2014. október 29., szerda

19. rész

Sziasztok!

Remélem mindenkinek remekül telik a szünet, és mire ezt a részt olvassátok, már sikerül megvenni a jegyet a koncertre!!!
(Annyira izgulok, hogy arra nincs is szó!)
Hoztam nektek egy új részt, aztán megyek Sinistert fordítani.
Szeretném, ha belenéznétek Dreamy új sztorijába, ami a kedvencem lett azonnal. Újszerű, lendületes, és vicces. IMÁDOM!!! (Remélem, már mindenki megtalálta, de hátha vannak olyanok, akik mostanában nem jártak a One Shot oldala felé....)
http://oneshots-larrystylinson.blogspot.hu/2014/10/just-game-1resz.html

Pénteken Halloween, és bár még nincs kész a meglepetés, de remélem addigra sikerül összehozni, amivel meg akarlak lepni benneteket:)))

Sok puszi és ölelés: Becca







29 megjegyzés:

  1. :D ez de aranyos. :) Nekemis kéne egy ilyen nagymama :D Nem tudom mit mondjak :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyen nagyiból elég sokat el tudnék adni, ha piacra dobhatnám elemes verzióban:))

      Köszönöm, hogy mindig itt vagy nekem, drága Mariann! :)) Puszillak
      Becca

      Törlés
  2. Ez a rész nagyon aranyos volt :)
    Louis nagyija egy angyal (mert nem lehet rá mást mondani)
    Ami a részt illeti IMÁDOM nagyon kiváncsi vagyok mi lesz Harry és Louis között
    Nagyon várom a következő részt!
    puszi: Beatrix

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Beatrix!

      Most már kint van a következő rész, amiből kiderül, hogy az utána következőben mi lesz, így csak a kettővel azutáni miatt érdemes izgulni, de annyit elárulhatok, azért viszont érdemes;)
      Köszönöm a dicséretet, nagyon jól esett!!!

      xxxBecca

      Törlés
  3. Imádom! :) Tudom, hogy már vagy ezerszer elmondtam, de Grace nagyi a kedvenc <3 Add át nekem, kell egy ilyen cuki nagyi! :) Larry meg zabálni való, elolvadok az ilyen idilli jelenetektől, melegség tölti el a szívemet :3
    Fantasztikus, amit művelsz! ;)
    Ui: Köszönön,hogy reklámozol <3
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még tízezerszer elmondhatod, tudod, hogy ebből soha nem elég...
      Igen, Grace telitalálat. Ahhoz képest, hogy egy icipici epizódszerepet szántam neki, eléggé kinőtte magát, de nem bánom.

      Közeledik a szintén idilli , de sokkal izgalmasabb jelenet, amire augusztus óta várnak itt sokan, kezdek izgulni:)))

      Tudom, szerinted nincs miért, de akkor is ;)
      czupp

      Törlés
  4. Deee aaaa megis miert ilyen tunderiek?:((( imadnivalooo es fhuu ez a nagy vilagi arc :D jo otletek a tortenetben, tokeletesen kialakitott szereplokkel, nagyon ugyes vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti!

      De aranyos vagy, köszönöm szépen. Hihetetlenül jól esik, mikor így megdicsérsz.

      Hálás vagyok neked, és puszillak: Becca

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! ^-^ Tegnap 2x is megnéztem hogy van-e új rész de akkor még nem tetted fel... Ma pedig látom hogy van és örömömben felsikitottam... xD
    Már most várom a köviiiiit!!!!
    puszi: Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti!

      Mindig megleptek az ilyenekkel, hogy felsikítottam, ugráltam, stb... annyira jó érzés, hogy így szeretitek sztorimat, hogy azt elmondani sem tudom.
      Nagyon köszönöm, hogy írtál, és bocsánat, hogy csak nagy sokára válaszolok, de besokalltam a szünetben.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  6. Sziaa:) nagyon kedves kis rész lett:D az a konyhában táncolásos dolog nekem már sok(k) volt xD mindig elnevetem magam ha eszembe jut :D xD ez ilyen kis laza de tökéletes rész lett :3 ölellek Tami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)))

      Nekem egyik kedvenc jelenetem, ahogy Louis és Grace a konyhában ropják. Szinte láttam őket magam előtt, mikor írtam. Néha kellenek a laza részek, a barátnőm, aki most olvasta el az egészet, így is azt mondta, túl tömény :(((

      Én is ölellek, és puszillak is : Becca

      Törlés
  7. ÁÁÁÁÁ
    de jóó *__* már nagyon vártam ezt a fejezetet, és Louis nagymamija nagyon kis cuki :$ Gyönyörűen írsz! <3 Várom a kövit,de nagyon, siess vele kérleek! *0*
    Imádód
    Nini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nini!

      Nagyon aranyos vagy, hogy ennyi időt, energiát szánsz rám, és sokszor írsz. Mindig nagy örömmel olvasom, és elnézést, hogy csak ennyi idő után válaszolok, de kissé behavazódtam. :((

      De tudd, hogy mennyire hálás vagyok!!!

      xxxBecca

      Törlés
  8. Drága Becca tegnap annyiszor megnéztem hogy hátha hátha uj rész de a telefonom valamiért nem frissítette így csak ma tudtam elolvasni :( Viszont így is fantasztikus volt!!!!!
    Lehet valaki két emberbe szerelemes? « Ezen a részen nagyon jót nevettem, ha valaki képes erre az tuti Harry de remélem azért Louit válassza mert nem biztos hogy tovább olvasnam a tanítványt, ha Graceről és Hazzarol szólna :D
    Annyira szeretem amikor ilyen cukisagokat írsz annyira jó vagy benne. Ebben is :)
    Ui.: Dreamy új sztorija nekem is nagyon tetszik de te maradsz az örök örök legnagyobb kedvencem egyszerűen imádlak
    <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Virágom! :))

      Nem tervezem, hogy Harry átmegy gerontofilba, de az élet kiszámíthatatlan :P ;)
      IMÁDLAK!!!! Még mindig hihetetlen, mikor ilyeneket írtok, de talán addig jó, amíg egy-egy ilyen kommenttől még majd kiugrik a szívem a helyéről.
      Köszönöm, köszönök mindent. A dicséretet, azt hogy szereted, amit írok, de leginkább azt, hogy mindig itt vagy velem!!!!

      <3<3<3

      Törlés
  9. Imádtam! Persze ezen meg sem kell lepődni, hisz nagyon tehetséges vagy! Hidd el én tudom, kiolvastam már pár könyvet (saját könyvtárat nyithatnék:)) és lehet hogy pont ezért imádom ezt a sztorit, mert nem olyan sablonos, valami új, valami merész! Alig várom a következő részt!
    ui: ilyen egy igazi belevaló nagyi, jobban meg sem tudtad volna formálni:)
    Gini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gini!

      Olyan jó olvasni, amit írtál, mert mindig félek tőle, hogy unalmas, vagy sablonos lesz a történet... Ha mégis felmerül ez valamikor, kérlek szóljatok feltétlenül!!

      Grace sok szerepet kap még, valahogy belekúszott a sztoriba, pedig én nem is akartam:)))

      Elég sok könyvet olvastam én is, de a sajátját nem tudja értékelni az ember, muszáj az olvasók visszajelzéseire támaszkodni.

      Köszönöm, puszillak: Becca

      Törlés
  10. Hęy Dårlįn’ :$$

    Elősször is hihetetlenül szuper ölelés világnapját kívánok neked.
    Én ugyanis lemaradtam az előzőről (Nos igen...minden buliból kihagynak...még erre az óra átálitásos izére se figyelmeztetett senki...chh nembaj én lázodok a technika ellen ,így vissza állítottam az órám eggyel későbre! Kapd be technika)
    Most pedig több millió virtuális ölelést kapsz és össze vissza puszilgatlak!!Egész nap nem foglak elengedni!És nem csak az ünnepem(®) miatt ,hanem kb azért mert imádlak.
    Hogy....hogy...hogy a francba lehet ilyen tökéletes valami??!! Hogyan vagy erre képes Becca?! Annyira eszeveszettül szerelmes vagyok ebbe az egészbe...Őszintén szólva ez sokkal jobb mint egy kétszinű pasi .....(erős célzás szőke hercegemre tekintve)

    Tudod mit?! Gyere hozzám feleségűl!! Bocs ,de már ezt a történet utáni rajongást nem lehet fokozni .Nem tudok mást mondani ,szerintem ez a legkifejezőbb.
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ basszus hihetetlenül oda vagyok érted!
    Egyre jobban magába szippant ez az egész!
    Ahogy leírod...Ahogy le írod Hazza érzéseit basszus...ANNYIRA CUKI.
    Sokkal hosszabbnak tűnt ez az időtlen várakozás ,mivel nem döglődök a suliba all day all night :c SOKKAL HOSSZABBNAK BECCA PRIOR!
    Annyira jó lenne meglepi részt kapni tőled valamikor példáúl most azonnal!! A nagyiért oda vagyok bár őszintén szólva kicsit bezavarta a mi kis párucskánkat :c <3 Végig mosolyogtam az egészet (kivéve a végét ,amikor nem volt tovább....) Naaaa lécci neked csak pár sor megírása lenne ,nekünk maga a mennyország.léééciiiiiii.

    Képzeld ma próbálkoztam az írással...:"D Aztán elolvastam ezt.És rájöttem.Hogy egy krumpli vagyok.Egy cuki kis sültkrumpli vagyok hozzád képest Beccám :"DD HIHETETLENÜL JÓ VAGY!

    Amúgy baromi nagy buli ez az öleléses izé.Egy csomó új barátot szereztem azzal az apró gesztussal ,hogy a pláza közepén a nyakukba borultam.
    Egyszer majd próbáld ki ;)
    Pihend ki magad te drága ,lesben állva várunk vissza ^^ Khm...a mai nap folyamán röpke 19 szer frissitettelek a városba ,hátha kaptunk 20 részt is :D <3 IMÁDLAK és mégegyszer milliónyi ölelést küldök neked asszony :"DD
    Bai te drága
    ~B xoxoxoxoxo

    ui.: Én itt leszek ha zombi apokalipszis lesz Magyarországon.Én akkor is itt leszek veled.Nem hagylak cserben pár hülye zombi miatt oksi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGEN!

      A részleteket majd megbeszéljük, mint például, hogy ki legyen a menyasszony, én nem ragaszkodom hozzá....

      ma szembejött velem egy meleg pár kézen fogva, egy alacsony, hosszú hajú és egy magas punk lány.... tök cukik voltak :P

      Még nem tudom, hogy lehet ezt agyban eldönteni, hogy a saját nemedhez vonzódj, de nekünk sikerülni fog, és mehetnek a fenébe a hercegek :P

      Az ingyen ölelésről Louis jutott eszembe, mikor a kislányt ölelgette a This Is Us-ban,.,,, azt hiszem nem kellene sokáig könyörögni.... harry pedig csak egyszer mondaná, hogy öleljem meg, többé el sem engedném:)

      A zombi apokalipszis még várat magára.... hála az égnek. A Halloween jó volt nagyon!

      Puszi: Becca

      Törlés
    2. Nem...nem vonzódok a saját nememhez és őszintén szólva nem is fogok soha :D Bár semmi bajom a melegekkel szerintem sokkal megértőbbek az átlag embereknél és erősebb a személyiségük is...mégis maradnék inkább a srácoknál ,,,,,nem is annyira kifürkézhetetlenek ;)
      Ez alatt annyit értek ,hogy a herceg hivatalosan is megtört :D Már ötödjére hivott fel ezen az órán belűl ...De persze soha nem veszem fel ...szenvedjen kicsit a drága ;)
      puszillak :)

      Törlés
  11. Jaj olyan aranyos volt Louis nagymamája. Látom magam előtt az jó pofa kis nénikét. Szerintem mindenki egy ilyen nagyit akar. Biztos vagyok benne, hogy ő nem fog kiakadni, ha megtudja, az unokája a göndör fürtöst szereti. :-) ebben a részben mindenki édes volt, és úgy imádtam. Alig vártam, hogy fent legyen. És nagyon kiváncsi vagyok a másnapi ebédre! Siess vele! :-) xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy mire idáig jutottam, hogy válaszoljak, már az ebéden is túl vagyunk:(((
      Pedig tudjátok, hogy mennyire imádom a kommenteket, ahogy válaszolni is rájuk,,, nekem ez az igazi öröm, de egyszerűen éjjel kettőkor már képtelen voltam rávenni magam, és nem is akartam csak "túllenni" rajta, ki akartam élvezni.
      Bocsásd ezt meg nekem, tudod, hogy imádlak!!!!

      Még két rész, és jön a katarzis ;)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  12. Jaj hát ez...istenem:33 Hát ezt most jól megmondtam xDD De olyan aranyos lett ez a rész...Lou nagymamája :') Biztos vagyok benne,hogy nem fog nagy ügyet csinálni abból,hogy az unokája Harold drágát szereti :3 Nagyszerű rész lett ez is Beccaaa <33 Bár melyik nem? :'D
    IMÁDLAK!!:**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagyi lett az abszolút kedvenc, ahogy elnézem. Dreamynek is azonnal belopta magát a szívébe, mikor nyáron "találkoztak" egymással, de nem hittem, hogy ilyen sikere lesz mindenkinél.

      Reméljük, korát meghazudtolóan nyitott, és elfogadó...:))

      Én imádlak jobban!!! xxxBecca

      Törlés
  13. És a pillanat amikor rájövök, hogy a gépem nem küldte el a kommentet, amit ehhez a fejezethez írtam: szörnyű.

    Drága Becca! Fogalmam sincs, hogy mi volt ez a technikai malőr, és valószínűleg nem is vettem volna szre, ha nem látogatnám folyton az oldalt... Így is napokba telt.

    Szóval most megyek, és -megint- újra elolvasom ezt a fejezetet, hogy elemzőolvasói tevékenységeimnek eleget tegyek.

    Ölel: Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "– Ki ez a gyönyörű fiú?" Csak nekem van olyan érzésem, hogy tudja? A Nagyi mindent tud.

      "Mert én Louis után határozottan belezúgtam a nagymamájába is." Na most mondjátok meg.... Mondjátok meg nekem, van ennél édesebb?!
      Becca biztosan elintézi majd, hogy legyen...
      Hihetetlen.
      Ennyitől is hihetetlenül elérzékenyülök, és imádom Harry-t... És biztos vagyok benne, hogy ennél ezerszer csodálatosabbat is fogsz írni, drága Becca.
      Már alig várom... ^^

      "Nem ellenkezett, azonnal visszacsókolt, édes kis nyelve örömmel fogadta a vendéget. A keze a fenekemre simult, és magához húzta a csípőmet, majd amikor megkapta amit akart, a számba nyögött ahogy összefeszültünk." Áruld el nekem, kérlek, hogy EZ után hogy bírod őket szétválasztani??

      "Mikor felhangzott Elvis összetéveszthetetlen hangja, sikkantott egyet, kiesett a kezéből a habverő, és odaugrott hozzám. Mire ellenkezhettem volna, már javában rockiztunk a konyha közepén." Imádom ezt a nőt. Mondtam már? Most mondom.
      Hihetetlen egy asszony...

      "Szerettem volna azt mondani, hogy a szerelmem, és ettől a gondolattól jóleső melegség járt át." Szerettem volna azt olvasni, hogy "szerelmem". Szerintem mikor először fogják egymást így szólítani, megáll a szívem, hogy aztán háromszor gyorsabb tempót diktálva induljon újra. Imádom őket.

      "Aztán láttam, hogy lehúzza magához az imádott göndörfürtös fejet, és megpuszilja. Azért ez még tőle is meglepő volt." Biztos, hogy tudja. (Már teljesen meggyőztem magam.)

      "Olyan hatással van rám, amitől én magam is megijedek." Ez a történet olyan hatással van rám, hogy meg is ijednék a saját reakcióimtól, amiket kivált belőlem.... ha nem imádnám ennyire fanatikusan.

      Ui.:Ebbe a történetbe, újra és újra.
      Uui.: Sajnálom, hogy ilyen későn jutott el hozzád a kommentem... :(

      Imád és ölel:
      Silke

      Törlés
    2. Tudod te drága, hogy soha nem késő!!!
      És annyira, de annyira imádom olvasni, hogy neked melyik mondatok találnak bele a kicsi szívedbe....

      Elég sok van, ami az én személyes kedvencem is.
      Grace egy külön szám, ennyit árulhatok csak el, meg azt, hogy sokszor fogunk még vele találkozni a jövőben, és mindig imádni fogjuk!!

      Hogy bírom őket szétválasztani, mikor csókolóznak? Őszintén?
      ROHADT NEHEZEN!!!! ugyanúgy, ahogy Ti, én is mindig azt szeretném, ha már összejönnének ( minden értelemben) , de amíg nem érzem, hogy MOST jött el az ideje, addig kényszerítem magam, hogy továbblépjek, anélkül, hogy engedném, hogy egymásnak essenek. A tanítvány esetében ez sokkal nehezebb, mint a MTF-nél, mert itt valahogy azonnal beállt a szexuális feszültség egy olyan szintre, ahol közel a forráspont.... remélem, mikor odaérünk, meg lesztek elégedve , ha ennyit vártatok rá. IZGULOK!!!!

      Puszillak<3

      Törlés
  14. Kell egy ilyen nagyi... kicseszett jó rész!

    VálaszTörlés