2014. október 16., csütörtök

16. rész

Sziasztok!

Gondoltam megleplek benneteket egy résszel, hátha örültök neki....Kicsit félek, mert hétköznap mostanában alig van élet a blogokon, ezért is tértünk át a hétvégi feltöltésekre, de a remény hal meg utoljára, hátha mégis lesz időtök kicsit olvasgatni....
Ezt a részt szeretném A.G.-nek ajánlani. Ha itt vagy még velünk, és olvasod, akkor sok-sok ölelés!!
Cserébe rengeteg pozitív energiát küldjetek és drukkoljatok!!! Kiadók ülnek a könyv fölött, és várom, mit gondolnak róla.... Ha sikerül, és megjelenik, nagyon, nagyon boldog leszek, és szárnyalva írom a folytatást!!!

Jó olvasást!



35 megjegyzés:

  1. Ohh nagyon nagyon szuper lett. Szédítő, ahogy írsz, egyszerűen nem tudok betelni vele. :) A rész olvasása kész élmény volt. Imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira hálás vagyok, hogy mindig itt vagy nekem, és megerősítesz!
      Köszönöm, és imádlak, de ezt már mondtam.
      Remélem a folytatás is elnyeri a tetszésedet.
      Puszillak: Becca

      Törlés
  2. Kedves Becca!

    Új vagyok még, mint Larry shipper, eddig csak videókat néztem róluk, de tegnap este rászántam magam egy kis olvasásra. Keresgéltem (az igényesebb írások között) és megtaláltam ezt a blogodat, és addig nem is tudtam elaludni amíg a Tanítvány összes eddigi részét el nem olvastam! És hát el kell mondanom szuper, eszméletlenül imádom!!!! Ja és tök örülök, hogy pont ma frissítettél is!!!!! A MTF-t lementettem a könyvjelzők közé, de csak akkor állok neki, ha lesz elég időm, mert ha a Tanítványból indulok ki, hogy mennyire fantasztikus, akkor nem fogom tudni abba hagyni :)
    Csak így tovább!

    Gini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gini!! :))

      nagyon örülök, hogy rátaláltál a blogra, és hihetetlen, hogy egy este alatt el is olvastad az összes részt. Hogy mennyire jól esik, amit írtál, arra nincsenek szavak.... egy új, lelkes olvasó mindig megdobogtatja a szívemet. Nagyon izgulok, hogy a MTF is elnyeri-e a tetszésedet, de ha igen, ha nem, akkor is várom a véleményed, akár építő kritikában is:)

      Jó olvasást, és várom a visszajelzéseidet.
      ( A kezdő Larry shipperségben profi vagyok,,,, szívesen adom a kedvenc linkeket, csak szólnod kell ;)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. Jujujujjjujjj! Beccaaaa :)
    Először is. OMFG ez a nap nem lehet ennél jobb, uj rész van a tanítványon minden más megvilágításba kerül az élet szebb lesz és az még csak a ráadás hogy ilyen fantasztikusan írsz.
    Másodszor. Nagyon drukkolok a könyvedhez szerintem szupi a történet remélem összejön
    Harmadszor pediiiig én is menni akarok a kilátóbaaa :D
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Virágom!

      Igen, lennénk ott egy páran, ha bele lehetne kéredzkedni a sztoriba. És aztán lesz más helyszín is, ahol szívesen lennénk, higgy nekem ;) Leginkább Louis lakásába költöznék be egy-két hétre,,,,

      Nagyon köszönöm a drukkot, még mindig nem dőlt el semmi, úgyhogy jöhetnek az energiák!!! Rám fér...

      Puszillak, rövid hét jön, és utána s.z.ü.n.e.t !!! Kitartás.

      xxxBecca

      Törlés
  4. Drága Becca!
    Ugye tisztában vagy vele, hogy az ilyen részek visznek majd a sírba? Konkrétan azon voltam a rész vége felé, hogy bejutok valahogy a történetbe, és szépen tömegmészárlást rendezek csak hogy Hazza és Lou kettesben lehessenek. Köszönöm, hogy nem várattál meg annyira!
    Imádlak, puszi Rami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rami!
      Most akkor belehalsz, vagy beleölsz?? :)))

      Hidd el, érdemes várni rá, nem kell elkapkodni.... mert amíg alakul a szerelmük, addig nő a feszültség, és annál nagyobb lesz a tűzijáték, ha végre sikerül minden akadályt legyőzniük.

      Én is imádlak, és mindent köszönök!!! Puszi: Becca

      Törlés
  5. :3 Hali!
    Hatalmas köszönet, hogy hoztál nekünk egy meglepi részt! :D *o* Kimondhatatlanul örültem, mikor megláttam! Esküszöm, nekem ez a blog a drogom! :3 Nem tudnék élni nélküle és hihetetlen boldognak érzem magam, ha egy nap megkapom az adagom! (Tudom, hülye hasonlat!) :) :3 Imádom, ahogy eddig is és ez a könyv téma minden egyes percben ott lebeg a szemem előtt. Nekem kell az a könyv! :D Reméljük a legjobbakat! ;)

    Ölel, Larry Hockey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Larrym! :)

      nekem ti vagytok a drog.... vagyis a szer, ami nélkül nem tudok írni, így ez egy kölcsönös függő viszony, amiben csak kevesen vagytok, egy maréknyian, akik értik, miért kell kommentelni, és nem lusták, hogy viszonozzák az örömöt, amit esetleg a sztori olvasása okoz nekik. Ezért nem tudok elég hálás lenni Nektek, a hűségeseknek.

      A könyv..... most már én is kezdtem magam belelovalni a dologba, így őszintén remélem, lesz egy bátor, mindenre elszánt kiadó, aki bevállalja, hogy kiad egy erotikus meleg szerelmes regényt. Itt lenne az ideje, már régen....

      Ölellek,,, sokszor. Becca

      Törlés
  6. Ááááh! És... csak ááá.
    Annyira imádom! Komolyan! Elkezdtem olvasni és már a negyedik mondat után megszakadt a szívem, hogy nincs még a kezeim között a könyv!
    Szerintetek hogy lehet megsürgetni a kiadókat?? Írok nekik egy levelet, hogy az időhúzással emberi életeket veszélyeztetnek (és épp elméket), úgyhogy MOST AZONNAL nyomjanak ki legalább egy példányt, hogy itt foghassam a két kis kacsómban, erősen szorítva, mintha bármelyik percben elvehetnék tőlem, és úgy falva a betűket, hogy nyitva maradjon a szám, és (az elfelejtett életfunkciók hibájából) kicsorduljon a nyálam. (Milyen kis guszta vagyok... Na meg abszolúte nőies.)

    Imádtam! Annyira, hogy.... Oh mann! Jaj, Becca, remélem érted már annyira a "totál-fel-vagyok-spanolva-és-nem-tudok-értelmesen-írni" nyelvet, amit egy-egy ilyen hihetetlen fejezet után alkalmazok, hogy kiveszed a szavaim mögött rejtőző őszinte csodálatot, a gyönyörűséget, az imádatot és a teljes fanatikusságot, amit az A tanítvány iránt és irántad érzek. (A fejezet hatása alatt állok még legalább fél óráig, úgyhogy ha akarnék se tudnék választékosan, érdemben hozzászólni...)

    "Beleborzongtam a felismerésbe, hogy életemben először vagyok halálosan szerelmes." ← Én pedig abba borzongtam bele, hogy ezt olvashattam.

    "...összekuporodtam, és Louis melegítőjébe fúrtam az arcom. Úristen, de szeretem!" ← Úristen, de szeretem!! Úristen, de szeretlek! Úristen, de szeretek mindenkit!
    Harry és Louis szeretik egymást, úgyhogy minden csodálatos! A fejemben most mindenféle képek jelentek meg rózsaszín vattacukorfelhőkről, csokoládéról, az ötöslottó várható főnyereményéről a kezemben és persze Larry-ről ölelkezés közben, Lary-ről csókolózás közben, és Larry-ről gyengéd szeretkezés közben... Csupa,csupa boldogság! (Na látjátok! Nem is olyan nehéz engem boldoggá tenni! Ha írsz nekem egy Larry-csókot, én máris a fellegekben járok, azt sem tudom hol vagyok, és nincs is szükségem semmi másra, csak még több betűre, mondatra, az A tanítvány-ra, és még annál is több Larry-pillanatra.)

    "- Ne ilyen mereven professzor úr! –Belenevettem a fülébe. Felnyögött.
    - Könnyű azt mondani! Ennél merevebb már nem is lehetnék – nyöszörögte, mert újra körülnéztem, és amikor felmértem, hogy a kutya sem figyel ránk, benyúltam a takarásban lévő kezemmel az ormótlan horgásznadrágba és rásimítottam a tenyerem a fenekére.
    - Harry! Kérlek! – nyögött fel, és láttam, hogy reszket a kezében a bot.
    - Csak arra figyeljen, hogy szép egyenesen álljon! – mondtam neki kétértelműen.
    - Olyan egyenes, mint egy vonalzó – szűrte a fogai között.
    - És mikor alámerül, ne nagyon fröcsköljön!" ← Mondanám, hogy ezen percekig nevettem, de a nevetés lassította volna az olvasást, úgyhogy csak a visszafojtott kacaj facsarta az orromat. Másodjára már volt időm... és még ahogy ezeket a sorokat gépelem is hatalmas vigyor táncol az arcomon.

    "Épp azzal töltöttem az időt, hogy a professzor gyönyörű lábait vizslattam, amiket szabadon hagyott a rövidnadrág, és arról fantáziáltam, hogy végigcsókolom őket, a bokájától kezdve a térdein át, fel hosszú, feszes combjain, míg el nem érem a célomat, és úgy megszívom, hogy behorpadjon a homloka..." ← Oh, istenem. Oh, istenem! Néha annyira imádom, hogy vizuális típus vagyok!!!!! (Újabb széles vigyor.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Olyan cuki, hogy belehalok." ← Én is belehalok!! Úristen... Komolyan, már csak halálnemet kell választanom... Vagy a várakozás kínzó, idegörlő napjai nyírnak ki, vagy a könnyeimbe fulladok bele, vagy a pillangóim termelődnek túl (azt hiszem, ehhez már így is vészesen közel állok), vagy a srácok nyírnak ki ezzel a káprázatos, magával ragadó szerelemmel - és szexuális túlfűtöttséggel -, ami az A tanítványt jellemzi...
      Végem.

      "Egy kéz simult a vállamra, és egy bögre kávé úszott be a látóterembe. A sárkány hangját hallottam a hátam mögül..." ← Lou-nak a szíve szakadt meg, míg bennem feléledt - az eddig csak igazán ritkán megjelenő - vérszomjam. Mindenkit meg akarok ütni, aki valaha akár csak egy percet is elvett a Larry-pillanatokból. (Nem felejtkeztem ám meg a sátras esetről sem... Még mindig utálom azt a srácot!)

      "...változatos képek ugrottak be, hogyha egyszer innen hazamegyünk, hogy fogok nekiesni, és tépem, harapom kifulladásig." ← Vizualitás... Oh, drága, édes, kegyesen kegyetlen, gyönyörű vizualitás... Imádlak és gyűlöllek.

      "Mikor kiderült, hogy én leszek az önkéntes kísérő, ő is feltette a kezét." ← Oké. Oké. Na szóval... Oké.
      Hol a következő fejezet??????? (Mindjárt elbőgöm magam, mint egy hisztis négy éves.) A következő fejezetet akarohohooom...! De a könyvvel is beérem... ( ← Gyenge alkudozás... Nem vagyok ura a tetteimnek.)


      Ez a fejezet... Nem. Ez a történet egyszerűen... egyszerűen nem lehet megfogalmazni, hogy mit vált ki belőlem.
      A szomorú, kétségbeejtő momentumok könnyeket csalnak a szemembe, gombócot nyomnak le a torkomon, és kegyetlen vasmarokként markolnak a szívembe.
      Az édes, szerelmes pillanatok előcsalogatják a pillangóimat, bárgyú, szerelmes mosolyt csalnak az arcomra, és hatalmas (szivecske) szemekkel olvasom az előttem lévő betűket.
      A szexuálisan túlfűtött részekbe belepirulok - és tuti, hogy elnyílt ajkakkal olvasom végig, gyors, felületesen kapkodott levegőkkel.. Bár én ezt sosem vallanám be senkinek.
      Aztán mikor véget ér a fejezet, én még lejjebb görgetek.... és lejjebb... és még lejjebb. De nem találok semmit. Úgyhogy frissítem az oldalt. Újra nem történik semmi. "Biztos a gépemmel/telómmal van a baj..." - ebbe az utolsó, gyenge kis reménysugárba kapaszkodva újra frissítek. Aztán mikor megint semmi, rá kell jönnöm, hogy az élet kegyetlen, a kiadókat meg kell fenyegetni.. azaz sürgetni!... nekem pedig vissza kéne vennem a megszállottságomból, mert a végén még az agyadra megyek, drága Becca.

      Ölel, imád és mostantól két óránként frissít az oldalon:
      Silke

      Törlés
    2. Soha! Érted? Soha nem mész az agyamra. imádlak, szeretlek, hálás vagyok és köszönöm!!!

      Köszönöm a hűséges szeretetedet, a kimerítő, és számomra mégis sokszor újraolvasni való elemzéseidet, MINDENT.... hogy vagy nekem.

      Csak azzal tudom meghálálni, hogy írok, és küzdök, hogy a kezedbe foghasd a könyvet. Tudom, hogy szeretnéd, hidd el, én is...alig várom, hogy az első oldalra litániát írhassak, csak neked, mielőtt portára adom a messzi távolba.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  7. Juuujj*--* Imádom..imádom..imádom..imádom:33 fél 11 van de itt nevetek mint egy hülye xd azta Mr. Tomlinson rá fog jönni hogy Styles kukkolta a gázlóról ""fürdés "" közben :'D jajj de várom! Ès a változatosság kedvéért még mindig imádom! :D :3 <3
    *ölellek* Tami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yep. Rá. Cuki lesz. És már megint szexuálisan túlfűtött. Örülök, ha velem nevetsz, és akkor is ha sírsz, ha izgulsz. Bármit csinálsz, imádlak, és köszönöm, hogy itt vagy!!!

      Puszi és millió ölelés:becca

      Törlés
  8. Szia. Előszőr is el szeretném mondani, hogy én személy szerint oda meg vissza vagyok az írásodárt, gyakran nézem az oldalt, mikor van fent új, így felőlem gyakrabban is megajándékozhatsz minket ilyen hét közbeni részekkel.
    A másik dolog, ami miatt írok egy kérdés. Nekem is lenne egy könyvem, de sajnos őszintén fogalmam sincs ennek a menetéről. Te mit csináltál, hova küldted, hogyan, miért pont így és oda? Megköszönném az információt erről. Előre is köszönöm!
    Csak így tovább, ügyi vagy.
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsoo!

      Nagyon köszönöm a dicséretet, igazán jól esik. Ha kész a könyved, és legalább 50 ember átolvasta, ha lehet minden korosztályból, férfiak és nők vegyesen, és mindenki 1-10-es skálán legalább 8-at adott rá, akkor szerintem érdemes elkezdeni házalni a kézirattal. Addig menni, míg nem találunk egy kiadót, aki befogadja.
      Ez nagyon nehéz, mert első könyves szerzővel nem igazán állnak szóba... ( A Harry Pottert is kivágták egy tucat kiadóból...most mindegyik a fejét veri a falba.) Itthon még rosszabb a helyzet, csak celebek önéletrajzi minősíthetetlen írásai, és túlreklámozott sikerírók könyvei fogynak. Egy kezemen meg tudom számolni azokat a hazai írókat, akik abból élnek, hogy írnak, így ez nehéz kenyér. Van még a magánkiadói út, de ahhoz pénz kell, és a reklámot neked kell magadnak megoldanod, ami valljuk be, szinte kivitelezhetetlen, és akkor nem kerül könyvesbolt polcára sem...
      Úgyhogy nem tudok segíteni, hisz egy cipőben járunk, max egy lépéssel haladok előtted...túl vagyok az 50 olvasón, és 9 pontnál nem kaptam rosszabbat ( ismeretlenekről beszélünk...) , így reménykedem, hogy egy kiadó is lát majd benne fantáziát.

      Sok sikert, majd írj, hogy haladsz a dologgal!!

      Puszi:Becca

      Törlés
  9. Hercegnőm ^^

    Úristen el nem tudod képzelni mennyire eszeveszettül hiányzott már az újj rész.Teljes mértékben rá vagyok kattanva.

    A soraid utáni kétségbe esett sóvárgást félig enyhítette az az eszeveszettül tökéletes rész az MTF-ben ,de minden csak akkor tökéletes ,ha mindkettőben van kint rész ;)

    Imádom.És soha nem fogom elfelejteni....Annyira meghatározó pont ez a sztori a jelenlegi életemben....egy biztos pont.Ahova ha vissza térek soha de soha nem ér csalódás,ahol tudom ,hogy egy idióta kommentmániás csajszi kétségbe esetten vár ránk <3 Egy olyan csajszi akit feltétel nélkül lehet imádni :")
    Nem is tudom mi lenne velem a MTF és a Tanítvány nélkűl....Talán össze vissza lézengnék a mindenfelyta Larrys blogok között keresve az igazit....talán fel adnám.
    Emlékszem volt egy ingadozó korszakom a Larry shipperségem kezdetén....Nos a More Than Friends térített végleg észhez .... :) Azóta hűséges és kitartó vagyok.^^
    Minden esetre ez hibátlan.Egyetlen egy apró hibát sem találtam.Annyira...tökéletes...és még csak most kezdődik igazán woow *-* Bele fogok pusztulni a várakozásba...biztos vagyok benne ,hogy bele fogok.Bár a mostani helyzetem sem sokkal rózsásabb :D
    Taramm taramm taramm *dobpergés*
    Egy kórházból írok éppen.:D Ilyen se volt még ugye?! xd
    Nem sikerült vigyáznom magamra.
    De nyugalom nincs semmi komoly!!
    Tegnap ugyanis a világ leghelyesebb (és most nem túlzok tényleg ahdksjsnsnxmd *-*) fiújával sétálgattam aki történetesen az osztálytársam(!!) Nos ezzel nem lenne semmi probléma sőt....a probléma ott kezdődött ,amikor felmásztunk mi idióták egy elhagyatott kis ház szerű valaminek a tetejére ...Nem is tudom minek nevezzem.Növényekkel benőtt kunyhó dohos rothadó fedéllel.Talán ez lenne a megfelelő kifejezés.És onnan sikerült egy határozott mozdulattal megcsúszva a vizes tetőről a földre pottyannom.:D Akkor ott nem éreztem semmi különösebb fájdalmat...gondolom a görög isten vonta el a figyelmemet azokkal az elképesztő kék szemekkel...de este basszus miután haza mentem...huh akkor nagyon fájt. :c
    Még aznap be mentünk az ügyeletre és megállapították ,hogy a bal legfelső bordám csúnyán ketté repedt és a sípcsontomon van egy orditális zúzódás.Ez az én formám :D De tényleg.. .hogy a francba lehetek ekkora balfasz?!!Hogy?!!
    Amúgy a korházzal nincs semmi bajom ,azon kívűl ,hogy marha unalmas.A lábammal simán haza engednének ,de a bordám miatt még bent tartanak pár napot.Szóval tele vagyok nyomva fájdalom csillapitóval,már azt se érezném ha vállon lőnének :D
    Én idióta azt hittem ennyi pontosan elég lessz a felhajtásból ,anyát haza küldtem ,hogy pihenje ki magát ,a mobilom otthon hagytam ,szóval akartam egy nyugodt estét.
    Másnap reggel meg mire ébredtem 8:30 -kor ?! A szőke kékszemű hercegem ült az ágyam melett.És nem álmodtam ,tényleg nem *-*
    Elősször hangosan felnevettem,hogy még mindig az altató hatása alatt vagyok,de aztán halál komoly fejjel el kezdte mondani ,hogy tegnap este vagy ötször hívott ,hogy hogy vagyok de nem vettem fel (ezért ne hagyd otthon a telód ,ha véletlenül korházban alszol) ezért ma reggel hétre a házunkhoz jött ,ahol csak anyát találta.Az én édes drága anyukám ,meg le informálta ,hogy hol is vagyok voltaképp...talán túl sokat is mondott azzal kezdve ,hogy
    "Te az a Dávid vagy ugye akibe a kislányom halálosan szerelmes és folyamatosan róla álmodozik?! A szőke kékszemű adonisz igaz?"

    Nos a kék szemű adonisz aki amúgy ellógott az első három óráról csak ,hogy ápoljon ezen hangosan nevetett...
    Rohadt vicces.Láttad volna milyen vörös voltam ....

    Na...túl sokat beszélek ...már megint.

    Vissza térve a sztorihoz...I-M-Á-D-O-M!!!Még mindig ;)
    Eszedbe se jusson ,hogy esetleg valakinek nem tetszik....képtelenség.

    Millió puszii
    ~B xøxø


    ui.:írok majd ,hogy mi lett a bordácskámmal meg a hercegemmel :P

    uui.: IMÃDLAAAK !! *____*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy veled mik történnek, az egyszerűen HIHETETLEN!!!
      komolyan, nálad egy könyvtéma az élet.... nem is kell mást csinálnod, csak naplót írni...ahogy a hercegedről meséltél és a romos házról lebukdácsolós balesetedről, egy darabig reménykedtem, hogy azt olvasom: " csak vicceltem".... de neeeeem!!! Beszarás egy csajszi vagy, komolyan.

      Kommentből idézni, az már ultragáz, de most képtelen vagyok megállni:
      "Imádom.És soha nem fogom elfelejteni....Annyira meghatározó pont ez a sztori a jelenlegi életemben....egy biztos pont.Ahova ha vissza térek soha de soha nem ér csalódás,ahol tudom ,hogy egy idióta kommentmániás csajszi kétségbe esetten vár ránk <3 Egy olyan csajszi akit feltétel nélkül lehet imádni :")
      Nem is tudom mi lenne velem a MTF és a Tanítvány nélkűl....Talán össze vissza lézengnék a mindenfelyta Larrys blogok között keresve az igazit....talán fel adnám."

      Az ilyen részeket lementem, hogy egyszer majd, ha lesz egy dolgozószobám, ezekkel tapétázzam ki a falamat. Már látom magam előtt.

      Köszönöm, és imádlak. Gyógyulj hamar. Hercegre nagyon figyelj!!! Nehogy egy gonosz banya szemet vessen rá...

      xxxBecca

      Törlés
  10. Szia . igen nem használom a Gmail-t.. nagyon jó rész lett. :) várom a kövi részt. !! :)) ügyes vagy.. de tényleg.! :) hamar hozd a kövi részt. :) Larry. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sebaj, a lényeg, hogy itt vagy, megértettél, megbocsájtottál:)))
      Sietek a kövivel, de elé még bejön a MTF, és a sinister.... bocsiii.

      Puszi <3 Becca

      Törlés
  11. OMG!!! A pecázós rész!!! Aztán jön a kilátós, aztán meg a többi... MEGHALOK!!! :D AKAROM MOST!!!
    "Ne ilyen mereven professzor úr! –Belenevettem a fülébe. Felnyögött.
    - Könnyű azt mondani! Ennél merevebb már nem is lehetnék – nyöszörögte, mert újra körülnéztem, és amikor felmértem, hogy a kutya sem figyel ránk, benyúltam a takarásban lévő kezemmel az ormótlan horgásznadrágba és rásimítottam a tenyerem a fenekére.
    - Harry! Kérlek! – nyögött fel, és láttam, hogy reszket a kezében a bot.
    - Csak arra figyeljen, hogy szép egyenesen álljon! – mondtam neki kétértelműen.
    - Olyan egyenes, mint egy vonalzó – szűrte a fogai között.
    - És mikor alámerül, ne nagyon fröcsköljön!
    - Ahhh! Nem lehetsz ennyire kegyetlen. - Oldalra fordult, és az ajka az enyémet kereste. Még egy biztonsági körültekintés, és ráhajoltam a szájára, egy röpke pillanatra behatolva a nyelvemmel. Aztán már ki is egyenesedtem. Nagyon vakmerőek voltunk, ezt éreztem a gyomromban, de nem bírtam ki, hogy ne érjek hozzá. Kis feszes feneke úgy simult a tenyerembe, mintha odatervezték volna. Finoman megmarkoltam, mire éreztem, hogy lábujjhegyre áll, és belefeszül az érintésbe. " Imádom, eszméletlen vagy, nem tudok mást mondani, csak annyit, hogy te biztosan arra pályázol, hogy kinyírj, mert iszonyat közel állsz hozzá!! :D
    Nem tudom, hogy lehet valaki ennyire jó az írásban, de te egyszerűen tökéletes vagy!!! Bárkit lesöpörnél!! (tudod, még azt a könyvet is, amire annyian nyáladzanak, feleslegesen... XD) Egyszerűen lehetetlen leírni, hogy mit vállt ki belőlem ez a történet, ez az írásmód! Fenomenális! A leges leges legjobb blog! ;)
    A könyvedet akarom! MOST!!! Dedikálva! ;)
    Jó, lenyugodtam! IMÁDLAK! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te kis spojlerezős.... máris benyögted, hogy mik jönnek. Isteni szerencséd, hogy nem mondtad, hogy a vacsorázós, a lépcsős, a felelsz, vagy merszes, meg a többi :P:P

      Igen, a nem mondjuk ki a nevét könyv az nem teszi túl magasra a lécet, úgyhogy talán nekem is sikerülhet, ( beképzeltség nélkül is kijelenthetem) de nem, nem akarlak kinyírni, mert te írod a kedvenc blogomat.
      És nem mellesleg te olvasod mindig elsőnek a tanítvány új részeit, úgyhogy szükségem van rád,,,nagyon is.
      Én is a könyvemet akarom most!! Dedikálni:)))

      Imádlak, tudod jól.
      Puszi

      Törlés
  12. Istenem,de aranyosak együtt:33
    Becca,magyarázd el nekem,hogy valaki hogyan írhat olyan csodálatosan mint te?
    Egyszerűen ahogy fogalmazol..WOW :3
    Annyira örültem ennek a 'Meglepetés' résznek,komolyan feldobta a napomat mikor megláttam:D

    U.:Nagyon szurkolok,hogy abból a könyves dologból legyen valami,mert én személy szerint alig várom,hogy a kezeimbe tartsam a Te irományodat :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Petrám!

      Te édes, aranyos, tündér! Hát hogy mondhattok ilyeneket, hogy csodálatosan írok?? Egy földhözragadt csaj vagyok, aki képtelen szabadon engedni a fantáziáját. Épp ma beszélgettünk erről Dreamyvel, mennyire irigylem tőle, hogy ő nem ragaszkodik a realitásokhoz, így sokkal szabadabban alakíthatja a sztoriját, míg én mindig, mindent rendbe akarok tenni a szereplők körül, és igyekszem a valóságos környezet látszatát megteremteni,,, néha úgy érzem feleslegesen.
      De ha ti azt mondjátok, ez így nektek tetszik, és szeretitek, akkor jó, mert én nem tudok ( hiába akarok) másképpen írni.

      Annyian drukkoltok a könyvért, kell hogy sikerüljön, ha ennyi szeretetreméltó ember szorít a dologért. Ha nem, akkor annak is biztosan oka van. De majd akkor agyalok ezen, ha az összes kiadótól kivágtak.... addig is itt vagytok Ti, és inspiráltok, szerettek...

      Én pedig a szó minden értelmében IMÁDLAK benneteket, és személy szerint téged külön!

      xxxBecca

      Törlés
  13. „ A nadrágodat szorongattam reggelig. Azt hiszem ez egy olyan információ, amivel kiszolgáltatom magam." Ááá. Meghalok tőlük.
    Ennyi Larry pillanat egy helyen, egyszerűen kinyír.
    Legszívesebben az egész részt kimásolnám, annyira tökéletes lett.
    Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon remélem, hogy sikerül megjelentetni a könyved, mert már ALIG VÁROM! :33 Ha belegondolok, hogy a kezemben tarthatom a könyved, kiráz a hideg. Ha egy-egy rész ilyen hatással van rám, akkor egy egész könyvtől meghalok. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, de őrületesen aranyos vagy!
      Minden reményem, hogy sikerül kiadni a könyvet, és egyben telis-tele vagyok félelemmel, de erről nem beszélünk, nehogy bevonzzam őket... :))
      csak pozitívan. Ha ennyien szeretitek, olvassátok, akkor biztosan lesz egy kiadó, akinek megtetszik, és azt mondja, most van itt az ideje.

      Puszi: Becca

      Törlés
  14. ASDFGHJKL
    annyira imádom ezt a törtènetet :')
    tisztára rabul ejtettèl vele!!!!!!
    nagy rajongód vagyok! csodállak a fantáziád miatt. bárcsak èn lennèk ilyen lelemènyes! :c
    REMÈLEM, HOGY EGYHAMAR NEM FOGOD ABBAHAGYNI MERT ABBA ÈN BELEHALNÈK!!!!!!
    u.i.: Nagy megtiszteltetès lenne számomra Becca, ha elolvasnád a blogomat, ès a vèlemènyedet is nagy örömmel várom. Remèlem, hogy elnyeri a tetszèsedet, ès rendszeres olvasom leszel, legalább te, 1 ember.
    blog link-je: http://kingofdarknessharry.blogspot.hu/?m=1
    N. xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet. Nagyon jól esik. Bele is olvastam a blogodba, hagytam is ott üzenetet....

      Sok sikert hozzá, bár az eleje elég rögös, sok-sok türelem, elkötelezettség kell hozzá Anno én 8 részt töltöttem fel a MTF-ből, és egy hónapig felé sem néztem, csak írtam, míg 42 fejezet készen nem volt, és csak akkor néztem meg, egyáltalán látta-e valaki.... és másnak is ezt ajánlanám, ha valakit érdekelne a véleményem. :)))

      Puszillak: Becca

      Törlés
  15. Jujjcii hát én elolvadtam :"3 Annyira jó *-* Egyre és egyre nagyobb rajongód vagyok
    Siess <3
    Réka :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rékám!

      Elolvadtál? Te kis édes. Imádlak, amiért rajongónak nevezed magad, ettől én meg lassan már írónak:)))

      Hozom a kövit, csak beelőz a MTF, és a Sinister.

      Puszi: Becca

      Törlés