2014. október 25., szombat

18. rész

Sziasztok!

Remélem, a rossz idő ellenére mindenkinek jól telik a szünet.
Hoztam egy részt, hátha van időtök és kedvetek olvasni.
Biztosan sokan láttátok a fejlécben az új oldalt..... egy kis meglepivel készülünk nektek Halloweenre Dreamyvel, de nem árulhatok el többet, mert akkor már nem is lenne meglepetés..:P:)
Mindenkinek kellemes pihenést, és jó olvasást kívánok, valamint köszönöm a sok kommentet, pipát...
Fogalmatok sincs róla, milyen boldoggá tesztek vele.... de tényleg nincs.

KÖSZÖNÖM!!


31 megjegyzés:

  1. Istenem! (Úgy tűnik, minden kommentet így kezdek mostantól....)
    Tényleg csak az "alvás-előtti-ellenőrzésemet" tartottam, miután megírtam egy e-mailt... És akkor megláttam : "18. rész"... Alig hittem a szememnek! Imádlak!
    Megyek és elolvasom.... Holnap kommentelek, drága Beccám!
    Ui.: A "szerettem"-et megelőlegeztem, mert tudom, hogy fantasztikus lesz.
    Silke♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Beleremegtem a gondolatba, mi fog történni, ha végre nyugodt körülmények között lehetünk kettesben. Néhány titkos érintés és egy futó csók csak feltüzelte amúgy is ezer fokon lángoló vágyunkat." Libabőrös lettem a gondolatra, hogy mi fog történni, ha végre kettesben lesznek... És még most -egy nappal később- is libabőrös vagyok.

      "Elővette a lejátszóját, majd a fél fülhallgatót nekem nyújtotta. A gesztustól összerándult a gyomrom, mint egy tinilánynak. Nem elég, hogy meleg vagyok, de egy tizenéves lelkivilágával." Még jó, hogy én tényleg tinilány vagyok... A végén még furán érezném magam amiatt, hogy teljesen meghatódtam attól, hogy Louis meghatódott...

      "Hosszú, finom ujjai szögletes tenyérbe futottak, és két ezüstgyűrű csillogott rajtuk. (...) Harry hüvelykujja a combom oldalát simogatta, a szeme mindent megígért, amire csak vágytam volna, és a zene hatására felszárnyalt a lelkem." Imádom. Érted??? I-MÁ-DOM!
      Csodálatos. Élképesztő. Fantasztikus.

      "Aztán lefagyott a mosoly az arcomról, mert eszembe jutott, hogyha kiderül a kis titkunk, akkor egészen biztosan ő lesz az, aki Harryt a földre rántja, erős kezekkel ott is tartja, és megvilágítja neki, hogy élete legrosszabb döntése lenne, ha komolyan gondolná ezt a förtelmet velem, mikor a világ összes nője a lábai előtt hever. (...) Zayn a legjobb barátja…még… Isten tudja, mi lesz itt, ha kirobban a botrány." Elszorult a torkom, a gyomrom golflabda méretűre ugrott össze, és nem tudtam visszafogni a gerincemen végigfutó, ijedt borzongást. Nem akarom. Nem akarom, hogy bármi is rossz legyen. De rossz lesz. És én sirni fogok. Nagyon sirni. Aztán mikor megbékülnek is sirni fogok... Mert nem lehet olyan, hogy nem békülnek ki.

      "...de már rohadtul unom a szappanoperákat a tévében." Innen tudom, hogy szeretni fogom ezt a nőt.
      Remélem nem kell csalódnom magában, Louis mamája!

      "Olyan szerelmes voltam, mint a nagyágyú." Olyan hihetetlenül imádom őket. Szerelmes vagyok, komolyan. Csodálatos.

      "Gondoltam: ez a mennyország, maradnék még egy kicsit, köszönöm." Na oké. Lehetne, hogy én is egy ilyen mennyországba kerüljek???

      "Ő a mindenem." Bárki, mondom BÁRKI aki azt meri mondani, hogy van ennél csodálatosabb blog, az hazudik! Hazudik, vagy téved.
      Becca, azt hiszem, meg van a következő kedvenc mondatom!

      "Mikor beértem az utcába, lelassítottam a lépteimet, mert nem akartam, hogy valamelyik tanár meglásson, ahogy lélekszakadva rohanok hozzá." Remélem úgy tervezted, hogy legkésőbb hétfőn hozod az új részt! Becca, az ilyen függővégekkel ki-csi-nálsz!!!

      Ui.: Természetesen imádtam, természetesen téged is imádlak, és természetesen azonnal akarnám a következő fejezetet, ha lehet.
      Uui.: Ebbe a történetbe, komolyan... Újra és újra. És örökké. Imádom.

      Imádlak:
      Silke

      Törlés
    2. Szia Tündérke!

      Imádlak, mondtam már?
      örülök, hogy találtál új kedvenc mondatot.....ez az egyik a sajátjaim közül <3

      Természetesen, ha nem is azonnal, de kérésed számomra parancs!
      Grace( a nagyi) Dreamy kedvenc szereplője, úgyhogy nem lesz csalódás szerintem....

      Zayn és a lebukás.... erről nem tudok nyilatkozni, de ha odaérünk a sztoriban, izgalmas lesz, az biztos.

      Nem volt ma időm, bocsáss meg, és holnap is csak késő este kerülök géphez, a Cameron pedig teljes embert kíván, (muszáj befejeznem a Halloweenes meglepit péntekre!! ) de amint lesz szusszanásnyi időm, esküszöm első dolgom lesz.

      Szeretlek<3 Becca

      Törlés
  2. mindig nagyon jó érzés olvasni az írásodat, pláne hajnali fél háromkor! unalmamban az összes általam olvasott blogot megnyitottam, új rész reményében, és pont zártam volna be ezt is, mikor megakadt a tekintetem az egyes utáni számon. nyolc? eddig még csak hét volt! két percbe telt, mire felfogtam, hogy ez mit is jelent. közben ki-be csukogattam az oldalt, aztán mikor eljutott a tudatomig, vigyorogva kezdtem neki az olvasásnak. és már be is fejeztem :( rövid volt, de imádnivaló! egyszerűen.... aaaawh*-* hihetetlen aranyosak :') nagyon siess a következővel!!!! <3
    xxHöri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, éjjel fél három a tökéletes tanítvány idő:))

      Már megszokhattad, hogy én is ilyen éjjeli bagoly vagyok, bármikor képes vagyok feltölteni egy részt,,,,volt már, hogy négykor sikerült, tehát ne lepődj meg legközelebb....
      Nem is volt rövid!! :))

      Köszönöm, hogy itt vagy,.hálás vagyok hogy írtál. <3Becca

      Törlés
  3. :D Imádok a Tanítványra ébredni, mindig az az első, hogy reggel megnézem van-e új rész, és igen!! ;) Ilyenkor mindig boldogan kezdődik a napom! :D Grace kell nekem, annyira imádnivaló, szeretem! :3 Olyan jó érzéssel tölt el, amikor ő is itt van, és persze Larry is! Fantasztikus, ez a történet tökéletes! Minden napomat jobbá teszi! :3
    Imádlak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 Szeretem, hogy szereted. És tudod, hogy nélküled ez a sztori talán meg sem éri a serdülőkort....

      Hálám örök, és ezt is tudod. Mindent tudsz, kérem a JAG folytatásokat!!!!

      puszillak: Becca

      Törlés
  4. A világ legszebb dolga, hogy az esős fáradt szombat reggelemen felkerül a tanítvány új része. annyira szeretem őket hogy teljesen egymásra vannak hangolodva és wiii jujj nagyon várom a kovi részt és wuuuuuuu siess vele <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Virág!

      Nagyon aranyos vagy, hogy így örültél a résznek. Remélem a következő ( és még sok másik) is ilyen boldogsággal tölt majd el.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  5. szia:)
    márva kezdetek óta olvasom a blogod és azt kell hogy mondjam/írjam higy nagyin imádom ;D
    Minden nap reménykedve jövök fel hogy hátha fent van a következő rész...de mindig pórúl járok. De ma hogy fel néztem nagyin megörűltem hogy fent van a 18 rész ez a rész nagyon jó lett úgy mint a többi. Szóval ne hagyd abba tűkön ülve várom a kövi rèszt :)
    Puszi: Beatrix ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Beatrix!

      Örülök, hogy meg tudtalak lepni egy új résszel...azért nálam több rész van, mint általában a blogokon, és tudom, hogy nehéz várni valamire, amit olvasna az ember tovább és tovább, de egyszerre három blog megy....pici türelmet szeretnék kérni, mindenhová igyekszem duplákat tölteni a szünetben.

      Köszönöm, hogy megtiszteltél a kommenteddel, nagyon jól esett!

      xxxBecca

      Törlés
  6. Szia Becca!
    Magamban e szupcsi részt "gyógyrésznek" neveztem el, ugyanis épp a halálomon vagyok (nem ám, csak nátha). Szóval nagyon jólesett az én összes beteg porcikámnak, hogy új részt hoztál, imádtam! Bár remélem a köviben több Larry-t kapunk:)
    Gini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gini!

      Remélem , már jobban vagy. Ha a tanítvány gyógyrésze segített, annak pedig külön örülök!

      Larry mindig itt van, de néha muszáj, hogy történjen valami a szerelmes nézések, érintések, csókok között, különben elszürkülnek a dolgok:))

      Hálás vagyok, hogy már sokadszor írtál nekem. Gyógyulj hamar!! Becca

      Törlés
  7. En nem birok varni. Engem ez ol meg. Imadlak imadom imadjak. Larry jezus megtobbet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem öl meg, hidd el! Én is így vagyok egy másik bloggal, de már megtanultam, hogy a várakozás is öröm:))
      Hozom, hozom, sietek!!!
      Puszillak: Becca

      Törlés
  8. Ú, meghalok, de szeretem. *-----*
    Halálosan szerelmes vagyok ebbe a történetbe!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne mondjatok ilyeneket:))) Vagyis de.... imádom, mikor ennyire szeretitek. A szívem ilyenkor megtelik boldogsággal, és írnék a nap 24 órájában(néha elő is fordul, hogy alig alszom emiatt:D) Hohetetlen örömöt okozol nekem, és ezért nagyon hálás vagyok.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  9. Álohá:D
    Amikor megláttam,hogy új rész van..hát feldobtad vele az egész napom:33
    Szegénykéim most se kaphatják meg egymást. Louis szerintem még úgy ahogy kibírja hisz ott van nála a rég nem látott nagyija,na de Harry..szerintem neki vége lesz. Na nem baj,türelem rózsát terem :DD
    Csodálatos rész lett :33 Bár melyik nem?:'DD Nagyoon várom a kövit,de addig is
    Kellemes Szünetet :DD <3



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hawaii Petrám! :)

      Harry is egy hős, és sok mindent kibír.... max kicsit fájni fog a csuklója :P:P

      Hozom a kövit hamarosan, és köszönöm szépen, hogy írtál (mint mindig most is megmelengetted a szívemet)

      xxxBecca

      Törlés
  10. Én is rohannék Louishoz, szóval jól csinálja Harry. Jaj annyira boldog vagyok, hogy úgy mond összejöttek. Tudom, hogy lesz még pár akadály előttük, nem lesz tökéletesen egyenes az útjuk, de én velük tartok, és veled is Drága Becca! Ezer puszi xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuzsa!

      Nélküled úgy sem megyünk sehova!! :))
      Lesznek még kisebb döccenők, de biztosan kidrukkoljátok a dolgot. Lesznek izgalmas, "majdnem" pillanatok, de lesz hatalmas, eszméletlenül erotikus egymásra találás is... ígérem!

      Milliószor ölellek: Becca

      Törlés
  11. :3333
    Jujj Zayn kezd kicsit furcsa lenni , mintha érezné Harryn a változást. Hazz olyan cuki ahogy aggodik remélem nem támadja le Louis egyből, hanem észreveszi a nagyit :D
    ölellek Tami.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Zayn a legjobb barátja, előbb-utóbb felfigyel a változásra biztosan.... Hogy hogy fogadja, csak az a kérdés...

      Harryt ismerve van miért izgulni, hogy nekiesik-e Lounak az ajtóban:))

      Puszi, és köszönöm, hogy MINDIG itt vagy nekem.
      xxxBecca

      Törlés
    2. VÁRTAM AZ E-MAILT, DE NEM JÖTT:((((((((((((((((((((((((((((

      Törlés
    3. Igen, sajnos nem tudok irni nincs netünk gépen :( de amint jo lesz irok! :) :*

      Törlés
  12. Jesszusom drágám :O
    Ez kész kínzókamra ....Bele fogok őrülni ha nem kapunk réészt :c
    IMÁDOOOOM AAAAAAAA ANNYIRA CUKI HOGY BELEHALOOK *O*
    Siess ,millió puszii :
    ~B xxxxz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaptok részt, hisz mindig hozom, ezt jól tudod,,,, a tegnapi MTF azt mondtad, úgyis kiütött pár napra :))

      Én is puszillak, sokszor, sokszor: Becca

      Törlés
  13. Itt is rég kommenteltem már.... de azért tudd még imádom. Mindig olvasom. I-MÁ-DOM. És várom mit hoztok újonnan Dreamyvel *---* és a következő részre is kiváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon hiányoztál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Dreamyvel nem közöset hozunk, csak az ő ötletén elindulva igyekszünk a szünetben egy kis újdonsággal előállni.... ő már ki is rukkolt a JAG-gel a One Shoton;)

      Puszillak, és annyira örülök, hogy újra itt vagy.... adj néha életjelet! :)

      <3 Becca

      Törlés
  14. Becca mikor jon kovii ? :"(bele doglok na :(((

    VálaszTörlés