2014. október 7., kedd


Sziasztok kedves OLVASÓIM!!


Ez itt a szívességkérés és az érdeklődés ideje.

Ne haragudjatok, hogy most nem részt hoztam, ígérem az is lesz hamarosan.
Mivel nagy kiadóhoz esélytelen egy ilyen könyvvel bejutni, és akkor minden nevet meg kellene benne változtatni, amiért fájna a szívem ( és nektek is gondolom), így a könyv csak magánkiadó útján jöhet létre. Ez viszont azt jelenti, hogy nem igazán könyvesbolti forgalmazás, csak rendelni lehet a neten - bookline-on is-, ami átvehető a bookline átvevőpontjain, és nálam. (http://shopline.hu/news/news.action?id=11573)
Az ára nem több, mint egy átlagos könyvnek, max 3500 Ft körül jönne ki, tördeléstől, és oldalszámtól függ.
+  szállítási költség, aki postai úton kéri.
Tudom, hogy probléma lehet, hogy nem lehet könyvesboltban kapni, viszont fel kellene mérnem, van-e egyáltalán értelme az egésznek, mivel ezt saját pénzből kell megelőlegeznem, és nem szeretnék itthon ülni 20 példánnyal :))
Tehát a kérdés: kinek kell, így ebben a formában, ennyiért?
És ha kell, akkor ki lenne hajlandó pár mondatos ajánlót írni a hátsó borítóra? Arra gondoltam, a ti gondolataitokat szeretném rátenni, nem a sajátjaimat ( abból lesz belül bőven elég) .
( Max 200 karakterbe kellene beleférni. )

( A kép csak illusztráció :))

42 megjegyzés:

  1. Kedves Becca!!!
    Annyira örülök, hogy ez ennyire sínen megy. Fogalmad sincs róla, mennyire megörültem, mikor először említetted meg. Szóval woah, én biztosan meg fogom venni, az 1000%-ék !!!! :)
    És ez a borítóötlet tetszik. !!!! :) Nem bánnád, ha én pár sorom is szerepelne? :)
    ----> " Szenvedélyes, mámorító, szédítő, észveszejtő, briliáns. Millió és millió jelzőt lehetne ráaggatni; de egyik sem tudná igazán kifejezni. Egyszerűen imádom ezt a történetet. Bárki, aki ennek az egész varázslatnak részese lesz; a rabjává válik. "
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Naomi! :)

      Nagyon, nagyon köszönöm a támogatást, az ajánlót külön köszönöm, lementettem!!!

      A brítót, csak úgy rá ps-eltem, ennél nyilván igényesebb lesz, de szeretném, ha az eredeti bloghangulatot megőrizné :))

      MINDENT KÖSZÖNÖK, nem tudom szavakba foglalni, mennyire hálás vagyok neked.

      <3 Becca

      Törlés
  2. Áhh te,úristen *o*
    Legyen belőle könyv, és mondanék pár sort ha tudnék, mert imádom csak nem tudom leírni pár sorba..:$ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kira!

      Semmi baj, nekem így is ugyanannyira jól esik, hogy itt vagy és támogatsz.
      Hálás vagyok, köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      <3<3Becca

      Törlés
  3. Szia! :)
    Talán én leszek az, aki elrontja itt a jó hangulatot, de mivel a szívemen viselem a Te és a történeted sorsát, így elmondom, mit gondolok.
    Természetesen elhiszem, hogy íróként a legnagyobb vágyad nyomtatott formában viszontlátni a műved. Tehetséges vagy és van fantáziád is, ezzel nincs semmi probléma. Nem tudom, mennyire lenne kelendő egy, a fiúkról szóló könyv, de ez akkor derülne ki, ha rendelni lehetne.
    Én azt kérném, nagyon jól gondold meg. Fogalmam sincs, hogy zajlik ez, de mivel magánkiadás, gondolom rajtad kívül más nem nagyon nyúlhat bele. Bétáztatni kellene, átolvastatni többször több emberrel, néhol belejavítani, mert bármennyire szeretem is A tanítványt, ahhoz, hogy polcra lehessen tenni, még csiszolni kell. Kaptál már javaslatot erre vonatkozóan? Vagy meddig mentél el az ügyben? Csak ajánlatot kértél? Mert ha lesz valaki, aki profi, és segít neked összerántani az egészet, annak nagyon örülni fogok. Másként talán csak a pénzedet akarják lenyúlni. Ismerek egy másik bloggert, aki szintén ki akarta adatni így pár történetét, szerintem meg fogom kérdeni, hogy is megy ez.
    Addig is, remélem, gondolkodsz rajta, illetve átnézeted profikkal is az anyagot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bemásolom ide neked a blogger válaszát, akit megkérdeztem. Sajnos negatív tapasztalatai vannak, pedig ha valaki, akkor ő tud írni:

      "A magánkiadás rákfenéje, hogy az írón kívül más nem nyúl bele. Persze, az író megkérhet rá barátokat, ha maguk között lerendezik, de amúgy minden őt illet. Majdhogynem 100% haszna van, az igaz, de az összes jogi felelősség rá hárul, bármiféle probléma lépne fel a kiadvánnyal, valamint nem rostálja át lektor és szerkesztő a szöveget; a szakemberek, akiknek a profik a kitűnő helyesírást és jó fogalmazást köszönhetik, no meg persze, nem veszi kézbe a könyv ügyét a PR-szekció sem, tehát az írónak magának kell reklámoznia a munkáját.
      A kavarás az anyagiaknál szokott fellépni - így volt ez nálam is - elvileg az író maga szabja meg a könyv árát; a gyakorlatban... a helyzet rondább. Van egy kvóta, ami alá engem a meg nem nevezett kiadónál nem engedtek alámenni: 2500 forint, ami szerintem nevetséges egy amatőr munkáért.
      Halk tanács még, hogy szerintem elektronikus publikációban érdemes gondolkozni. Olcsóbb, gyorsabb, kényelmesebb, és olvasó-barát. Túl nagy a piac és a konkurencia, és a nyomtatott könyv aránytalanul drága; üzletileg mindenképpen veszteséges."

      Remélem, tudtam segíteni. Inkább most nézz utána, mint később bánd meg.

      Törlés
    2. Sziasztok! Nekem édesanyám a nyáron adatott ki magánúton egy verses kötetet, szóval tapasztalatból írok. Tény és való, hogy magán kiadásnál a kiadó egy szót sem változtathat meg a műben, kivéve ha nem kéred, hogy lektorok, helyesírás ellenőrzők nézzék át, ami persze plusz pénzbe kerül. Azonban egy gond van ezekkel a "javításokkal". Az hogy gyakran teljesen átformálják az egész művet, és teljesen más jön ki a végén, mint amit te megírtál, magyarul nem te magad vagy benne a műben. Ha pedig nem kéred a javítást, bizony előfordulhat egy-egy vessző, ékezet hiba, amit nem vettél észre, pedig százszor átolvastad.
      A 3500 ft egy regénynek reális ár, azt hiszem, és én megadnék érte ennyit. Viszont át kell gondolnod jól, mert ugyebár Magyarországon vagyunk, és itt a homoszexualitás nem nagyon elfogadott jelenség, plusz ha valaki a kezébe veszi, beleolvas, és valamennyire jártas a "sztár világba", rögtön rájön, hogy mely együttes, mely tagjairól szól. Ez jogi problémákba is ütköztet, szóval egy névcsere szerintem nem ártana. Lehet, hogy valaki csak évek múlva jön rá, és akkor kezd el kötözködni nagy pénzek reményében. Én ezzel csak azt akarom mondani, hogy jól gondold át, hogy melyik kiadónál és hogyan adatod ki a könyved.
      Sajnos az írásból nem lehet meggazdagodni ( kivéve ha bestseller sikerű a könyved). Gondoljunk csak József Attilára, Petőfire vagy bármelyik költőnkre, írónkra, mind szegényen végezték. Én nem azt mondani neked, hogy csak a pénzért csináld, mert tudom, hogy nem erről szól, főleg nem nálad. De azért nem mindegy, hogy van egy kis hasznod belőle vagy nincs. Én támogatlak, és bárhogy is jelenjék meg végül a könyv, bármennyiért, szeretnék venni egy példányt. Puszillak xxxx

      Törlés
    3. Szia , te drága!

      Nagyon köszönöm a segítséget, sokat agyaltam azóta rajta.
      Én is arra gondoltam, ha nem is teljes név, de egy enyhe változtatás szükségszerű lenne, mert nem akarom, hogy egy rosszakaró pont ebbe kössön bele.... de mondjuk egy Lewis Tomlinson, és Harry Stiles esetén már nem igazán lehet jogalapot találni, hisz van belőlük épp elég, nem ; ) :D

      Nem, nemhogy meggazdagodni nem lehet magán kiadásnál, de a 300 Ft, ami könyvenként marad, azt jelenti, hogy 50 db-ot el kell adni, hogy egyáltalán ne fizessen rá az ember....
      De hát ez van, egyáltalán nem keresni akarok vele, csak elcsábultam, és ha meg tudom valósítani, meg is fogom, ha összejön. Ha ezzel csak 10 embernek okozok örömöt, már megérte.
      Nem, lektoráltatni nem akarom. Most olvassák az előolvasók, 15-50 éves kor között, jövőhéten átolvasom a jegyzeteiket, és még egyszer az egész könyvet, aztán meglátjuk. Betördeltem, betűmérettől függően 387-397 oldal között valahol.... azért az már elég egy könyvbe. A második kötet is ennyi nagyjából, de az még csak bölcsődés, fel kell nőnie....

      Van aki sokallja ezt az árat, de sajnos az, hogy bármikor utánrendelhető legyen, akár pár példányban is, az ennyibe kerül. Reklámozni egy ilyen könyvet nem is mernék.... ez az ország, ez a társadalom nincs felkészülve erre (most, hogy megjelent az első meleg mesekönyv, amiben a királylány kiszabadítására elinduló két herceg egymásba szeret, talán a következő generációnál már látok esélyt:))

      Mindenen elgondolkodom, amit írtál, és még egyszer hálásan köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!
      <3 <3 Becca


      Törlés
    4. Kedves Valerin!

      Köszönöm a támogató és elgondolkodtató leveledet, és a kommenteket is.

      Igen, a magánkiadás hátulütői pont ezek, én is elbizonytalanodtam.... de ami a rákfenéje, az a sava-borsa is.
      Úgy marad, ahogy te írtad, nem nyúl bele senki, csak akit te szeretnél. Persze, nyelvtanilag le kellene javítani, majd keresek valakit, aki hajlandó rá.
      Az, hogy polcon-e a helye vagy sem, nem az én dolgom megítélni, és nem is a tiéd....csak a saját polcod tekintetében.
      Annyi fos van a boltokban, amit ezerszám vesznek az emberek, hogy az én kis szennyem már nem foglal túl sok helyet.... A szürke ötven árnyalatát szinte mindenki olvasta, aki könyvet vesz a a kezébe, pedig annál nagyobb trágyát még nem láttam. A fordítás kritikán aluli volt ( az eredeti szöveg is szerintem) tele helyesírási, szóismétlési, központozási hibákkal.... és mégis bestseller lett....de még mekkora.
      Úgyhogy döntsenek az olvasók....

      Amit a blogger írt, az annyiban tér el a valóságtól, hogy MAXIMUM 300 Ft haszon van egy könyvön, de a kezdeti nyomdai költségeket zsebből kell fizetni, úgyhogy itt arról, hogy pénzt keressek vele, egyáltalán szó sincs, ahogy a cél sem ez.
      Ingyen töltögetjük fel a részeinket, és a fizetség, egy-két jó szó.... sokszor még erre sem veszik a fáradságot, akik olvassák...

      Tehát itt elsősorban az a cél, hogy azok, akik itt is, és máshol is írták, hogy örülnének, ha a kezükben tarthatnák könyv formájában, megkapják, és szeressék. Nekem ennyi a vágyam, ha a sors úgy akarja, teljesül:))

      Köszönöm az építő kritikát, igyekszem megérteni és megugrani....
      Ha elbukom, majd felállok, és kezdem elölről....
      Ez az élet, nem igaz???

      Puszi: Becca

      Törlés
  4. Szia! :)
    Nagyon örülnék,ha meglehetne venni/rendelni a könyvedet,csak az a baj,hogy én nem tudnám megvenni! :(
    De azért örülnék a sikerednek,és Valerinnek igaza van abban,hogy annyira nem kelendőek a meleg párosról szóló törénetek,de remélem ez majd változni fog! :)
    Ez egy kiváló,fantasztikus,fantáziával teli történet,amit imádok! :)
    Puszi
    N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, kedves Nini! Igen, nem olcsó mulatság ma a könyv.... minden szülinapra, karácsonyra és egyéb alkalmakra is, az egész családtól könyvutalványt kérek, de sajnos ezzel sem húzom ki soha :((

      Nagyon köszönöm a dicséretet, és a biztatást...
      Kialakul :))

      Puszillak: Becca

      Törlés
  5. Hali! :D
    Én természetesen megvenném, akkor is, ha csak a Holdon lehetne átvenni! :) Hihetetlenül remélem, hogy összejön! Nagyon várom! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:))

      Hát ez annyira aranyos, hogy belehalok. Az első könyv lesz, ami megjelenik a holdon:)) Lehet, hogy ott jobban fogyna:)

      Köszönöm a támogatásodat, itt is , ott is, amott is.
      IMÁDLAK!!!
      Becca

      Törlés
  6. Sziaaa! :) Igen, persze, hogy megvenném, nagyon boldog lennék ha lenne könyv formájában, legalább wifi/mobilnet nélküli helyeken is ujra tudnám olvasni a kedvenc részeimet, és nem kéne állandóan screen shotolni :D A gondolatom, vagy véleményem pedig a következő (és ha esetleg rákerülne, amit megértek ha nem, de tényleg, és alá kéne írni nevet, hogy kitől van, lehetne, hogy csak annyit írsz Virág, persze csak ha esetleg)
    Minden porcikámra hatással van ez a történet. Imádom akárcsak az íróját, aki számomra egy koronázatlan blog-királynő. Örülök, hogy olvashatom, mert egyszerre érzéki és megindító. Tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Virág! :)

      A borítószöveget lementettem, és köszönöm ( természetesen lehet "csak" Virág;) Mi ketten tudni fogjuk, hogy csakis te lehetsz ;) ))
      Nagyon köszönöm, mindenért hálás vagyok.
      Drukkolj!

      Puszi: Becca

      Törlés
  7. Szia Becca!
    Ne haragudj, hogy eddig meg nem irtam a csodalatos blogodba de ez meg nem azz jelenti, hogy nem imadom amit csinalsz! Fantasztikusan irsz, sose hagyd abba! :)
    Ps: engem nagyon erdekelne a konyv, mindenkeppen meg fogom majd rendelni!:)
    sok puszi
    nagy rajongod: Dorothe xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothe!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy kiléptél a "csendes olvasó" státuszodból a kedvemért.
      Köszönöm a támogatásodat is, fogalmad sincs róla, mennyit jelent ez nekem.
      Egy új kommentelő, aki késztetést érez, hogy írjon nekem, mindig megmelengeti a szívemet.
      A könyvért drukkoljatok, még futok vele egy kört.

      Sok puszi és ölelés:
      Becca

      Törlés
  8. Olvastál már valaha ,oly szédítő könyvet ,melyet képtelen voltál letenni?Életél már át valaha olyan embertelen érzést,hogy teljes mértékben magába szippantott egy történet?Hogy magad előtt láttad a benne zajló jeleneteket,a saját bőrödön érezted az érintéseket?
    Pontosan ezt élem át a Tanítvány olvasása közben.
    Magába szippant.Elveszek benne.


    Csak pár gondolat ;)És már most a kezembe akarom tartani a könyvet!
    Sok sikert baby :*
    xoxoxox:
    ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia te drága! :))

      Mennyire szép, amit írtál, nagyon köszönöm. Lementettem!
      Nem tudom hány karakter fér a borítóra, de drukkolok, hogy mindenkié rajta legyen,,,ha az első kötetre nem fér, akkor a másodikon ott lesz !!! ;)))

      IMÁDLAK? de ezt tudod, ugye? KÖSZÖNÖM!!!

      Puszi:Becca

      Törlés
  9. jujj, én minden áron megrendelem. támogatunk mindenben, főleg ebben. nagyon jó lesz, tudom, mivel te írod. ^^
    Tudom hogy be fogsz futni ezen a pályán, hisz mind tudjuk hogy van hozzá tehetséged. Szurkoluk neked Becca ^^

    "Nem lehet szavakba önteni azt, amit akkor érez az ember amikor Beccától olvas. A Tanítvány az egyik példa erre. Egyszerűen imádom, Becca írásmódja különösen tetszik, mindent imádok amit ír, komolyan mindent. Varázslatos. Bámulatos. Fantasztikus."
    Csak néhány sor, de komolyan nem lehet szavakba önteni ezt az érzést!
    Imádlak!
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kedves vagy!

      nagyon szépen köszönöm, és a borítószöveget is, bár egy kicsit túlértékelő:)) Imádlak, sosem fogom tudni meghálálni a támogatásodat, és minden mást.

      Nem hiszem, hogy befutok, írókkal tele a padlás, de nem baj, nekem már megérte, hogy ti itt vagytok!!!

      Puszi:Becca

      Törlés
  10. Szia Becca! Mint már korábban is említettem, bármi áron de megveszem a könyved, persze csak ha kiadod. :) az ár nem érdekel, amíg a te könyvedet olvadhatom! szivesen írnék én is egy kisebb ajánlót:
    "Hihetetlen amit akkor érzek mikor a Tanítványt olvasom. Nagyszerű könyv egy nagyszerű írótól. Gyönyörű a megfogalmazás és rendkívül egyedi a történet. A cselekmények is valósághoz kötöttek, így az olvasó beleképzelheti magát a szereplők helyébe és ő maga is belegondolhat hogy mit tett volna egy adott helyzetben. Végtelenül hálás vagyok Beccának hogy megírta nekünk a könyvét!"
    Ennyi is volna, én már epekedve várom a könyv kiadási dátumát és a következő fejezetet!
    Puszi Zsófi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Zsófim!

      Nagyon szépen köszönöm.... a kommentet, a borítóra a szösszenetet, mindent!
      Köszönöm, hogy fáradhatatlanul támogatsz, írsz, itt vagy velem.
      Örök hálám üldözni fog:))

      Ölellek!! Becca

      Törlés
  11. Nem kell aggodnod nen fogsz 20 vagy tobb konyvel uldogelni.:)
    Emlekez multkor mondtam mikor beszeltunk hogy mindegy hogy hogy lehetne venni en meg veszem
    Most is ez a velemenyem.
    Egyet tegyle nekem felrexd;)
    Ugyi legyel;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Pakkör!

      Köszönöm, hogy a kollégiumi nehéz körülmények ellenére is írtál.
      Félreteszem, naná!!

      Puszillak, ölellek: Becca

      Törlés
  12. 1000000000 % hogy megvennem es ha megkapnam egy napig csak nezegetnem h ez az enyem *_____*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül aranyos, amit írtál, és megmelengeti a szívemet.
      Köszönöm szépen, bearanyozza a napomat.

      xxxBecca

      Törlés
  13. én is tuti megvenném,remélem összejön,nagyon szurkolok:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judit, drukkolj! Annyira jól esik, hogy te is itt vagy, és támogatsz.
      KÖSZÖNÖM!!!
      Becca

      Törlés
  14. Drága Becca!
    Szokásommal ellentétben most beleolvastam abba a kommentbe, amit Valerin írt. Amennyire meg tudtalak ismerni ez alatt a rövid idő alatt, valószínűleg elbizonytalanodtál... (Elnézést kérek, ha nem így van. Sose voltam egy nagy emberismerő!)
    A véleményem (- mert hogy nekem olyanom mindig van):
    A te döntésed, hogy kiadatod-e vagy sem, ebbe nem szándékozom beleszólni. (Itt jön a de!) Ha kiadatod, sokunknak okozol vele örömet. Persze, macerás. Persze, az "elektronikus publikáció" is egy módja, viszont -nem tudom, ti hogy vagytok vele- én például sokkal szívesebben fogom kezembe a kedvenc könyvem egy hideg napon, bebújva a takaróm alá - már csak a forró kakaó hiányzik, de azt nem szeretem... Bloa.
    Szerintem jelentesd meg. Ez (csak) vélemény, kérés és tanács. Én nem értek ehhez az egész kiadatás-dologhoz, és nem is szándékozom beleásni magam, szóval nem tudom az érvemet nyomós, választékosan megfogalmazott, sziklaszilárdan álló tényekkel alátámasztani. Csak annyit mondhatok, hogy az öröm, amit az olvasóidnak (nekem) okozhatnál, felbecsülhetetlen lenne. Nem akarok mindnyájunk nevébe beszélni, mert a többieket nem ismerem, de csak ha feleannyira szeretik a történetet, mint én, akkor csodásan pozitív érzéseket kelt bennük egy-egy új fejezet. Képzeld csak el, mit okozhatnál egy egész könyvvel! (Én valószínűleg szívinfarktust fogok kapni... De persze addig nem távozom el, amíg el nem olvastam az A tanítvány utolsó betűit is!! Akkora hatalma senkinek nincs, hogy én ezt kihagyjam.)
    Szóval Silke támogat. Silke várja a könyvet. Silke KÉRI AZ ELSŐ PÉLDÁNYT. És Silke élne-halna egy szignóért az elejébe. ^^

    Ui.: Ha megengeded, én nagyon szívesen írnék ajánlót a hátuljára. :) (Persze, azzal, hogy (csak) 200 karakterbe bele kellene férnie, feladná a leckét, de szívesen vállalkoznék egy ilyen hatalmas és megtisztelő feladatra.)

    Ezerszer ölel és mindenben támogat:
    Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Silke!

      Nincsenek szavak, amik kifejezik, mennyi erőt, inspirációt, és boldogságot kapok tőletek.
      Mindenért hálás vagyok, és soha nem fogom tudni eléggé megköszönni.
      Igen, nagy a különbség, hogy valaki be akar futni, mindenáron, és a könyvét ezzel a céllal adja ki, vagy csak örömöt akar okozni magának ( nem tagadhatom) és másoknak, nektek, akik szeretnétek a kezetekbe fogni könyv formában.

      Lehet, hogy nem is akarom, hogy terjesszék... még nem döntöttem, de egy-két nap és minden kiderül.

      Az első ( és talán a második) kötet hátuljára már érkeztek az ajánlók ( azt hiszem könyvenként max. 500 karakter megy rá, de feltétlenül (!!!!) szeretném a te ajánlásodat is.....akkor legalább inspirál, hogy igyekezzek a harmadikkal:P:P:P ( amúgy kb 4 kötet, legalább 1600 oldal összesen)
      Silke megkapja az első példányt, nem szignóval, hanem kifejezetten neki írt köszönettel!

      Csókollak: Becca

      Törlés
  15. Persze, hogy kell a könyv, ez nem kérdés!! Alig várom, hogy a kezemben foghassam, már van is helye a polcomon a rengeteg könyv mellett! :) Nagyon szurkolok, hogy sikerüljön, mert megérdemled, hiszen csodálatosan írsz, egyszerűen fantasztikus vagy! :3 Imádlak! <3

    VálaszTörlés
  16. Még jó,hogy kell az a könyv:D Ahogy már az előttem szólók is elmondták,csodálatosan írsz:3 És ha össze jön-már pedig nagyon nagyon remélem,hogy össze jön-óó olyan jó lesz majd a könyvedet a kezembe fogni,hogy jajj:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Petra!

      Nagyon, nagyon, NAGYON köszönöm. Tényleg kifogyok már a szavakból, és csak önmagamat tudom ismételni, de szeretném ha tudnád, nekem minden egyes sorotok az inspirációt, az életkedvet jelenti.

      Imádlak!
      Becca

      Törlés
  17. Hát az biztos, hogy nem maradna a nyakadon egy példány sem, mivel -a kommentek alapján- mindenki imádja a történeted.
    Szerintem gondold át amit Valerin írt, de azt szeretném, ha tudnád, hogy ez a könyv ha megjelenne, sok embert tenne olyan boldoggá, hogy hihetetlen. Legalábbis engem biztos.Ha szomszomorú rész van, sírok, ha boldog, akkor vigyorgok, mint egy idióta, és ezt csak neked sikerült elérni, mivel könyvek közül - vagy történetek közül- nagyon kevés van amelyik ilyen hatással van rám.
    Szóval én nagyon-nagyon-nagyon- nagyon-nagyon szeretném, ha kiadnád, és 100%, hogy megrendelném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hálásan köszönöm a soraidat, megerősítenek, boldoggá tesznek.
      Próbálkozom, hogy minél hamarabb meglegyen a könyv, és aztán majd izgulok, hogy mit szóltok hozzá :)))

      Dilemma: Ha megjelenik a könyv, és az olvasótábor megveszi, megszűnnek a kedvenc kommentjeim.... ha nem lesz könyv, akkor azt fogom sajnálni.... Melyik ujjamba harapjak????

      :))
      xxxBecca

      Törlés
  18. ajj mikor lesz már réész ? :(

    VálaszTörlés
  19. kedves becca en biztosan megszerzem valahogy csak meg nem tudom hogy egy bajban vagyok h en sajnos elég bamba vagyok ezert anyammal rendeltetek ilyeneket viszon anyam biztosan nem rendel meg nekem egy 18az jelenetekben gazdag konyvet viszon ha tudnal nekem segiten hogy hogy oldjam meg egyedul ezt akkor annak nagyon orulnek ez lenne a megjegyzesem

    amikor elkezdtem olvasni rogton az jutott az eszembe hogy ez is egy sablon tortenet lesz viszont az az igazsag hogy mostmar elni sem tudok az iromanyod nelkul. imadom ... Vidam es egyben szomoru is mindig fel tudja pezsditeni a kepzeloeromet.
    nem is tudom mit mondhatnak meg. egyszeruen fantasztikus
    Csenge

    bocsi az ekezetert :/
    es kerlek segits a rendelesbeee nagyon meg szeretnem venni de nem tudom hogy oldjam meg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Csenge!

      Egyelőre nincs mit megrendelni, még nem dőlt el a sorsa, hogy egyáltalán lesz-e könyv. Hidd el, minden létező segítséget meg fogok adni, hogy hozzájuss, és egészen biztosan kitalálunk valamit, csak legyen miről agyalnunk!! Drukkolj, hogy legyen egy bátor kiadó, és ígérem, a kezedben lesz A tanítvány, méghozzá csakis neked dedikálva, ha akarod.

      Puszi: Becca

      Törlés
    2. koszike..nagyon drukkolok hogy osszejojjon

      puszii :D :*

      Törlés
  20. Szia. Tuti lecsúsztam róla,de én három szóval tudnám jellemezni: Varázslatos,letehetetlen....imádom.
    Vic

    VálaszTörlés