2014. október 20., hétfő

17. rész

Sziasztok!

Itt az újabb rész, aminek a tartalma nem lesz túl nagy meglepetés, de azért remélem szeretni fogjátok...
Szeretném, ha tudnátok, Ti vagytok a legjobbak! A sok komment, amivel megajándékoztok bearanyozza a napomat, és mindig új lendületet ad, hogy írjam ezt a történetet, tovább és tovább...( és kinek, kinek vérmérséklete szerint...egy szónak is tudok úgy örülni, mint a hosszú, kimerítő elemzéseknek!!)
Minden egyes embernek, aki olvas, kommentel, pipál, szeretnék külön köszönetet mondani.... és egyúttal kérni egy szívességet is. Ha szeretitek a blogot, akkor ajánljátok olyanoknak, akik szerintetek elfogadnának egy ilyen történetet....akik kellően nyitottak és jó fejek ehhez, még akkor is ha nem Larrysek, és azt sem tudják ki ez a két fiú. Leginkább olyanok véleményére lennék kíváncsi, akik nem azonosítják be kapásból a szereplőket, csak mint egy sima szerelmi történetbe kezdenének bele.
Ha van ilyen ismerősötök, kérlek hívjátok meg, és kérjük meg őket szépen, hogy mondják el a véleményüket, akkor is, ha az történetesen nem annyira jó, mint amivel eddig elkényeztettetek:)))
Hálásan köszönök mindent, és bocsánat, hogy álladóan zaklatlak benneteket, de ki másra számíthatnék, mint rátok??

Puszi:Becca



                                                              

39 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN!!!
    Csak felkukkantottam (mert muszáj volt)... Nem is gondoltam volna, hogy új rész lesz!! *o*
    Na megyek és elolvasom, mielőtt kiugrik a szívem a helyéről...

    Ölel: Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, mann!
      Annyira csodálatos! Úgy imádom. Legszívesebben sosem hagynám abba az "A tanítvány" olvasását!!

      "Azt hittem, csak álmodok... (...) ...és megsimogatta az arcomat." ← Olyan hihetetlenül elbűvölő! Felkel és az első (!!) reakciója egyből egy édes csók... I-MÁ-DOM!

      "- Szerintem arra érdemes keresgélni…- suttogtam, és a karját megfogva picit elfordítottam." ← Az elsű gondolatom az volt, hogy "Úristen, úristen!! Elmondja?? Elmondja!! Úristen..." Az ájulás szélére kerültem. Az ezután történő eseményekről nem is beszélve.

      "- Alig várom hogy halljam, ahogy szeretkezés közben nyöszörgöd a nevemet." ← Tudok ehhez mit hozzászólni??? Hát nem. Teljesen K.O. lettem, ahogy ezt a részt elolvastam. Folyton csak az motoszkált a tudatom hátsó zugában, hogy "Végem, végem, végem... Úristen... Végem.".

      "Mi lesz, ha Harry rájön, hogy a világ legbénább szeretőjével hozta össze a sors?" ← Mi lesz??? Áh, most nem lesz addig egy nyugodt napom sem, míg el nem érünk addig! Bár sejtem (és remélem), hogy mi lesz, de ezzel a történettel kapcsolatban semmiben sem lehetek biztos.... A MTF-nél is akkor jöttek a legváratlanabb csavarok, mikor senki sem számított rá...

      "Ha bejut a számba, megszűnt volna a külvilág, és azt tehet velem, amit csak akar." ← Szerintem életemben még nem sokszor hallattam olyan panaszos nyögést, mint ezt a mondatot olvasva. Ki kell üríteni a sátrakat, Harry-n és Lou-n kívül pedig mindenkit el kell tüntetni... Muszáj, különben belepusztulok.

      "Újabb szívleállás, fantáziaképek sokasága, ahogy felvillannak." ← Beccaaaaaaa! Oh, Becca.... Ez kész kínzás. Nem csak a fiúknak jelennek meg azok a képek, és nem csak őket őrli fel a várakozás!! (Silke mindjárt eszméletét veszti.)

      "Olyan helyen szeretnék élni, ahol ilyet megtapasztalhatok. Nem vágyom a nagyvárosok zajára. Csak csendre vágyom, nyugalomra, és egy társra. Jobban mondva nem egy társra, hanem immár Harryre." ← Ezek lettek a kedvenc mondataim. A nemrég vizualizált képek eltűntek, és csak a teljes meghatottság, a szivecske szemek és a szerelmes mosoly maradt a helyükön. Szerelmes vagyok. Nagyon, nagyon, nagyon szerelmes!

      Ui.: Ebbe a történetbe, Larry-be, Harry-be és Lou-ba, Lou-ba és Harrybe.... Újra és újra!

      Imádlak:
      Silke

      Törlés
    2. Drága Silkém!

      Nálatok nincs őszi szünet, de azért remélem a hétvégén lesz időd pihenni,és írni is ;)

      Nagyon köszönöm a kommentedet. Örülök, hogy szeretted. A kedvenc mondatokat megjegyeztem, szólj, ha majd lecseréled őket ;)

      Imádlak!!! Becca

      Törlés
  2. Drága Becca!
    Még magam is meglepődve tapasztaltam a reakciómat a rész egy-egy jelenetére. Kezdve azzal hogy amikor Harry elpirult, akkor én is, amikor Lou nem kapott levegőt, akkor én se. Ilyet, még egy blog sem ért el nálam, hogy ennyire "bele tudjam élni magam".
    U.i.:Csak egy pillanatra akartam felnézni és amikor láttam, hogy van új rész, majdnem szívinfarktust kaptam...... :)
    Puszil, ölel a legnagyobb rajongód Rami ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia legnagyobb rajongó!

      Annyira kedves vagy, mindig elgyengülök, mikor ilyen szépeket írsz nekem.
      Szerettelek volna meglepni benneteket, és ezek szerint sikerült is... az őszi szünetben kiszámíthatatlanul hozom a részeket, remélem nem baj! :)

      Az, hogy ilyen hatást gyakorolt rád a rész, még mindig hihetetlen a számomra, de nagyon jó érzés, hisz ez a cél, hogy át tudjam adni az érzéseket, amiket akkor élek át, mikor írom a történetet.
      Az mindig hatalmas fegyvertény, ha bennetek is úgy játszódnak le az események, ahogy a fejemben megtörténnek, mert akkor talán sikerült hitelesen megírni őket.

      Jó pihenést, és imádlak. Becca

      Törlés
  3. Drága Becca!
    Istenem *-* eddig nem írtam komit, viszont tudnod kell, hogy már a kezdetektől fogva veled vagyok, csak pont úgy jött ki a lépés, hogy nem tudtam visszajelezni :/ hihetetlenül és kimondhatatlanul imádom ezt a blogot és tűkön ülve várom, hogy mi lesz a végkifejlet a könyv kapcsán!
    A külsős véleményt pedig: én nagy Directioner vagyok, de el tudom különíteni a történetet a valóságtól (már csak azért is, mert nem ismerem őket :D) és ez az egyik, ha nem a legjobb történet, amit bloggeren/bloglovinon olvastam! Minden értelemben tökéletes! Ne légy bizonytalan, ha nem is vagyunk több százan, akkor is szeretünk, mi olvasóid!
    Sok puszi és nagy ölelések: Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nikol!

      Van egy nagyon jó barátnőm, akinek ugyan ez a beceneve, ezért olyan, mintha ismernélek:)
      Hihetetlenül hálás vagyok, amiért azt írod, ez a kedvenc blogod.
      Köszönöm, hogy itt vagy velem, és azt pláne, hogy írtál. Nagyon sokat jelent ez nekem.

      Hála istennek egy-egy részt azért közel több mint 1000 letöltéssel szoktatok megbecsülni, ami számomra felfoghatatlan, tehát a nyilvánosan feliratkozókon kívül is szép számmal vannak olvasók, csak ők úgy látom szeretnének illegalitásban maradni, amit egy ilyen meleg, erotikus sztorinál meg is értek.

      Mindent köszönök, és ölellek: Becca

      Törlés
  4. Sziaaa :)
    Jujujujj nagyon imádtam, nagyon szeretem a blogod nem tudok mást mondani :)
    Xoooo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is kell, ennyi bőven elég, Virágom!

      Tudod, nincsenek nagy igényeim...a lényeg hogy MINDIG itt vagy nekem!

      Imádlak, puszillak: Becca

      Törlés
  5. Szia! :)
    Csak azért se leszek normális..szóval...
    IMÁDTAM EZT IS!! *0* AAAA <3 DRÁGÁM...TÉGED NAGYON IMÁDLAK! ^.^ Olyan fantasztikusan írsz,hogy hogy...erre nincsenek szavak! *0* ááá siess a kövivel,kérleeek ! :)
    Puszi
    N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sose legyél normális! Azért örülök, hogy találtál szavakat, mert ezek nekem nagyon, nagyon sokat adnak.

      Köszönök mindent. Puszillak. Becca

      Törlés
  6. Úr isten . *--*.Imádom.. kikészíti kegymást.. :D szegénykék. már sajnálom őket.. ! Xd Imádom.. <3 hamar hozd a kövi részt.!! :)) Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek drága Larrym, és köszönöm, hogy írtál. Legyen jó hétvégéd!!!
      Ölellek: Becca

      Törlés
  7. *z* hihii ezt vártam már miota... Hogy Harry beavassa Lout a kis kukkolásába. Mondjuk a fantáziámba még nem vallották be egymásnak az érzéseiket és Louis ugy jött rá:D de ez igy tökéletes ahogyan te megirod, mert imádom:33
    Ölellek T.:)
    ui.: irtam még szeptemberben emailt, majd nézd meg lehet nem láttad vagy nem küldte el.. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Tami!

      Sajnos nem jött e-mail tőled, átnéztem mindent, de nincs köztük:(( Amúgy ha nem válaszolok egy-két napon belül, akkor nem kaptam meg, mert én mindig, minden levélre válaszolok, olyan nincs, hogy nem....

      Igen, úgy is jó lett volna, ha Harry csak húzza vele Louist, de így, hogy már túl vagyunk a szerelmi vallomáson, csak így tudtam becsempészni a sztoriba, mert nagyon akartam :P:P

      Ha írnál, ellenőrizd a mail címet:
      becca.prior6@gamil.com

      Várom a leveled, és puszillak: Becca

      Törlés
  8. Szia Becca! Úgy jöttem fel, hogy talán lesz egy új rész ezen a blogon, és láss csodát, van is!! Nagyon örülök neki!! :) Már számoltam a napokat, hogy körülbelül mikor hozod. Ez van. Hozzá tudnék szokni, ha mindennap lenne új rész. De tudom, hogy ez lehetetlen, és hát a jóból is megárt a sok, bár ezt kétlem a te történeted esetében. Szó ami szó: tökéletes rész lett. Imádom, ahogy kínozzák egymást, elpirulnak, vággyal telt szemekkel néznek a másikra. Ilyenkor a kis pillangók repdesnek a helyükön, a hasamban. :) Ha megkérhetnélek, légyszi a szeretkezésük nagyon- nagyon érzéki legyen. Bár eddig is túlfűtött volt minden rész, amit én személy szerint imádok. :)
    Próbálok teljesen kívülálló emberkéket hozni, de egyenlőre nem tudom, ki olvasna el egy meleg történetet az ismerősi körömből. De azért próbálkozom. Puszillak xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Zsuzsám!

      Igen, a kínzás itt alap. :)) De ahogy elnézem, ez senkit nem zavar. Azt hiszem, a szerelemnek a legizgalmasabb része ez, mikor a másik látványa is tűzbe hoz, mikor a gondolatára is összehúzódik a gyomrod, és rajta kívül nem létezik más a világon.

      Hidd el, mindent beleadok az első ( majd a második...sokadik) szeretkezésükbe, és igyekszem, hogy méltó legyen ahhoz, amennyire vártok rá. Annyit elárulhatok, még várnotok kell rá egy picit.... :((
      Addig marad a feszültség, amit végre megoszthatnak egymással mindaddig, amíg be nem teljesedik a szerelmük.

      Dreamy szerint meg lesztek elégedve ;)

      Ebben a történetben kicsit más lesz a karakterek habitusa, mint a MTF-ben, és nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy fogjátok fogadni őket.

      Köszönöm, hogy gondolkozol azon, kinek tudnád ajánlani, de ha nem megy, azt is teljesen megértem. Nehéz ügy ez.

      Puszillak : Becca

      Törlés
  9. ASDFGHJKL BECCA! *-*
    EZ NAGYON JO RESZ LETT!
    REMÈLEM, HOGY HAMAROSAN HOZOD A KÖVETKEZŐ RÈSZT, ÈS AZT IS REMÈLEM HOGY ŐSZI SZÜNETBEN MAJD SOKKAL JOBNAN RÁÈRSZ.
    IMÁDLAAAK!❤
    U.i.: Írtam e-mailt! Nagyon kíváncsi vagyok a vèlemènyedre, tanácsaidra! :3
    Puszi: Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Niki!

      Igen, az őszi szünet jelentős részét a klaviatúra mellett fogom eltölteni, vagy legalábbis ez a tervem. Reméljük nem jön közbe semmi....
      Éjjel négyig Larry videókat néztem, úgyhogy azt hiszem a ráhangolódás már sikerült. :))

      Válaszoltam, kétszer....:SSS

      Puszillak. Becca

      Törlés
  10. Aaaaaaaaa azta kurva *-*
    Imadoooooom !!!*-* most olvastam el egyhuzamra 5 reszt a tanivanybol (kicsit levoltam maradvaxd de tobb jo volt)
    Annyira hulyek hogy csak most vallotakbexd de olyan cuki kis perverzek*-* meg 2 szobatarsam is olvassa neeha nehaxd (az egyik most olvas eloszor fiuxfiu sztoritxd)
    Es tetszik nekikxd
    Nagyon ugyes vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia koleszos csajszi!:))

      Legalább beleélhetted magad a sztoriba, és nem kellett napokat várnod a folytatásra. Én is majd belehalok, hogy a L&P-re mindig várni kell....
      A szobatársak véleményét majd írd meg, ha ők nem hajlandóak rá, de innen is üdvözlöm őket, és jó szórakozást kívánok nekik is.

      neked pedig a szünetre sok-sok rózsaszín felhőt, és jó pihenést :P:P

      xxxBecca

      Törlés
  11. Sajnos én nem tudom senkinek ajánlani, már arra is fura fejet vágtak, hogy beszéltem róla...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, a lényeg, hogy Te itt vagy, olvasod, szereted. Itt csak ennyi az elvárás! A többi csak hab a tortán:)))

      Akkor ne is beszélj róla, nem mindenki fogékony ezekre a dolgokra. Hála az égnek, mindenki azt olvas, amit akar....:))

      Puszi: Becca

      Törlés
  12. Szuper rész lett ez is! Nagyon várom a kövit......ahh mi lesz még itt!! :)
    Ajánlás:pipa (remélem el is olvassa, el se hinné mit hagyna ki)

    Gini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gini!

      Nagyon hálás vagyok, hogy ajánlottad a blogot, és kíváncsi vagyok, kapsz-e róla visszajelzést.
      Édes vagy, köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik.
      Hogy mi lesz még itt??? Nos, annyi biztos, hogy könnyek, mosolyok, izgalom és feszült várakozás;)

      Kellemes pihenést: Becca

      Törlés
  13. szia Becca nem is tudom mit irjak...azt hiszem tudod h ezt is imádom ugy mint a tobbit...

    UI a 14.utani reszbe amiben a konyvrol irsz...irtam egy komit es nagyon nagy szuksegem lenne h valaszol ..kerlek :*
    igy tovabb csajszi imadlak
    <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem megtaláltad ott a válaszom. Bocsáss meg, valahogy elkerülte a figyelmemet!!

      Sajna, még semmi hír a könyvről, úgyhogy ne hagyjátok abba a drukkolást!!
      Én téged imádlak, és mindent köszönök!!!!

      xxxBecca

      Törlés
  14. Imádom és...Imáádoom ♥♡♥
    Nem vagyok Larry-s de A tanítvány és a Sinister megfogott
    Így tovább és sok sikert a könyvhöz ♥♡♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barbi!

      Ezek a kommentek, mikor valaki azt írja, én nem vagyok Larrys, de a sztorid megfogott, mindig hihetetlen energiákat szabadítanak fel bennem.
      Igazából ez egy szép, szerelmi történet, csak éppen két fiúról szól... Ha nem Larry lenne, hanem két ismeretlen karakter, talán akkor is élvezhető lenne azoknak, akik el tudják fogadni, hogy igaz szerelem egy meleg kapcsolatban is ugyanúgy átélhető:))

      Köszönöm, hogy vetted a fáradságot, és írtál nekem. Hálás vagyok érte!

      becca

      Törlés
  15. Úristen.Úgy sajnálom ,hogy csak most vettem észre :OO Tegnap ugyanis kiengedtek (juppijuppi) bár ehhez lehetséges ,hogy hozzá járúlt az az apró tény ,hogy csak úgy találomra sétáltam be idegenek kortermébe beszélgetni..Bár elég egyoldalúak voltak azok a rövid társalgások...Én az életemről meséltem ,vagy esetelg pont arról ami az eszembe jutott ők meg ilyen wtf fejjel bámúltak rám...aztán
    nővért hívtak aki mindig vissza zárt a szobámba.
    Az unalom csodákra képes.
    És végre valahára ,hogy megízlelhettem a szabadság ízét ,s napok óta elősször tehettem ki a korház kerítésén kívűlre lábamat ,anya eldöntötte ,hogy szeretne egy csajos estét a hugával.Így rám sózták anya testvérének két iker hat éves hugát ,hogy amíg ők buliznak én vigyázzak rájuk.Ez...ez...ez....:"DD Mindegy ,a lényeg hogy az egész délutánom arra ment el ,hogy két szemilyiségre,kinézetre és MINDENRE ugyan olyan hat éves csajszit sminkeltem ,festettem a körmüket ,vagy esetleg minimaxot néztem velük ....remek volt XDDD
    És amikor végre leültetettem őket pizsibe mesét nézni ,volt egy kis szabad időm ;)Látnod kelett volna ,mekkora fangirl rohamot kaptam ,amikor megláttam az új részt :D De komolyan,nem bírtam elkezdeni olvasni ,annyira remegett a kezem és kis híján elbőgtem magam :"D Még véletlenül se számítottam rá,hogy ilyen gyorsan raksz ki részt te dög :P <3 ajhj de imádlak ^^Rohadjanak meg a pillangók a hasamban!! Már sokadjára is elolvastam ,amikor végre valahára is kezdtem lenyugodni erre elég ,hogy egy fél pillanatra is lehunyjam a szemem máris basztatnak azok a hülye lepkék :c XDD Eszméletlen *-* Annyira imádom ,ezt a bizonyos SZF-et köztük ((szexualis feszultseg)) hogy már fáj :"3
    Most az egyszer az életben kezdtem azt érezni ,hogy nem bírok várni!!És ez nem az a tipikus meghalok ha nem jön új rész nyafogás nállam (bár megsúgom,hogy az is halálosan komoly!) ez valami sokkal komolyabb x.x
    Mondtad ,hogy kéne idegen nem Larrys/Directioner emberek véleménye.Nos az első reakcióm az volt,hogy felolvastam a mostani részt az ikreknek (végig csillogó szemekkel figyeltek:D) és utánna elhalmoztak olyan kérdésekkel ,hogy mi az a vágy meg mit jelent ,hogy valakinek fel áll a farka :"DDD Hát én sírok XDD Mindegy a szexuális felvilágitást egy "ki kééér fagyit??!" felkiáltással felejtehetővé is tettem...c:
    Na ,de most komolyan.
    Van egy fiú ismerősöm ,aki szerintem nagyon értékelné.Tudja mi az a One Direction ,de nincs nagyon tisztában a nevekkel és halvány lila gőze sincs erről a Larry-Elounor dolgokról.
    Még a régi városunkból ismerem ,másfél évvel idősebb nállam (17 éves) és imádja a művészetet bármilyen megjelenésében.Őszintén felnézek rá,eszméletlenűl fogalmaz ,ír...Már neki is volt dolga ilyen kiadós izékkel.....egy hiperszuper befejezett történetét akarták kiadni ,de nem egyezett bele,mert elvileg túl személyes volt....engem amúgy teljesen lenyűgözött!
    És az sem hátrány vele kapcsolatban ,hogy ő is szitén meleg vagy inkább fogalmazzunk úgy ,hogy biszex.Ott voltam vele ,amikor ugyan ezeket a szenvedéseket élte át mint Hazza ,azzal a különbséggel ,hogy az ő története szomorúan végződött,ugyanis a srác aki elnyerte szívét a mai napig 100%-ban hetero.És nem is nagyon akar megváltozni.. :(
    Ezért gondoltam rá ,mivel át tudná érezni a helyzetet ,fölöttébb okos és nagyon értékelik a tehetséges emberek.
    Szóvaaal már át is linkeltem neki ;) Megígérte ,hogy holnap délután benéz és azt is a szívére kötöttem ,hogy írjon neked komit (eléggé kritikus alkat,bár ebbe fogdani mernék ,hogy semmi hideget nem tudna találni :* ) szóval számíts rá!A neve Ádám ,csak hogy tudd kit kell keresni a komik között :)
    Na én azt hiszem percek múlva itt helyben alszok el ,szóval nem húznám tovább :* Imádlak és eszméletlen lett *_* Siesss <3
    Millió puszii :
    ~B xoxoxo ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága ~B!

      Nagyon sokat nevettem a gyerekfelvigyázós sztoridon. Vizuális tipus lévén, szinte láttam őket magam előtt.... nem vagyok biztos benne, hogy a legalkalmasabb estimesét választottad, sőt egészen tuti, hogy nem....és talán az álla a farka kifejezést kihagyhattad volna, mert ha elmesélik az anyukájuknak, hogy mit olvastál, lehet, hogy visszakerülsz a kórházba....

      Mi van a herceggel?????????????????

      Az ajánlásoddal kapcsolatban: Nagyon izgatott lettem, mit szól majd a barátod, és kérlek mondd neki, hogy akár névtelenül is, csak írjon, hogy sikerült-e megfognia a sztorinak.

      Nem bírsz várni? De aranyos vagy. Tudom mit érzel, viccen kívül.... Sietek a kövivel, hogy örülni lássalak:))

      Puszi: Becca

      Törlés
  16. Úristen! *---------*
    Olyan csodálatos lett.
    Igazából a rész előtt azt hittem elalszok, de mikor megláttam a részt, úgy felébredtem, hogy csak úgy lehetett volna eltűntetni, ha lelőnek.
    Ez a szexuális frusztráció ami bennük van meg..:D imádom, hogy így szenvednek egymás mellett.
    De nem csak ezt. Mindent. Már annyiszor újraolvastam, hogy meg sem tudom számolni. Teljesen magával ragad minden alkalommal.
    Imádom! :33
    U.i.1: Nyelvtanból valami hülye szöveget diktált a tanárnőm, egy táborról, gyerekekről, akik ott kirándulnak. Vajon mi is jutott eszembe? Úgy vigyorgtam, mint egy idióta. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Igen, ebben a sztoriban a szexuális túlfűtöttség szinte a kezdetektől jelen van, és az a baj, hogy ahogy haladunk előre, ez egyre nehezebben tartható kordában. De mivel szeretitek, azért nem esem annyira kétségbe miatta.

      Lesz tűzijáték, annyi szent! :)

      Az, hogy sokszor elolvassátok, szinte hihetetlen számomra.
      És az, hogy a nyelvtanóra unalmas pillanatiba is sikerült egy kis huncutságot csempészni, külön örömömre szolgál!! ;)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  17. Hello szia teccel jarunk? :"D
    Imádomm omm omm :"33 Oolyan kis cucik ,hogy olvadok aw *-* Szupi ugyi vagy de komi nagyon teccik ^_^ Siesss <3333
    Pusziii nyuszi : Sugi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kő kóla? Meg hát! :))

      De aranyos vagy, hogy írtál...köszönöm szépen!!

      Várlak vissza! xxxBecca

      Törlés
  18. Sziaa Becca!:D
    Szerintem ha szabadon engednéd a fantáziádat akkor is ilyen csodálatos részek jönnének létre:33 Istenem,már annyira vártam,hogy össze jöjjenek:) *.*
    Csak így tovább!Fantasztikus vagy!<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Petra!

      Ennél szabadabbra, az én fantáziámat??? :O:O Az már 30+-os lenne :DDD
      Köszönöm, hogy itt vagy, és azt pláne, hogy szereted a történetem.

      Puszillak, jó pihenést: Becca

      Törlés
  19. Sajnálom, hogy csak most írtam... De itt vagyok! Sosem hagynám ki, hogy ne kommenteljek! IMÀDOM! :3 Ez a történet az életem részévè vált, és nem akarom h véget érjen, hosszu ideig akarom még olvasni! :) Ezt a kilátós részt annyira imádom! Ahogy megmutatja neki, hogy látta, mikor kiverte magának... Végem van! Minden egyes rész után ezt érzem, szóval kikészítesz! :D
    Szuper vagy! ;)
    Pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy! nem maradtál le semmiről... sosem késő:)

      Igen, ezt a részt is szeretted, és az utána következőt, meg az azutánit, és így tovább.... hisz te vagy a keresztanyja ennek a történetnek:))

      És ugyanolyan vagy mint én, elég sok dologban :P:P

      Hogy állunk a meglepivel?? Készen leszünk időben??

      Törlés