teljesen kikészítesz. Meg sem tudok mukkanni, jézus.
    Hogy csinálod ezt????
    Oh, és itt egy kis meglepi: http://wonderlandforeveryone1d.blogspot.hu/2015/01/award-22.html
    Fogadd szeretettel !!!:):)
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Naomi!

      Te, akik az elsők között érkeztél, még a MTF-be,,,,ennyi idő után még mindig itt vagy. Nem találok szavakat.... köszönöm.
      És a díjat is köszönöm.

      Szeretettel ölellek. Becca

      Törlés
  16. én imádom <3 <3
    Réka

    VálaszTörlés
  17. Drága Becca
    Imádom.Színtiszta hatalmas ragyogó betűkkel.
    Annyira gyönyörű.Annyira elképesztően gyönyörű.
    És hihetetlenűl szenvedélyes...Elpirultam,kapkodtam a levegőt és persze sírtam.Ne menj el Lou.Kérlek,könyörgöm ne menj el.
    Minden éjszaka mielőtt elaludnék eszembe jut és elmotyogok egy "kérlek ne hagyd el Harryt" ima képpen. De ha el is fogja ,akkor is tudom ,hogy gyönyörű lesz.Minden gyönyörű amit te írsz..Komolyan az új hobbim,hogy amíg a barátnőmre vigyázok alvás közben a korházban,addig olvasok.Az összes talált vagy kölcsönkért könyvektől a legősibb kedvenceimig kiolvastam mindent.(mivel nincs wifi a kortermében :DDD) és egyik könyv sem ért fel ezzel ,vagy mondjuk a MTF-el.Néha csak azon kaptam magam ,hogy már az 50. oldalon járok és még egy betű sem maradt meg ,mivel a tanítvány képei villognak a fejemben...
    Sajnálom.
    Sajnálom ,hogy nem vagyok itt és ,hogy nincs időm rád.Pedig nekem ez a minden.És tudom,hogy neked meg nagyon sokat jelentent egy komment.Szóval tényleg nagyon nagyon gyorsan megpróbálok kikecmeregni a depresszióból de nehezebb mint eddig bármikor is volt.És szerintem ezt nem lehet csak úgy abbahagyni mint ahogy a vagdosást se...De mindenesetre te tényleg rohadt sokat segítesz úgy ,hogy még nem is tudsz róla.Köszönöm.És sajnálom még egyszer...remélem nem utállsz.
    Szeretlek
    ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ti vagytok a minden. Köszönöm az állandó támogatást, a rengeteg szeretetet, a kitartást, a szép szavakat, a számon kérő kommenteket egy-egy szomorú rész után.


      Imádlak, remélem már minden oké.

      nejed

      Törlés
  18. 3 nap alatt elolvastam eddig ezt a blogot.... huh.... voltak itten hangulatingadozások... ide a "nagyon szépen írsz" kifejezés jönne, DE te ROHADT JÓL írsz, ha választanom kéne hogy ki írjon a halálomról akkor óriási esélyel te lennél az, (Halál oka: Larry Stylinson) Na akkor, sírás volt végig a nyomomban, félek mi lesz velük, remélem jó lesz minden, (LOU MENJ TANÁRNAK 1 ÉVRE MÉG ODA AHOVA HAZZ JÁR MOST, OSZT KÉSZ!) Nagyon tetszett a táboros rész, Grace nagyi.... szenzációs! IMÁDOM minden részét a blognak! Egy pici dolog nem tetszett: Ugyan az van szinte leírva csak kicsit máshogy mivel, más szemszöge, ezért voltak részek amikbe csak kicsit olvastam bele. Ettől függetlenül IMÁDOM!

    Szeretlek Becca, a történetetdet is! Folytasd hamar!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Három nap alatt elolvasni...nem vagy semmi. Köszönöm a bizalmat, és örülök, hogy tetszett.
      Mikor így érkezik egy új olvasó, mindig nosztalgikus hangulatba kerülök a régi részekkel kapcsolatban. Talán egyszer el is olvasom őket:))

      Igen, itt a két szemszög kicsit más, de pont azért született ez a formátum, mert úgy éreztem, bizonyos dolgok teljesen másképp néznek ki, és a viták, a félreértések pont abból adódnak, hogy mindenki a saját nézőpontját látja csak. Sajnálom, ha neked unalmas volt,,,, a legtöbben pont ezt szeretik. :))

      Jó hétvégét.... puszi. Becca

      Törlés