2014. október 11., szombat

15. rész

Sziasztok!

Mindenkinek nagyon kellemes hétvégét kívánok.
Larry Hockey-nak pedig nagyon, nagyon boldog névnapot!!!! <3 <3
Ezermilliószor köszönöm a bátorítást, kitartást, és MINDENT! Ti vagytok az inspiráció, a boldogság forrása az életemben,. <3<3

Mindenkinek, aki eljut a hétvégén a moziba, hogy megnézze az új One Direction koncertfilmet, jó szórakozást ( és sok-sok Larry pillanatot,,,,, annyira remélem, hogy valami elkerülte a figyelmüket, és nem vágták ki belőle, de ez hiú remény, ugye?!) ... Majd írjatok, kinek, hogy tetszett, kíváncsi vagyok rá!

Itt az új (és várva várt rész...), remélem szeretni fogjátok.
Egyetlen dolgot szeretnék hozzáfűzni. Ez volt ez első (és azóta is egyetlen) rész, amit zenére írtam, a már ismert számra, Ed Sheeran, Kiss Me-jére.
Az előolvasóm szerint, ha folyamatos lejátszásra teszed, és úgy olvasod, akkor a sodrását érezni lehet a szövegben. :))
Ha valakinek van kedve, próbálja ki, és kíváncsian várom, Ti is meghalljátok-e benne...



.


https://www.youtube.com/watch?v=kFfKb_WEkCE







39 megjegyzés:

  1. Óó, igen, óó, igen! Köszönöm! Végre! Yes!! :):) Jelenleg ennyit tudok mondani. Még gyorsan elolvastam, mielőtt elkezdenék készülődni a koncertfilmre. :) Köszi, remek rész volt! :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszett a koncertfilm.... nekem kicsit sok volt a rajongókból és kevés a fiúkból, de a kicsinek is örülni kell..
      Köszönöm a dicséretet, nagyon jól esett.
      Puszi: Becca

      Törlés
  2. NA VÉGRE,NA VÉGRE,KÖSZÖNÖM ISTENEM,JAJJ!
    Fantasztikus volt,végre megtörtént,ááááá !!! *0* Imádom,juj,asszem fangörcsöt kaptam :DD Ez a töri egyre jobb és jobb lesz! *0* Imádlak Becca! <33 :D
    Siess a kövivel,könyörghöm! :3 :D
    Puszi
    N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy!!!!!
      Sietek, de előtte még sinistert kell fordítanom...
      Örülök, hogy szereted, és köszönöm, hogy írtál!!! Nagyon.

      xxxBecca

      Törlés
  3. Sziaa! Ahhh... Na végre!!! *.* Imádom ahogy írsz! Siess a kövivel légyszi!
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy, köszönöm szépen, és azt pláne, hogy kommenteltél.
      Puszillak: Becca

      Törlés
  4. Istenem. Naluk edesebb paros sehol a vilagon. Imadom az irasod imadlak teged. Megjobban imadnalak ha hamar hoznad a kovetkezo reszt :D ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eszti!

      De nagyon aranyos vagy!! Én is imádlak, és sietek a kövivel, csak legyen kész a siniter és utána hozom!!

      Puszi: Becca

      Törlés
  5. Ááááá.....óóóóóó!!!! Istenem de jó lett. Végig éreztem a pillangókat a hasamba. Olyan édesek, annyira aranyosak. Megzabálom őket, és téged is, amiért ilyen szuper történetet írsz. Már alig várom, hogy kezembe tartva a könyvedet újra elolvashassam a történetet. Fenomenális amit művelsz, egy zseni vagy. Puszillak xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)))

      Óóóó, mikor pillangókról írtok, az annyira jól esik, mert nekem nagyon kevés könyv volt, aminek sikerült előcsalogatnia őket....
      Én is várom, hogy egy kiadó meglássa hihetetlen tehetségemet, és naggggyon ki akarja adni az erősen erotikus melegregényemet. Ennek esélye elég csekély, de hiszek a csodákban!!

      Nagyon köszönöm, hogy itt vagy nekem!
      Puszillak, ölellek: Becca

      Törlés
  6. VÉÉÉGREEE!!! Erre a pillanatra vártam már az elejétől és most itt van! :3 Aww, imádom őket! ;) "Mikor először ért össze az ajkunk, úgy éreztem, a föld megállt, és nem forog tovább. Legalábbis az én világom, amit eddig ismertem, megszűnt létezni, és beléptem egy másik kapuján. Egy világén, ahol az érzések sokkal mélyebbek, a színek sokkal teljesebbek, a hangok sokkal finomabbak és a testem önálló életet él." <3
    Csodálatos volt olasni azt, hogy végre egymásra talált a két drágaságom! :3 Hamar kövit, nagyon várom! Imádlak! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy szereted, tudom, hogy milliószor elmondtad már, de mikor kiteszem a részt, és itt olvasom, még mindig hihetetlen...ilyenkor mindig eszembe jut, mikor az első fejezeteket átküldtem véleményezésre, és azt mondtad, ezt imádni fogják....én meg hümmögtem.
      MINDENT KÖSZÖNÖK!!!!

      Törlés
  7. JÈZUS SZENT SZŪZ MÀRIA! VÈGRE MEGCSÓKOLTÀK EGYMÀST!! ERRE VÀRTAM MÀRTAM MÀR AZ ELSÔ RÈSZTŌL KEZDVE ÈS URISTEREEN! HOGY A FRANCBA LEHET ILYEN CSODALATOSAN LEIRNI EGY CSOKOT?! OKE MEG MINDIG NEM TERTEM MAGAMHOZ. huuu. Oke, mar jobban vagyok:D Annyira imadtam, hogy azt szavakkal ki nem lehet fejezni. Draga Becca, fanrasztikusan irsz! Meg mindig rejtely elottem, hogy hogy lehet igy leirni ket ember erzeseit. Egyformak de megis kulonbozoek. FANTASZTIKUS. csak ennyit tudok mondani.
    Hamar hozd a kovetkezot, mert mar most nem birok magammal:D
    Puszi,
    nagy rajongod:
    Dorothe. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is kapsz egy tünemény státuszt, hivatalosan.
      Hogy lehettek ennyire aranyosak, lelkesek, elkötelezettek és imádni valóak??
      Számomra felfoghatatlan, amit írsz, és hidd el, sokszor olvastam el, mire hittem a szememnek:)))

      Köszönöm!!!!! <3<3 Becca

      Törlés
  8. Szia.! előre is bocsánatot szeretnék kérni a hülyeségeimért. nagyon jó lett.! tényleg.!!! :) erre a részre vártam.! :D remélem h nem haragszol. de már értem.. :D
    siess a résszel.!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs miért bocsánatot kérned!!! És nem is tudod, mennyit jelent nekem, hogy még itt vagy, és olvasod, írsz nekem... Küldtem gmailen üzenetet is, de úgy látom, azt nem használod....

      SOHA nem tudnék rád haragudni, és a kritika építő jellegű volt, sokat agyaltam is rajta.

      De örülök, hogy megerősítettél, hogy mégis van értelme a kettős szemszögnek.

      Puszillak, várlak vissza: Becca

      Törlés
  9. Ohhhh végre jajj Istenem hála a jó égnek! Becca lassan már a védjegyed lesz hogy minden Larry blog amit írsz félreértések hadaval kezdődik. Sőt már a védjegyed :D Egyszerűen imádom ohh kérlek csak most ne basszak el csak most ne. csak egy kis boldogságot akarok. (najo igazabol rengeteget) siess a kovivel és jezsom teljes fangirling. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Virágom! :))

      Igen, nem tudom miért, de valahogy így alakult ez is.... remélem megbocsájtjátok .
      A legeslegkedvencebb mondatom, az összes mostani komment közül:
      " ohh kérlek csak most ne basszak el csak most ne"

      Ezen besírtam,,,,annyira aranyos és olyan ütős,,,,IMÁDOM!!!!

      IMÁDLAK!!! Becca

      Törlés
  10. "Megragadott, a gerincem a fának csapódott, az ajka életre kelt. Úgy csókolt, úgy falt, mintha egész életében erre várt volna. Lábujjhegyre állt, a nyelve már a számban volt, és összeölelkezett az enyémmel, miközben kis finom kezei a mellkasomra simultak, én pedig átöleltem a derekát, és magamhoz szorítottam. Egymás szájából lélegeztünk, vagy egyáltalán nem vettünk levegőt, nem tudom, de eszünk ágában nem volt elválni, egy pillanatra sem. Ha picit lassított, nyöszörögve mozdultam rá, és fordítottam át a fejét, hogy aztán én vegyem birtokba a száját. Ő pedig felnyögött, a hajamba túrt, és még erősebben húzott magához. " - imádom, mennyire édesek már. :33
    Annyira vártam már ezt a pillanatot. A Kiss Me-vel teljes volt a hatás, rendesen megkönnyeztem, és már nagyon sokszor újraolvastam.
    Imádtam, mint minden egyes részt!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őrület, mikor azt írjátok, sokszor elolvassátok.... nekem ez hihetetlen és csodálatos érzés. Fogalmatok sincs, mennyit jelentenek nekem ezek a sorok....

      Én is vártam, hogy végre ideérjünk, és azt akartam, hogy szeressétek. Most pedig nem ér le a földre a lábam a boldogságtól.

      KÖSZÖNÖM!! Becca

      Törlés
  11. Istenem! Oh, édes istenem! Csodálatos! Imádom! Oh, istenem!
    A könnyek csak úgy peregnek a szemeimből, a Kiss Me még mindig halkan szól a telefonomból, és én mindjárt megyek, hogy újra elolvassam.
    Becca, mikor jön ki a könyv??? Muszáj elolvasnom. Egyszerűen nem bírom!! Kell, kell, kell!

    Ez a kedvenc fejezetem! A legcsodásabb fejezetnek érzem ebben a pillanatban, amit valaha olvastam!
    Eufórikus állapotba kerültem... El kell olvasnom még párszor, hogy elhiggyem: ez mind tényleg megtörtént!

    Ölel és imád:
    Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elolvastam megint..
      Utána gondolkoztam rajta, hogy mivel, melyik momentummal kezdjem az elemzést...
      Már csak akkor vettem észre magam, mikor az egész "H"-t bemásoltam, az egészet, ami Harry szemszögéből volt írva. Minden egyes betűt, szót. A legelső karaktertől a legutolsóig. Ezután rájöttem, hogy az egész "L"-t is bemásolnám...
      Úgyhogy végül inkább nem másoltam be semmit.

      Szóval az elemzésem annyi lenne, hogy ez volt a legcsodálatosabb (←szóismétlés), legvarázslatosabb, legmagávalragadóbb (←minden bizonnyal nem létező szó), legfantasztikusabb, legimádottabb (←ez így értelmes??) fejezet, amit olvastam. Az egész fejezet egy óriási, hatalmas Larry-pillanat, és én azt kívánom, bár sose ért volna véget.

      Az érzéseim teljesen megbolondultak. Szerelmes vagyok ebbe a történetbe, és szerelmes vagyok a fiúkba is, és most minden tökéletes, mert végre csókolóztak, és végre tudják, hogy mindketten vonzódnak egymáshoz. (Harry már azt is tudja, hogy szerelmesek egymásba és reményeim szerint a következő fejezettől már ezzel Lou is tisztában lesz.)
      És én még most is csak annyit tudok kinyögni, hogy imádtam, hogy csodálatos volt, hogy bár sose ért volna véget, és hogy bár már a kezemben tarthatnám az összes "A tanítvány" könyvet és olvashatnám. Egyszer, kétszer, háromszor... tízszer és még többször.

      Az eufória ködéből is imád ezért a fejezetért és történetért:
      Silke♥♥♥

      Törlés
    2. A könyv még alkudozások, és sok minden más függvénye is. Nagyon drukkoljatok, hogy sikerüljön az, amit álmomban sem reméltem eddig. Talán adódik egy lehetőség, de még nagyon sok a ha..... az ideg kettétép:))

      Annyira örülök, hogy így szeretitek ezt a részt, mert amikor nyár közepén megírtam, nekem is ez volt a kedvencem, és azóta vártam, hogy ideérjünk....

      Hihetetlenek vagytok!
      Imádlak, kis főmunkatárs!!
      (Holnap igyekszem teljesíteni, amit ígértem!! Bocsáss meg, de őrületes napjaim vannak.... levizsgáztam, nagyon köszönöm a drukkot! )
      Puszi:Becca

      Törlés
  12. Hali! :3
    *o* *o* *o* Amikor megláttam, hogy új rész van, olyan boldogság kitörésem lett, hogy öcsém csak nézett, hogy miért vigyorgok és lélegzek gyorsabban (mint akinek rohama van)! :D Nem tudom leírni, hogy mennyire jól esett, hogy gondoltál rám (a kis olvasóra a több ezer közül) és teljesítetted kérésem. Ennél szebbé nem is tehetted volna a névnapomat! :3 Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm!
    Ami a történetet illeti: JÉZUSOM!!!!!! *o* *o* Hogy lehet ilyen tökéletesen írni? És ez a rész! :O :3 Imádtam! Kimondhatatlanul szerettem! :3 Annyira tökéletes és gyönyörű! Hihetetlenül várom a következő részt!
    Köszönöm! :3 Mindent! Azt, hogy írod ezt a csodát és, hogy ennyire figyelmes és kedves vagy!

    Hatalmas (virtuális) ölelés: Larry Hockey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egyszer boldog névnapot, utólag is, (remélem jól telt) .

      Több ezer olvasó....de szép is lenne ..... aztán arra ébredek, hogy bilibe lóg a kezem :P:)

      Ölellek, és remélem sort kerítesz végre a frozen folytatására....

      Nem írok tökéletesen, de örülök, hogy neked tetszik, és hálás vagyok a lojalitásodért!!

      <3<3 Becca

      Törlés
  13. Vééégreee:33 El sem hiszed,hogy mennyire vártam márt ez a részt :DD Annyira örültem mikor megláttam,hogy fent van.:))
    Fantasztikus..egyszerűen Fantasztikus:3 <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra!

      Annyira édes vagy, és számomra nagyon fontos.
      Köszönöm szépen!

      Becca

      Törlés
  14. ez...ez...ez KÉPTELENSÉG!!

    Egy hete (IGEN BECCA 7 NAPJA !!!) gondolkozok ,hogy mi lessz az újj részbe.Ezzel álmodtam ,ezzel ébredtem ,ez kisért nap mint nap a suliba ....a barátaim már kivülről fujják ,hogy az első mondatom ha bármikor látjuk egymást természetesen mindig az ,hogy:
    "Még miiindig nincs újj rész!Meg akar ölni!Biztos vagyok benne ,hogy meg akar ölni!!"
    És persze már nem vigasztalnak ,úgy mint az elején(hét napon keresztül ezt hallgatni tényleg unalmas lehet) már csak röhögnek rajtam :DD
    DE...DE...DE....
    Jezusom annyi mindent el akartam mondani...de elfelejtettem.És még mindig nem találok szavakat.Éppen barátnőméknél takarítunk ,mert tegnap "házibuli" volt és este jönnek a szülei.Ahogy felébredtem (pontosan egy méterre az ágytól ....arra nem volt erőm ,hogy fel másszak rá...ááá nem:D )kétségbe esetten kezdtem el keresni a telefonomat és frissiteni téged.És ,ahogy megláttam a részt visitozva szaladtam be a fürdőbe ,bezárkóztam és a Kiss me-t maxon hallgatva feledkeztem bele a sorokba.
    Amikor elősször megcsókolták egymást...körülöttem is felrobbant a világ.:")
    Annyira eszméletlenül megkönnyebültem ,hogy szó szerint elbőgtem magam.És még mindig potyognak a könnyeim.
    HIHETETLEN,EMBERTELENÜL JÓ,EGYSZERŰEN K-É-P-T-E-L-E-N-S-É-G HOGY VALAKI ILYEN FELFOGHATATLANUL FOGALMAZZON ÉS EMELETT ILYEN KIBASZOTT KEDVES CUKI ÉDES MEGÉRTŐ LEGYEN MINT TE.
    100000szer elmondtam már de most is közlöm:
    egy csoda vagy.
    De tényleg erre nincs más szó.
    Szóval kisasszony tessék gyakrabban hozni a részeket :c
    Nem tudom ,hogy jutottunk a heti két sinister két tanítvány és két more than friendsből egy olyan szintre ahol néha -néha kiraksz egyet... :"( Tudom ,hogy nehéz a könyvvel foglalkozni ,tanulni ,magán életet élni ,ráadásul még ezeket is írni és azt is nagyon jól tudom ,hogy ha tehetnéd az írás lenne az életed ... de bele fogunk őrülni :O Ha neked megvan ,vagy legalább fejben megvan a tanyítvány 42. fejezetéig kérlek kérlek kééérlek rakj ki belőle gyakrabban :(((

    Uuuu mellesleg én a filmet végig bőgtem.Nagy nehezen ,de 3 barátnőmet is sikerült elrángatnom Pestre ....és AHWWW *-* IMÁDTAM ! És tudom ,hogy ők is... :") Mindenesetre ezen az újj helyen nincs annyi Directioner...mármint a suliban.De a mozi tele volt :D

    Imádlak <3 És el nem hiszed mennyire örülök ennek ^^
    Puszii:
    ~B xoxoxoxoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őrületes egy csajszi vagy, ugye tudod?
      Olyanokat tudsz írni, hogy nagyokat nevetek, aztán lelkiismeret furdalásom van, aztán vigyorgok, szívem dobog....

      Igen, sajnos kevés a nap 24 órája, még úgy is, hogy csak 5-6 órát pazarlok az alvásra.... Az pont elég lenne, ha kibírnám szundi nélkül, de nem megy...sőt van amikor így is kidőlök, és öntudatlanul alszom délután két órát, hiába zúg a fejem, mint egy telefon...
      Úgy jutottunk ide, hogy a heti három rész, az általában 3 órával számolva összesen 9, és ennél több egyszerűen nem jut rá... Ha pedig összecsapnám, vagy kényszerből csinálnám, az minőségromláshoz vezetne, amit ti sem, és én sem szeretnék.... más bloggernek könnyű, ők is csak heti egy részt kínlódnak össze, de nekem még így is három a penzum...
      A heti hat, az öngyilkos volt, tényleg, bele is purcantam. Azért igyekszem néha egy-egy meglepetésrésszel előrukkolni, de például a MTF-et kitettem tegnap, alig olvassák hét közben, alig kommentelnek, úgyhogy tudom, hogy nektek, akik tényleg ennyire elkötelezett rajongók vagytok, nagyon hiányzik, de úgy látszik, a többieknek se idejük, se energiájuk olvasni, írni pár sort...
      Örülök, hogy sikerült eljutni a filmre...mi is kétszer voltunk (hála a félárú jegyeknek:P) és nagyon szerettük!! A második nap kicsit jobbak voltak a fiúk, Harry jobban le is izzadt , és mintha több számot játszottak volna :P:P :D:D

      Az új helyen, ha nincs is annyi directioner, de azért fogadjunk, neked sikerül legalább kettőből larry shippert csinálnod pár nap alatt.... mert az kell az embernek, hogy ne egyedül legyen abnormális....
      Mi is Dreamyvel üzzűk az ipart keményen :))

      A tanítvány a könyv miatt ( ne utáljatok kérlek!!) lett most kicsit lassabb...) kiadókkal tárgyalok, keresem a lehetőségeket,,,, legyetek egy picit türelmesen kérlek!!

      Mert ha sikerül, és egyszer abból élhetnék, hogy írok, én lennék a legboldogabb ember a világon ( mondjuk nem tudom, kit érdekelne a tizedik larry könyv, de majd kitalálok valamit.... (sci-fi lesz, és a XXII. században fog játszódni. Leia és Han Solo eltitkolt gyermeke lesz Harry, akiben azért ott a sötét oldal is :P:P)

      Amúgy a buli elég ütős lehetett, ha az ágyig sem tudtál elkúszni :P:P

      Szeretlek. vigyázz magadra! Becca

      Törlés
  15. Na csak ide értünk :D nagyon jol fogalmazol imádom az írásaidat és ezt a blogot is!:3 Tanítvány Larry 4ever:33<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjjjj de cuki vagy!!! Imádlak! Köszönöm! Köszönöm!!!!!!!

      ölellek: Becca

      Törlés
  16. Ooo pedig ugy imadtam ,a folytonos merevedesuket ,ahogy szenvedtek maguk ellen :D Nembaj,van egy olyan érzésem ,hogy lesz ez még perverz xd Imadom sieesss!!
    Borka xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnélek megnyugtatni, a folytonos merevedésük innentől csak fokozódni fog.... nem vesztettünk semmit, csak nyertünk, ezt megígérhetem...
      Perverz is lesz, de még mennyire.... Minden lesz, amit el tudsz képzelni.
      Ne aggódj, nem csak te szereted az erotikus részeket!!

      Puszillak: Becca

      Törlés
  17. Drága Becca!
    Azt sem tudom hol kezdjem....... Hihetetlenül írsz, és ezek az események amik a srácokkal történnek, esküszöm egyszer ebbe fogok bele őrülni. Imádom ezt a történetet és annyira nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a blogra, hogy azt nem tudom szavakba önteni.
    U.i.: Elolvastam a MTF blogot is. Azt hiszem kijelenthetem, hogy a történeteid rabja lettem! :)
    Puszi Rami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Te Drága!
      Nem, nem fogsz beleőrülni,,,, én s mindig ezt hiszem a LandP részeire való várakozásnál, de aztán, csodák csodájára túlélem.
      Hogy én ennyire örülök, hogy rátaláltál erre a blogra, azt én sem tudom szavakba önteni.
      Igen, láttam az MTF-nél, micsoda elszánt, és kitartó voltál, és itt is szeretném megköszönni, hogy mindent befaltál pár nap alatt, és még egy kommentel is megörvendeztettél. Várlak vissza. Puszillak: Becca

      Törlés
  18. Végleg kijelenthetem:
    Szerelmes lettem a sztoridba.Észveszelytő.

    VálaszTörlés
  19. WOOOOOW.Soha nem láttam még nállad jobb írónőt *-* huu...még sokk alatt vagyok ....xd WOOOOOOOW *_*
    Igy tovább siess xx
    Réka <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réka!

      Nem sok írónőt láthattál, ha nem olvastál még jobbat, de az ilyen kommentek mindig megmelengetik a szívemet, és erőt adnak a munkához, ihletet az íráshoz. Belőletek építkezem, ezért roppant hálás vagyok minden szavatokért.

      Sietek, ahogy tudok!!

      <3<3Becca

      Törlés