2014. október 4., szombat

14. rész

Sziasztok!

Itt az új rész, remélem szeretni fogjátok.
A könyv is alakul, egy külön posztban fogok tőletek hatalmas szívességet kérni hozzá... készül a borítóterv , de kell még rá valami, amihez rátok, (hűséges, és számomra nagyon kedves olvasóimra) van szükségem.
Végtelenül hálás vagyok, amiért ilyen sokan bizalmat szavaztatok nekünk ( nekem és a könyvnek:))
Nem tudom szavakba foglalni, mit éreztem, mikor a kommenteket olvastam.
Nemsokára jövök a részletekkel,,,,

De ma legyen a főszerep Louisé és Harryé.... <3

xxxBecca


46 megjegyzés:

  1. Úristeeeeen első kommentelő vagyok végreeee minden álmos teljesüüült. Egyelőre még nem olvastam el a sztorit de biztossss imádni fogok. :D Előzőleg nem írtam, de ha megjelenne könyvben a tanítvány az elsők között venném meg. Imádooom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elolvastam és te úristen. Nagyooooooooooooooooooooon jó lett, remélem, hogy most összejönnnnek nagyon nagyon remélem, awww ez fantasztikus lett hihetetlen jó annyira cuki jujjjj jujj nagyon nagyon szeretem. Siess a kövivel imádlak!!
      Virág :)

      Törlés
    2. Drága Virág, látom sikerült az első komment:)) Nagyon örülök neki.
      Köszönöm a belőled áradó kedvességet, a szeretetet, amit kapok, és azt, hogy mindig itt vagy velem!

      Imádlak! <3 becca

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ne sírj!!! Tarts ki kérlek!!! Már nem sokat kell,,,,,ígérem!!!

      <3 <3 Becca

      Törlés
  3. Drágám :*
    Enyenlőre még nem olvastam el (önkinzo vagyok haha) de nagyon kiváncsi vagyok *-*
    Fontos kérdés! Mikoor lesz kövi?? Most hetente lessz csaak :cc ? Nemarr.Lecci jöjjön vissza a régi rendszer lecciii :"c
    Amugy nagyon nagyon örülök hogy lesz könyv és mi rajongóid bármibe szivesen segitunk :*
    Puszillak ^^ Es Alfons is puszil :")
    xoxoxoxox
    ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom még, mikor lesz kövi.... azaz igazság, hogy nehéz ez... hidd el, én lennék a legboldogabb, ha ebből élhetnék, és éjjel nappal csak írnom kellene.... úgy irigylem azokat, akik a hobbijukkal keresik a kenyerüket... de sajnos, ez nálam még csak szerelem.... de igyekszem vele.
      Alfonsot puszilom, milliószor, remélem jó kis cica lesz!! ; )

      Téged meg imádlak <3 Becca

      Törlés
  4. Először is ez a kép, aww!! Ki akarsz nyírni, tudom... :D Louis :3
    A történet pedig FANTASZTIKUS, mint mindig, szerintem ezzel nem mondok újat! Azóta imádom, mióta átküldted, és megláttam a címét! :3 A tanítvány nélkül nem tudnék élni, úgyhogy soha ne hagyd abba, mert akkor nekem is végem lesz, szóval rajtad múlik! :D ;)
    "Egyszercsak az imádott, rekedt mély hang szólalt meg. A nem kis távolság ellenére is teljesen tisztán hallottam.
    - Ed Sheeran, Kiss me.- a szívem meglódult, a szám elnyílt, miközben a smaragd íriszek fogva tartották a pillantásomat. Le voltam döbbenve. Ez a szám megy hetek óta a fejemben, és magamban elkönyveltem, hogy ezt énekelném el neki legszívesebben. Ebben a dalban minden benne van, amit szeretnék elmondani. Titkon százszor elképzeltem, miközben ezt hallgattam, hogy ennek a számnak a hatására rájönne, hogy ő sem tehet semmit ellene, mi egymáshoz tartozunk.
    Megszűnt a külvilág, a szívem a torkomban dobogott, a fülemben dübörgött a vér. Elkezdtem a dalt, és félig lehajtott fejjel Harryt néztem lopva. Azt akartam tudja, hogy ez neki szól. " Aww <3 olvadás ezerrel :3
    Ez is a kedvenc részem közé tartozik, de melyik nem?! :D
    Imádom, ahogy írsz, nem tudom, hogy csinálod, de megtaníthatnál rá! ;) (bár tudom ez nem lehetséges...) Tökéletes minden egyes betűje!
    És akkor is a példaképem vagy! ;)
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod jól, ilyeneket én szoktam mondani Neked:)))
      De ettől függetlenül, mintha hájjal kenegetnének, ezt nem tagadhatom...
      Ez is kedvenc rész??? Ezt nem tudtam....
      Mint példakép, akkor innen üzenem, hogy a L&P szavazás kegyetlenség, és mozgalmat indítok, mert megérdemeljük, hogy a 100. részben MINDEN legyen, és ne kelljen választani... ez olyan, mintha Harry és Louis között kellene.... remélem átérzed a helyzetet, és jobb belátásra térsz!!

      Igen, emlékszem, mikor félve mutattam meg az első részeket,,, s te bátorítottál, hogy írjam, mert ezt szeretni fogják. Igazad lett, és most is hálás vagyok a segítségedért, és azért mert itt vagy nekem!

      mindent tudsz ;)

      Törlés
  5. Ez JÉZUSOM.
    Drága Becca,
    MOST AZONNAL KÖVETELEM A KÖVIT. Vagy a könyvet:'DDD
    Nem tudom milyen sorrendben illendő rád zúdítani az eddig is bennem tomboló dolgaimat. a) Hogy a könyved, mint Larry Stylinson sztori lesz A Tanítvány kiadva, vagy meleg sztorinak? Mindegy hogy lesz, ha heteró sztori lenne is imádnám, so...:DDD
    b) Rettentően sajnálom, hogy ilyen nagyon ritkán tudok írni neked, de ez a kibebaszott iskola már bocsánat kikészít, az, hogy reggel 7:45-től este fél6-ig vannak óráim aztán már tanulni sem tudok csak elalszok a könyveim felett, ruhástól; irritál. És nagyon dühös vagyok magamra, amiért nem tudok neked írni olyan gyakorisággal, ahogy azt én szeretném.
    De remélem mindettől függetlenül is tudod, hogy olvaslak, és imádom amit csinálsz,és MINDENBEN melletted állok.:))<33
    Ésésésésésés IMÁDOM Harold karakterét. Azok a kettős érzések, hogy most mi van.*----* Jézusom Becca, fangirlt faragtál belőlem 3 rész alatt, és ilyeneket csinálsz és úristen. Alig van időm és lehetőségem kiélni, és ahww<33
    Harrynek üzenem, hogy nem kellett volna ilyet hozzá vágni (utolsó mondat), csak szimplán le kellett volna smárolja és minden olyan, mint a mesékben.
    Most mennem kell, mert egy új blogot írunk egy barátnőmmel, de amint fent lesz az új rész, és elolvastam, más nem emailt dobok, rendben?<333
    Szeretlek<33
    Millió puszi, MellieBoo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyv egyelőre a levegőben lóg.... gondolom valamennyire meg kell változtatni a neveket, hogy ne legyenek jogi problémák, de csak a legminimálisabban szeretnék belenyúlni, ezért még keresem az optimális megoldást.
      Semmi baj, a lényeg, hogy megvagy.... és ha egy sort írsz/írtok, nekem az is elég, csak tudjam, hogy velem vagytok még....
      Igen, egyszerűbb lett volna minden ha lesmacizza, de főleg ha ezt az első nap teszi,,,, már rég kiélhették volna magukat, de akkor én mit írnék, és ti mit olvasnátok??? :DDD

      Kíváncsi vagyok az új blogra, mutasd!!!

      én is szeretlek, Becca

      Törlés
  6. " Ebben a dalban minden benne van, amit szeretnék elmondani. Titkon százszor elképzeltem, miközben ezt hallgattam, hogy ennek a számnak a hatására rájönne, hogy ő sem tehet semmit ellene, mi egymáshoz tartozunk. " - igen, ú, igen, egymáshoz tartoztok!!
    Úristen, úgy folytak a könnyeim, hogy nem tudtam megállítani őket. Hihetetlen, hogy milyen hatással van rám ez a történet, meg úgy alapból minden írásod. Amint megláttam, hogy Harry melyik számot mondta, egyből muszáj voltam meghallgatni, és úgy olvastam, hogy közben végig a Kiss Me ment alatta. ( amúgy még most is azt hallgatom, pedig még délelőtt olvastam el a részt, de a szám úgy magával ragadott újra, hogy egész nap csak azt hallgattam, mondjuk egy Sheerionertől nem meglepő, de akkor is..)
    De nem hiszem el, hogy itt hagytad abba. Nem, ez nem lehet! Amikor olvastam, hogy Harry ment utána, akkor elkezdtem mondogatni, hogy: "Nem, nem, mondja valaki, hogy nem fogja itt abbahagyni!" És de, ababhagytad. Szóval sírva azt mondogattam, hogy nem lehet itt vége.(szép látvány lehettem) De tudtam, hogy még van a Harry szemszög is, szóval tartogattam pár könnyet arra is, és teljesen megérte. IMÁDOM, és alig várom már a kövit!:)
    U.i.: ANNYIRA VÁROM MÁR A KÖNYVEDET, TE JÓ ÉGGGG! *------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te Drága!!

      Akkor a számot hagyd a lejátszódon, mert a következő résznél szükséged lesz rá!!!

      Valahol muszáj volt elvágni, és hidd el, ezután nem akartad volna, hogy bárhol is félbehagyjam a jelenetet..... :P:P

      Nagyon aranyos vagy, hálásan köszönöm, hogy írtál, tedd meg máskor is!!

      xxxBecca

      Törlés
  7. Hali! :D
    Úristen! *o* El sem tudod képzelni, hogy mindig mennyire várom a részeket és valami hihetetlenül boldog érzés lesz rajtam úrrá, amikor meglátom, hogy új rész van! Tudom, nincs sok értelme, de minden egyes nap megnézem a blogod, hátha történt valami és ha nincs új rész, elolvasom az előzőket! Ez az a történet, amit életemben eddig legtöbbször olvastam! Ha könyvben olvastam volna (remélem fogom!!!) akkor már rongyosra olvastam volna!
    Ez a rész! Hú... Esküszöm megkeresem azt a 2 srácot, akik benyitottak a sátorba és egymáshoz csapkodom Őket! Hát szabad ilyet? Megzavarni Larryt? Harry helyében rájuk ordítottam volna, hogy nincs itt semmi látnivaló! Elképzelhetetlenül mérges vagyok rájuk!
    A vége valami ah... Ne akarj Te tudni semmit, Hazz! Csak smárold le és kész! :D
    Tudom, már megköszöntem, de még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy írod ezt a fenomenális történetet! :3
    U.i.: A könyvet szuper-hiper-extra-durva módon várom! :D
    U.ii.: Megkérdezhetem, hogy mikor hozod a részeket általában? Ha nem lenne nagy kérés, jövő héten is tudnál részt hozni szombaton? El sem tudod hinni, milyen boldoggá tennél, mert akkor lesz a névnapom és akkor lenne a világ legtökéletesebb névnapja, ha a blogodon olvashatnék egy új részt! Előre is nagyon köszi!

    Larry Hockey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Larry! :)

      De egy tündér vagy, el se hiszem.
      Annyira aranyos, amit írtál,,,, megdobogtattad a szívemet.
      Igen, sok mindent egyszerűbben is elintézhettek volna, már akkor ,mikor Harry kiosont a zuhanyzóból... de hát itt ez van, vagyis az én fejemben nem mennek olyan egyszerűen a dolgok, úgyhogy ki kellett várni, amíg elszánják magukat. Reméljük, most senki nem zavarja meg őket, és lesz elég merszük, hogy tisztázzák a dolgaikat.

      Nem ígérhetek semmit, de megteszem a tőlem telhetőt :P:P ;)

      Puszillak, mi van a Frozennel???? Becca


      Törlés
  8. Kedves, Becca!
    Eddig még nem írtam neked, de mindig olvasom a blogod és olyan érzelmeket vált ki belőlem, amikről nem is tudtam, hogy léteznek. Soha nem gondoltam volna, hogy létezik ilyen mértékű rajongás és mégis! Ez az egyik kedvenc blogom (a két másik blogod mellet)! Mielőtt elkezdtem volna olvasni a blogjaid elveszett voltam. Tényleg! Ez nem csak süket duma! Olvasom a történeteid és erőt adnak! Látom, hogy mindig lehet jobb és soha nem szabad feladni! Azonosulni tudok a szereplőkkel, ami rengeteget segít, ugyanis én is meleg vagyok. Soha nem figyeltem fel rá, hogy ez a két srác milyen mély kapcsolatban áll egymással, de amikor megtaláltam a blogod, Larry után is jobban kezdtem érdeklődni. Lehet, hogy csak nagyon jó barátok, lehet, hogy szerelmesek, de nekem az életemmé váltak! Csakis miattad! Hatalmas köszönettel tartozom neked és remélem nemsokára a kezemben tarthatom nyomtatott formában is az inspirációmat!

    Hihetetlen nagy köszönet: A.G.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves A.G.!

      Nagyon, nagyon köszönöm a kommentedet. Hihetetlenül kedves tőled, hogy mindhárom blogom a kedvenceid közé sorolod, sőt, azt írod, ezek a kedvenceid. Minden ilyen mondat egyenesen a szívembe talál. Amennyit neked jelentenek a történeteim, nekem ugyanolyan fontosak a Ti visszajelzéseitek.Sok meleg barátom van, talán belőlük merítek a történeteknél, de azért ez mégiscsak Larry, és semmi más... Örülök, hogy rátaláltál Larryre, és megszeretted őket!! Nagyon inspirálóak tudnak lenni. Nem tartozol köszönettel,,,, nagyon boldog vagyok, hogy rátaláltál a blogjaimra. Ha szeretnél belefulladni a Larrys videókba , képekbe, és egyebekbe, akkor dobj egy e-mailt, és beszélgessünk!!! :)))

      becca.prior6@gmail.com

      <3 <3 Becca

      Törlés
  9. Egy könyv? Jujj, remélem sikerül kiadnod :)
    Ez a rész pedig fantastic volt *o* Alig várom a kövit :333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mariann!! :)))

      olyan régen láttalak!
      Sietek a kövivel, de nagyon sűrű hetem lesz.

      Puszillak, és köszönök mindent!!! <3 Becca

      Törlés
  10. Kedves, Dárga Becca! Ne már! Ne legyen vége ennek a résznek! Olvasni akarom még! Kb. így kiáltottam fel, amikor láttam, hogy elfogytak a sorok. Azt hiszem eddig ez volt a legeslegjobb rész. ( félre ne érts a többi is szuper volt). Uhhhh végre! Lassan tisztázzák, hogy mi is történik közöttük. Harry, ne is tagadd! Bele szerettél a formás seggű Louisba, és fordítva. Csak vallják már be egymásnak! Annyira szurkolok nekik. Imádom őket és téged is. Hogy tudsz így írni? Csodállak és állandóan lehidalok tőled. Biztosan kell nekem az a könyv, ha megjelenik. Ki nem hagynám ezt a páratlan lehetőséget.
    Kérlek csajszi nagyon siess a kövi résszel, mert megpusztulok!!! Ezer csók. xxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuzsám!

      De édes vagy:))) Igen, a formás seggű Louis levette a nőcsábász Harryt a szintén formás lábairól,,,, mi pedig tűkön ülve várjuk, hogy végre összejöjjenek. Itt a remek alkalom, drukkoljunk, hogy tisztázzák a baromságaikat!

      Hogy tudok így írni?? Bárcsak olyan jól írnék, hogy ez legyen a hivatásom. A világ legboldogabb embere lennék....

      puszillak: Becca

      Törlés
    2. Becca én tudom, hogy a világ legboldogabb embere leszel, simán összejön neked. Őszintén szurkolok neked!

      Törlés
    3. nagyon köszönöm.... ÁMEN.... legyen igazad!! <3

      Törlés
  11. Hello :)
    Egy könyv, ami Larrys és a példaképem írja?! Ááá *lö fangirling rohamot kap*
    Pont itt abbahagyni? Direkt csinálod? :D
    ~R

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a mániám, hogy kínozlak benneteket. :)))
      amúgy tényleg, de ne áruld el senkinek!! ;)

      Hidd el, ha két bekezdéssel később hagyom abba, megöltetek volna...
      nagyon kedves vagy, hihetetlenül hálás vagyok.

      xxxBecca

      Törlés
  12. Júúújj de fantasztikus :33 Annyira,de annyira jó,hogy áá:33 És még ha egy könyv is lesz belőle ^.^
    Egyszerűen annyira,de annyira jól írsz Becca..szerintem felesleges izgulnod,hogy nem kapsz majd megjegyzéseket..Ilyen fantasztikus részek mellé nem lehet nem kapni..Ez is olyan,de olyan jó lett,hogy látod már is van 11 megjegyzés (enyémmel együtt 12 :3 xD) Szóval csak így tovább csajszi NAGYON ÜGYES VAGY! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Petra!

      Hálásan köszönöm a szavaidat, nagyon, nagyon jól esnek. A visszajelzéseitek nélkül nem tartanék itt, ahol tartok. Egy író az olvasókért ír, és azért él, hogy írjon. Nem tudom ki mondta ezt, de nagy igazság van benne.
      Hálás vagyok, hogy írtok, hogy szeretitek A tanítványt. Nagy elégtétel ez és büszkeség számomra.

      Imádlak!! Becca

      Törlés
  13. Tejóságosszentmáriaszentjózsef sfhghajjanwnwbwbwishshwj *----* OMG *--* PERFECT OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG *-*
    Ez fanta$ztikus lett *-* Lulukám,egyem a szívedet awww milyen cuki vagy *-* Harry pedig olyan hülye! Nem veszi észre,hogy Lulukájának mindig izéja van miatta :D érted :D de awwww Hazzbaby végre megkérdezte,hogy mi a szitu és majd lesz hug meg kiss kiss kiss kiss awww egyem a szívüket *-* A-a Honey,Lulu igen is meleg és vonzódik hozzád. Aha,aha! :D yey uuuu olyan jo volt. Imadlak Becca <333333 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a kommentjeidet!! :)))))))))))))))))))))))

      Annyira cuki vagy, hogy megzabállak!!! Köszönök mindent, imádlak!!
      Becca

      Törlés
  14. Drága Becca! Tudod, hogy imádlak! De ezért a függővégért most legszívesebben nem is tudom, mit csinálnék veled...

    Oh, mann...

    "Felemelkedett a keze, a pólója szélét feltolta..."←Oh, istenem! Kérlek! Nehogy megint elszúrják! Komolyan kiakadok, ha megint elcseszik!

    "...mikor kintről szórványos beszélgetés zaja szűrődött a sártorba."←Az első gondolatom: ha itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel, mert biztos lehetsz benne, hogy kinyírlak, ember! Becca, ennek a szereplőnek a teljes nevét és címét is kérném, ha lehet... Megkeresem és a két kezemmel fojtom meg! (Bocsánat... Silke kicsit agresszív... Túl sok érzés kavarog benne és már teljesen elment a józan esze. Ezért is beszél magáról E/3-ben.)

    "Aztán amikor valaki belezavar a helyzetbe, akkor engem gyűlöl érte."←WAAAAS??? Oh, mein Gott! Kinyúlok tőlük, komolyan! Pedig imádom őket.. De ez már sok szegény kis megtépázott idegrendszeremnek...

    "Mindkét oldalához egy-egy cicababa simult hálásan."←Mit keresnek cicababák egy erdei táborban?? (Sajnálom, hogy ilyen akadékoskodó kis dög vagyok, de jól esik "kipattogni" magam mindennel kapcsolatban, mikor tele vagyok szélsőséges érzésekkel... Remélem tudod, hogy nem az írásod vagy a történet ezen momentumát kifogásolom! Tulajdonképpen most éppen azzal van bajom, hogy az a két kis krucifix egyáltalán a világon -az A tanítvány világában- van. És most utálom őket, mert levegőt vesznek Harry mellett, mert kering a vérük Harry mellett, mert dobog a szívük Harry mellett... Harry Louis-é! Nem is értem, hogy honnan vették a bátorságot, hogy ránézzenek egyáltalán arra a göndör félistenre, miközben a másik félisten ott ült velük szemben... Argh...!)

    "Ed Sheeran, Kiss me."←Hogy a manóban nem veszik már észre egymást?? Basszus, mindjárt odamegyek és a fejükre nyomok egy egy táblát!!
    "Heló, Louis vagyok! Régóta tudom, hogy homoszexuális. Mióta ebbe az iskolába jöttem: TOTÁLISAN BELE VAGYOK ESVE HARRY STYLES-BA! Harry, kedvesem! Naplemente után találkozunk a magaslesnél!"
    "Csá, itt Harry! Bizonytalan vagyok, de tudom, hogy AKAROM LOUIS TOMLINSON-T! Ott leszek, Dr. Tomlinson!"
    Szerintetek ezek ráférnének a homlokukra? Már komolyan fontolgatom az ötletet... Kérlek, Becca, juttass be az A tanítvány-dimenziójába, hogy rájuk tetováljam a nyilvánvalót! (Időközben rájöttem, hogy a tábla talán nem lesz elég... Ezt legalább nem tudják leszedni. Soha.)
    Mellesleg imádom a Kiss me-t! (Ez ugyan nem tartozik a történethez, de mindegy. Akkor is imádom! ^^)

    "Most telt be a pohár!" "Elég volt! Tudni akarom mi folyik itt!"←Imádlak, Harry Styles! Annyira imádlak, hogy végre léptél, hogy legszívesebben megcsókolnálak! (Persze, ezt azért nem gondolom teljesen komolyan... Harry Louis-é, Louis Harry-é. És én mindenkit utálok, aki megpróbál -akarva vagy akaratlanul is- közéjük állni!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Csak nem!?!? Kezdtem beleélni magam, hogy végre beadja a derekát, és nem áll ellen többé a vonzalomnak, amit most már egészen biztosan tudom, hogy ő is érez, de akkor leguggolt a táskájához, aztán kivett egy szürke pamutnadrágot, és odadobta nekem."←Annyira rossz volt ezt olvasni! Harry is -megint- akarta, hogy végre valahára történjen valami...És hogy minden fejezet után tudom -bár előtte is sejtem, de mindig, mikor biztossá válik, az egy fokkal rosszabbá teszi-, hogy mindketten akarták, aztán valami közbeszólt, már-már elviselhetetlen...
      (Komolyan ki fogom nyírni azt az idiótát. Azt a kócos idiótát a barátjával együtt... Bocsánat. Silkében dúl az indulat.)

      "Bazmeg Styles! Te szerelmes vagy!"←Na, végre! Éppen itt volt az ideje, hogy valaki hangosan is kimondja! Megnyugtató, hogy Zayn is így -az az jól!- látja a helyzetet.

      "...addig nem is tudtam mitől, amíg egy könnycsepp le nem gördült az arcomon."←A szemeim tányérméretűek lettek, miközben a szemhéjamat dörzsölve próbáltam újra tisztán látni a sorokat. Oh, mann. Ez annyira, hihetetlenül.. Oh, mann.

      "Mindenki érezte, hogy ez több volt, mint egy szám, több mint egy szöveg. Ez szólt valakinek, valamiről."←TEEE!! Te idióta! Komolyan mondom... Argh! Érted? ARGH! Neked szólt, te tökkelütött! Hogy a manófene egyen meg!!! OH MANN!
      (Az előbbi elérzékenyült állapotomat Harry-vel közösen sikeresen kinyírtuk! Ő az indokot adta, én pedig az indulatot...)

      "Elég volt! Tudni akarom mi folyik itt! "←Becca! Édes, drága, egyetlen Beccám. MI EZ?? Hogy a manófene vigyen el téged is!
      Ez egy függővég, édes Beccám! Egy ilyen fejezet után, hogy juthatott eszedbe így abbahagyni? Szerinted épp elmével kibírom azt a -számomra- tízmilliárd évet, mire új részt töltesz fel?? Szerintem nem. Lassan már így is kinyírod az "elemző-olvasódat", ha továbbra is ilyen érzelem dús fejezeteket írsz! (De természetesen ha egyszer valaha leállsz az ilyen fejezetekkel -amitől minden ÉgiHatalom óvjon minket!- , akkor meg én nyírok ki mindenkit!!

      Ui.: Ha bármi baromságot írtam volna -a szélsőséges érzelmeim vezéreltek és nem olvastam vissza amit írtam, mint ahogy szoktam...- mentségemre szóljon, hogy 2 óra 55 van...
      Uui.: Ami azt illeti, még rengeteg mondanivalóm lenne, de mindjárt bealszok a laptopom előtt, így szemernyi esélyt sem látok rá, hogy -tartalmas- kommentet írjak...
      Uuui.: Hjaj... Ebbe a történetbe. Larry-be. Lou-ba és Harry-be. Harry-be és Lou-ba. Újra és újra! Egyre jobban! És egyre véglegesebben!

      Tűkön ülve várom:
      xx Silke

      Törlés
    2. Drága Főmunkatárs!

      Ha Dreamy az előolvasó, akkor téged előléptetlek főmunkatársi rangra.... Hihetetlen vagy. Éjjel kettőkor csak én szoktam dolgozni.... te inkább aludj!!

      Már néha lelkiismeret furdalásom van, hogy terhes neked ez az egész, és belehalok, ha ezért hagysz majd el. Nekem tényleg elég, ha annyit írsz, szerettem, tetszett, vaaaagy--> ez nem lett olyan jó, ezért vagy azért....

      Csak legyél itt nekem!!!
      <3 <3 tudod, ugye? Becca

      Törlés
  15. Drága Becca!
    Egyszerűen szavakba nem tudom foglalni, hogy mennyire imádom a történetet. Istenkém amikor elolvastam, hogy Ed Sheeran: Kiss Me-jét fogja elénekelni, egyszerűen nem hittem a szememnek, valami furcsa véletlen csoda folytán egész héten azt énekeltem. Azt hiszem szerelmes lettem Larry-be még jobban, mint voltam. Köszönöm az érzéseket,amiket kiváltasz belőlem egy-egy rész közzétételével.
    U.i.: Nagyon várom már a következő részt!
    Pussz Rami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))))

      Akkor még prolongáld a Kiss Me-t, mert a következő résznél szükséged lesz rá,,,,

      Nagyon örülök, ha sikerül ilyen mélyen hatást gyakorolnom az érzéseidre... pár hónapja még nem is hittem volna el, hogy bárkire, bármilyen hatást is gyakorolna, amit irkálok...

      Jön a kövi, csak picit legyetek türelmesek, kérlek!! Előbb egy MTF, egy Sinister:))

      <3 <3 Becca

      Törlés
  16. Végre.Végre.Véégre.Sok sok végre *-*
    Nem hozhatod nekün ilyen orbitális kimaradással a részeket mert belepusztulunk és nem lesznek olvasóid :c
    IMÁDOM *-* És bármibe szivesen segìtünk bármikor <3
    Siess! :*
    Borkaa xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Borkaa!!
      Máshol még ritkábban jönnek a részek. Kérlek kegyelmezzetek.... írok, fordítok, általában éjjel kettőig.... nem megy gyorsabban... 3 blog... kipurcanok!!

      Csak tartsatok ki kérlek!!

      <3 <3 Becca

      Törlés
  17. Kedven részem c: Imádlak <3
    Réka ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre..... :P:P Remélem ezt még sokszor írod majd!!!!!

      Puszillak Réka!!!
      Becca

      Törlés
  18. Először is: imádlak és a blogodat is. Egyszerűen fantasztikus. <3
    A könyv pedig nagyon érdekel! Szurkolok, hogy ki tudd adni,mert nagyon jó lenne eltenni, s felnőtt koromban is olvasgatni. Amint megjelenik a könyved, szaladok is a könyvesboltba, hogy meg tudjam venni. Annyira jó lesz majd a kezemben tartani. *o*
    De aztán jó vastag legyen (a könyv:D), hogy tudjak mit olvasni az unalmas nyári napokon, a téli estéken, az őszi esőben és a tavaszi napsütésben. Vagyis mindig. Sosem unnám meg. Sok szerencsét hozzá, szurkolunk! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy!

      Egyelőre nem állnak sorba a kiadók, itthon ilyen témájú, ráadásul erősen erotikus tartalmú ( de inkább melegpornó) könyvet kiadni... ehhez nagy bátorság kellene... Ha lesz könyv, valószínűleg csak magánkiadótól, ami nem igazán könyvesbolti forgalmazást jelent, inkább csak rendelni lehet majd.
      Kiderül, drukkoljatok.
      Köszönöm a kedves kommentedet, és örülök, hogy szereted a történetem. ( amúgy kb. 400 oldal az első könyv, de összesen a 4 kötet biztosan 1600-1800 oldal lenne)

      <3 <3 Becca

      Törlés
    2. Ó, nekem az is elég, ha olyan vastag lesz. Mindet megrendelem. :3
      Én drukkolok. Én örülök, hogy ilyen csodásan írsz. :")

      Törlés
  19. Itt abbahagyni? :O ITT ABBA HAGYNI???? :O Hát mi ez,kérem szépen?! :O Folytatást,de gyorsan! *0* Már rohadtul tűkön ülök,hogy mit fog mondani/tenni Lou és Harry! :D Amúgy fantasztikus volt!!! :)
    Kérem a kövit,siess vele légyszi! :)
    Puszi
    N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:))

      De aranyos vagy, hogy így várod a következőt. Sietek!
      Köszönöm a dicséretet.<3

      Puszi: Becca

      Törlés